Adatok
NCi
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A kekeckedő ügyfélnél egyet utálnak jobban a magyar cégek: azt, aki fogyasztani akar. "Volt fogyasztani?????!!!" - ordítja az echte magyar cég kiképzőőrmesteres hanghordozással, aztán leküldi a magáról megfeledkezett kuncsaftot fekvőtámaszba. Mai meghökkentő példánk…..
A Homár nem érti, miért akar valaki egyáltalán lemenni a Jam Pubba, de a jelenséggel már találkozott, amikor egy ismerőst kellett volna kimenteni onnan, és a manőver csak pólóra vetkőzve jöhetett volna létre a melegítőfelső miatt. Gergő ismerősét egy sportcipő miatt nem…..
NCi
2008.04.02 16:38:28
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. A baj nem az, hogy fizetni kell, szívesen teszem. Azért egyre magasabb a számlánk, mert egyre többen vagyunk, egyre többet dolgozunk és kösz szépen jól vagyunk, tehát ez nem egy klasszik mindennel elégedetlen megkeseredett mondás volt.
2. A hóközi balhé sem érdekel, de: tegye fel a kezét, aki egy sárga post-it-re fizet 330k-t. Tudom, nehéz elképzelni, de van olyan kicsi cég is, ahol igyekeznek normálisan működni és nem rohangál senki 300-400k-val a zsebében, mert MINEK? 2008-at írunk: átutalás? elektronikus számla? telefonon felhívni a kedves ügyfelet, hogy fizessél? e-mail? valami? Egyetlen szaros sms, hogy én menjek utána.
Kértem, küldjenek egy bekérőt, és abban a pillanatban utalunk, kikérem a bankból az igazolást, hogy elment, azt elfaxolom. Nem jött bekérő.
3. növekedés, amiből kilóg a vége: 80-90-100-110-110-130-160-250-330 :) mindezt úgy, hogy a kártyák száma is nő...
4. Nyilván nem itt kezdtem a cirkuszozást, hanem beszéltem velük. Azt sem voltak hajlandók megmondani, hogy melyik kártyán van extra költés.
5. azért mit nekünk 200k, mert dolgozunk sokat és nem a pannon f@szságaival szeretnénk tölteni az időt
Hát, azt hiszem, ennyi. Köszönöm a kommenteket!