Regisztráció Blogot indítok
Adatok
fleur863

0 bejegyzést írt és 37 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"Amíg az emberi tényező jelen van, mindig adódhatnak tévedések". Ez nem egy Coelho alapvetés, hanem egy csempebolt képviselőjének a magyarázkodása, melyet egy panaszosnak vezetett elő, és tulajdonképpen nincs is baj vele, hiszen egyrészt igazat mond, másrészt azt még olvasónk sem állítja, hogy…..
fleur863 2016.06.08 14:37:38
Lent a teljes levelezés arról, hogyan hoztak ki szart a megrendelt áru egy része helyett, és hogyan reagált a cégvezető, amikor ezt jeleztem neki.

Tisztelt Dobos Úr,

nemrég felháborodott facebook bejegyzésben tettem közzé, mennyire elégedetlenek vagyunk az Önök cégének egyes szolgáltatásával, a 3d fürdőszoba tervezéssel, mivel a saját maga által szabott határidőt a munkatársuk képtelen volt betartani. Az eset után Ön arra kérte a férjemet, Kalotai Richárdot, hogy távolítsuk el a bejegyzést, és garantálta nekünk, hogy több kellemetlenség nem fog előfordulni, a szállítás után elégedettek leszünk.

Kérésének haladéktalanul eleget is tettünk, ennek ellenére a mai napon sajnos újabb probléma adódott. Ugyanis szállításkor sajnos nem azt a dekorcsempét hozták ki, amit mi megrendeltünk, így a férjemnek kell személyesen bemennie az üzletbe és elhozni a megfelelőt.

Tisztelettel szeretném megkérni Önt, hogy a jövőben szíveskedjék gondoskodni róla, hogy a továbbiakban most már tényleg ne legyen semmilyen kellemetlenségünk sem a szállítással, sem pedig semmi mással, ameddig az összes általunk Önöknél vásárolt tétel meg nem érkezik, és le nem zárhatjuk az együttműködést. Ellenkező esetben kénytelenek leszünk a vásárlók könyvében is rögzíteni panaszainkat.

Köszönöm megértését.

Tisztelettel:
Pálffy Laura Zsófia
-------------------------------------
Dobos József
máj. 17.

címzett: saját magam

Kedves Zsófia!

Mivel egyedi és nem raktáron levő mozaikot választottak, ez postán beérkezik Törökbálintra egy logisztikai raktárba, ahol összekevertek két megrendelést, ami Önöknek ment volna az ide jött, amit vártunk itt az kiment. De ez Önt nem érdekli a tévedés az tény.
Sajnos amíg az emberi tényezőt a rendszerekből kihagyni nem lehet addig ilyen előfordulhat, és nap mint nap előfordul .
Ezt a cserét természetesen díjmentesen elvégeztük volna, de Önök ragaszkodtak hozzá hogy kijönnek érte. (?) Ha így döntöttek akkor nem értem a lenti levelét. Vagy Ön és a környezetében levő emberek még sosem tévedtek, vagy kevertek össze dolgokat. Szerintem a hibákat maradéktalanul korrigálni kell és akkor minden rendben, tehát ismét elnézését kérem , de az emberi tévedések benne vannak a pakliban.

A Facebook bejegyzésre csak annyit , hogy Ön 6 ezer ember előtt lejáratott olyan állításokkal egy 22 éves lányt, amiket nem tud bizonyítani, és sajnos én sem tudok alátámasztani. Kérem mielőtt ilyen meggondolatlan lépésekre szánná el magát gondolja át még egyszer , mit érezne ha az Ön nevét sároznák 6 ezer fő előtt be! (még ha igaza is van!)

Remélem a mozaik cserével sikeresen lezárult az üzleti kapcsolatunk!

Tisztelettel:

-------------------------------

Laura Zsófia Kalotainé Pálffy
máj. 17.

címzett: Dobos

Nem kedves uram, sajnos nem zárult le az üzleti kapcsolat, a fürdőszobabútorra ugyanis még várunk.
Igaza van, engem nem igazán érdekel, hogy miért történt tévedés a kiszállításnál, a lényeg az, hogy történt, ami nekünk plusz utánajárásba került. Természetesen megvárhattuk volna a díjmentes cserét, ha nem lennének a felújítási munkálatok már így is csúszásban a végleges látványtervek késedelmes elkészülte miatt. De az adott helyzetben nem szerettünk volna a dekorra tovább várni, ezért döntöttünk a személyes (és azonnali) átvétel mellett.

A facebook bejegyzésről pedig annyit: a közösségi oldalon való megjelenésüknek bizony egyenes következménye, hogy online felületen, akár még hatezer ember előtt is lehetőségük van a vásárlóiknak a véleménynyilvánításra - akkor is, ha ez a vélemény bizony negatív. Nem a "besározás" volt a szándékom, hanem hogy széles körben értesüljön róla az oldal minden kedvelője, hogy bizony a szolgáltatás maga korántsem tökéletes, sőt. Ahogy írtam is, nem a fennakadásokkal volt a problémám elsősorban, hanem azzal a móddal, ahogyan a "22 éves lány" ezt kezelte - ködösített, újabb határidőket szabott és azután azokat sem tartotta be. És bizonyítani is tudom, megvannak ugyanis a szóban forgó emailek, bár nem gondolom, hogy bizonyíték hiányában nem lenne jogom a negatív véleményemhez és annak az általam megfelelőnek tartott fórumon való közléséhez. Nem tartom "meggondolatlan lépésnek" szóvá tenni, ha probléma adódik.

Magam is voltam néhány évvel ezelőtt cégvezető, én részemről örültem neki, ha az ügyfeleim felhívták a figyelmemet az esetleges hiányosságokra, hisz így volt lehetőségem mielőbb korrigálni őket.

Őszintén remélem, hogy a továbbiakban már nem lesz semmi probléma és mielőbb lezártnak tekinthetjük az együttműködést.
fleur863 2016.06.08 15:29:56
@Metamorfika:

"de a te stílusod a poszt, valamint a kommentjeid alapján bicskanyitogató, az FB oldalon történő bejegyzésenkénti hozzászólás pedig egy primitív megnyilvánulás"

Te így látod. Ez a te véleményed, az enyém meg más. Ráadásul nem is cizelláltad túl a megfogalmazást. Ha most azzal jönnék, hogy fent idézett hozzászólásoddal bizony rontod a jó híremet, és ha haladéktalanul nem távolítod el, akkor ügyvédhez fordulok, mit szólnál? Kiakadnál? Na, kérem szépen, erről van szó a fleur863 kontra Bau-Styl Kft vitában is. Stimmt?