Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Begin

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mennyire jó arc a Wizzair ügyfélszolgálata, hogy fapados létére utánatelefonál az utasainak és közli, hogy a gép 2 órával később indul? Tamás esetében a probléma abból adódott, hogy 2 órával később kiderült, az összes aznapi járatot törölték. A másnap reggeli járatra…..
Begin 2008.03.31 15:17:59
Tavaly nyár, tenger, napfény, Kréta - de hát ez is véget ér egyszer...

Eredetileg este fél tízre szólt volna repülőjegy visszafele, ám a Wizzair két héttel az utazás előtt e-mailben közölte a menetrend-változást: a gép kora délután indul vissza... Ezzel oda is az utolsó nap, hisz a sziget másik feléről ki kell érni a bérelt kocsival a reptérre, azt le kell adni, időben (legalább két órával korábban, hisz kitört a biztonsági őrület) be kell csekkolni.

Kár a változásért, de mit tegyünk, olyan nagy választási lehetőségünk nincs, ha nem fogadjuk el a változtatást, talán visszakapjuk a hat hónappal korábban betett pénzünket, de ebből aznap vagy másnap már nemigen jutunk haza... Ugrott az utolsó nap ;-( na sagschon mondaná atpijkamo, fapados, mit vártál... "kicsi repülőjegyár, kicsi tánc..."

Kocsi leadva, családdal, bőröndökkel be a reptérre kettőkor, az indulási monitoron egy bíztató sor a WizzAir budapesti járata mellett: késik... Egyelőre nem tudni mennyit. Becsekkolni nem lehet, bőrönddel le-föl séta, mígnem megjelenik: várható indulás 18:30... Hogy hol és mikor lehet becsekkolni, azt bizalmasan elárulja valaki az információnál, valószinűleg a hetes pultnál fél öttöl... A hetes pultnál egyelőre a római gép utasai tülekednek, de beállunk mögéjük, hogy amint lehet szabaduljunk a cuccoktól... Eljő a fél öt, az öt, már Budapestre indulók is gyülekeznek körülöttünk, csak épp az olasz gép lezárása után bezárt pultnál nincs senki. Háromnegyed hatkor végre megkezdődik a check-in, bár a böröndőt a mérlegelés után még nem adhatjuk le, azt kézben kell átcipelni a reptér egy másik pontjára, hogy ott legyünk a röntgenezésnél, hátha van valami a csomagban, amiért ki kell nyitni. Nincs, így hat után immár egy kicsit szabadabb mozgáslehetőséggel tudakoljuk, hogy mikorra várható a gépünk indulása. A szabadabb mozgáslehetőséghez társul egy "Cola+szendvics" utalvány is, amit a gáláns légitársaság becsekkolásnál nyomott a kezünkbe, ma mindenki a mi vendégünk felkiáltással!

Nem fokozom, a gépre 9 után jutunk fel, ám itt a kapitány közli, hogy minden lehetséges indulási időpontot lekéstünk, a légtér most annyira telített, hogy egy darabig nem fogunk felszállási engedélyt kapni. Ülünk a melegben, egyelőre még üditőt se vásárolhatunk (mondanom sem kell: a fedélzeten természetesen már nem érvényesek az utalványok, itt mindenért keményen fizetni kell)... Tíz óra tízkor végre elkezd gurulni a gép, és alig egy órával az EREDETILEG (vagyis még az e-mailben közölt menetrendváltozás előtti időkben) TERVEZETT időpont UTÁN felszállunk...

Mi ebből a tanulság? A WizzAir túlzottan rendszerető, túlzottan alapos légitársaság, ha nem ilyen lenne, ki se b.szott volna velünk... Hisz ha mindent ugyanígy csinál, ahogy ezen a tavalyi szép nyári napon (és ahogy általában máskor is) szokta volt csinálni, csak még egy kis trehányságból mindezt megfejelei azzal, hogy ELFELEJT bennünket értesíteni a menetrend-változásról, akkor átnapoztuk-átfürödtük volna krétai nyaralásunk utolsó napját, este kényelmesen leadtuk volna a bérelt kocsit, és jó hangulatunkban még ezt a megszokottnak mondható csekélyke órás késést is megbocsátottuk volna...

Tüntessünk tehát felebarátaim a még tramplibb, még trehányabb, hogy mit ne mondjak: még magyarabb WizzAir-ért!!!