Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Spero

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha az autók közötti kommunikációról hallunk, hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy valami olyasmiről van szó, ami csak a távoli jövőben lehetséges, a sofőr nélküli járművek világában. A vehicle to vehicle (V2V), magyarul a járművek közötti kommunikáció azonban létezik, és…..
A magyar közösségi közlekedés jelenlegi jegy- és bérletrendszerére nehéz kellően negatív kifejezéseket találni. Az csak az egyik dolog, hogy az értékesítés technológiája is csigalassan fejlődik (ld. budapesti e-jegyrendszer), ennél sokkal nagyobb baj, hogy az egész tarifarendszer logikája is elavult…..
Korántsem volt felhőtlen a hangulat az Orbán-Putyin sajtótájékoztatón, és ebben talán az is szerepet játszhatott, hogy a magyar fél a zárt ajtós tárgyalások mögött megpróbált jobb alkuk kicsikarni a Paks II. hitelszerződéssel kapcsolatban, figyelembe véve a jelenlegi piaci…..
Spero 2017.02.07 06:00:16
@xTToth: 42 év a nagyfeszültségű távvezetékek üzem előkészítésében. "Hass, alkoss, gyarapíts!"
Spero 2017.02.08 13:47:09
www.napi.hu/magyar_gazdasag/mavir_mar_rovid_tavon_3000_megawatt_uj_eromuvi_kapacitas_szukseges.575848.html

Mavir: már rövid távon 3000 megawatt új erőművi kapacitás szükséges
A magyarországi erőműpark jelenlegi több mint 9000 megawattos összkapacitása 2018-ra 30 százalékkal, 2030-ig több mint 40 százalékkal csökken a szükséges selejtezések miatt, ezért rövid távon 3000 megawatt, hosszú távon 6300 megawatt új kapacitás építése válik szükségessé a Magyar Villamosenergia-ipari Rendszerirányító Zrt. (Mavir) elemzése szerint.
Szerintem nem lehet a Normafánál ideálisabb futópályát kitalálni. Kristálytiszta levegő, lélegzetelállító panoráma, ráadásul még pénzbe sem kerül. Ma az Eötvös út végén levő parkolóból indultam, ami a kilátóig és vissza egy kellemes négy és fél kilométeres kört…..