Regisztráció Blogot indítok
Adatok
inko

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő, kalkulálni velük nem lehet. Mai cikkünk blogposztja...
inko 2019.06.18 17:04:34
Azért van, amikor igaz az ami tökéletes átverésnek látszik. Leírom a történetét.
1,5-e kerestem már magamnak egy kisbuszt. Alapvetően T4 multivan-t kerestem. Egy idő után kiszélesítettem a keresést, mert csak vödör csavarokat találtam, vagy csillagászati összegért lett volna az enyém.
Egyszer belebotlottam egy hirdetésbe, ahol egy pest megyei faluban árultak egy Hyundai H1-et 7 évesen 63.000 km-el nem dohányzó női tulajdonostól, aki csak az óvodába vitte vele a gyerekeit.
Na mondom magamnak, ez elég átlátszó csali. Kár elhagynom Budapestet miatta. Mivel akkor tájt már nem nagyon volt számomra ismeretlen hirdetés, ezért csak rá szántam magamat.
Egy nagyon szimpatikus nő fogadott, egy gyönyörű kék kisbusszal. Kívül itt-ott használati karcok látszódtak. Kinyitottam az ajtót, és mit láttam. Külön beszabott szőnyeg borította a gyárit. A beszabott szőnyegen külön gumi lapok voltak, védendő a beszabottat. Minden ülésen huzat. Utólag berakott tolató radar. Sehol jelentős kopás nyom. Ne má. Ekkor gyanakodni kezdtem. Benéztem szőnyeg alá, ülés huzat alá. Minden makulátlan. A gumik a jelölések szerint még a gyáriak. Külön téli gumi felnin. Kis külön készített kocsi, ha ki akarom venni a hátsó ülést. Basszus. Lehet, hogy ez tényleg... Kértem, hogy látogassuk meg az általam jól ismert szervizet.
Meg is érkezik a megbeszélt időre a kisbusz. Látom, hogy ideges a nő. Mint kiderült, kiégett az egyik fényszóró izzó. Azonnal cseréltette a szervizemben. Alapos átvizsgálás. Próba út szervizes által. Vélemény: A megismert állapot szerint reális a futás teljesítmény. Javítandó, cserélendő dolgok: semmi. Az autó sérülésmentes, gyári fényezésű.
Megvettem. Azóta bele ment több mint 40.000 km. Féktárcsa, fékbetét csere. Egy stabilizátor pálca. Egy kézi fék bowden, és egy fényszóró izzó a hiba lista. A gumikat az öregedés miatt cseréltem, és nem a kopás miatt.
Szóval, ha az ember elég türelmes, és elszánt, akkor ilyen is van.