Regisztráció Blogot indítok
Adatok
fdgeg4324

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szerviz, TMX, blablabla, de az tényleg érdekes ebben a levélben, hogy a Vodafone miért árult olyan készüléket, ami az ő hálózatán nem működött jól? (És persze az is izgi, hogy 2016-ban vajon miért vesz egy cég nyomógombos telót az alkalmazottainak? ipari alpinisták vagy mi?) Kiemelt ügyfélkezelés…..
fdgeg4324 2016.09.05 11:12:59
Üdv Mindenkinek!

Én írtam a sztorit és előre elnézést ha ismét elírok pár "n "betűt vagy több felkiáltójelet teszek a kelleténél (amiben maximálisan igazatok van), de a mérhetetlen düh és kiszolgáltatottság sajnos stilisztikai és nyelvtani hibákat eredményezett.

A teljes sztori hosszabb volt és rövidítenem kellett, így pár kiegészítést szeretnék írni.
A telefon nem az alkalmazottaknak kellett, hanem nyugdíj korhatár közeli vezérigazgatónak illetve főkönyvelőknek akik nem fogják elkezdeni megtanulni az android rejtelmeit 60 évesen.
Mivel a telefonválasztás Rám lett bízva így számomra rendkívül kellemetlenek a napi szintű megjegyzések, "hogy milyen sz@r telefont sikerült intéznem" és milyen balfék vagyok hogy még azt sem tudom elintézni hogy kicseréljék.
Nekem olyan volt ez az eltelt idő mint egy elcseszett 4 hónapig tartó Adam Sandler film, ahol bármit csinálsz Te maradsz alul és végig mindenki rajtad röhög.
5. hónapba léptünk és annyi fejlemény van, hogy teszt készülékeket küldött a Vodafone (úgy látszik erre sincs ember) és ha kipróbáltuk és jól működnek akkor kapunk Alcatel 20.45 nyomógombos készülékeket a Samsung helyett. Igaz hogy fele annyiba kerül mint a Samsung, de legalább működik.
A cikk lényege talán az, hogy ha dönthetsz, sose! légy kiemelt ügyfél, mert a leveleidre 1 hét múlva válaszol a(kiemelt) ügyfélszolgálat, vagy még akkor sem. Telefonon történt beszélgetéskor pedig néha szakadozik a vonal és utána teljes csend lesz :)
Privát ügyfélként bemész és személyesen intézheted az ügyeidet és talán az 5 hónapból lesz 2.
Update:
Írt a Samsung, hogy vigyem be a TMX szervízbe a készüléket bevizsgálásra :)))