Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Cindarella

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Cindarella 2016.10.03 11:58:13
Ha csak azzal lenne a probléma, hogy mennyit kell várni ezeken a helyeken...arra legalább fel tudsz készülni.
Egy külön kisregényt tudnék arról írni, hogy egy Erste Bank fiókjában milyen eljárásban részesültem, amikor egy (nagyon) közeli hozzátartozóm hagyatéki ügyében mentem eljárni.
3 napos visszajárás, körülbelül 3 különböző ügyintéző, egy fiókvezető, egy biztonsági őr után a pénztáros volt, aki először részvétét fejezte ki, a többiek korrekt ügyintézésre nem voltak képesek, azt nem tudták, hogy ilyenkor kinek, mit, mikor és hogyan kell csinálni, de cserébe úgy kiabáltak át ügyintézés közben egymásnak a fiók egyik végéből a másikba, hogy az összes ott lévő ügyfél tudta, hogy hagyatéki ügyben járok a fiókban, és egyébként senki nem tudja korrekten, hogy mit kellene csinálni.
Az eljárással kapcsolatban btw hivatalos panaszt is tettem, amire meg is kaptam a "nesze semmi, fogd meg jól" választ, és ennyi.
Kis túlzással állíthatom, hogy életem egyik legrosszabb élménye volt.

Másik bankról is tudnék hasonló sztorit, ahol sajnos szintén hagyatékot érintő kérdésben jártam el, olyan hangosan üvöltötte el magát a pénztáros, hogy hányszázezer forintot fog nekem kifizetni, hogy szerintem még a szomszéd üzletben is hallották (és cserébe meg is lepődött, amikor egy kis diszkréciót kértem, mondván, hogy nem szeretném, hogy a következő sarkon leüssenek), de ez is nagyjából elsikkad amellett az aprócska tény mellett, hogy hagyatéki végzést még életében nem látott, ennek következtében én magyaráztam el neki, hogy tulajdonképpen csak az 1/4-ét kell annak az összegnek kifizetnie, amit eredetileg kikiáltott az éterbe és oda akart adni...

Na hát ennyit a banki ügyintézésekről. Még jó, hogy ezek közül egyik sem a saját bankom.