Adatok
illka
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az első, a garázsban töltött éjszaka után mentünk vissza a szerelőhöz, mert a motor menetirány szerinti baloldala alatt olaj volt. Érdekes módon a motorolajnál sokkal szebb, tisztább olaj. A motorolaj feketés színét sem értem, állítólag kicserélték... A szerelő megtalálta: a kormány szervóolaja…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én javítottam meg az ABS-t a malacorrún, és a hátsó zárat a golf-on.
Informatikával és autódiagnosztikával is foglalkozom, függetlenként több autószerelőnél is dolgozom. Olvasva a leírtakat szeretném pár információval kiegészíteni a blogot.
Az Ön VW Passat autójának csak a motorvezérlője rendelkezik diagnosztikai csatlakozóval, az ABS rendszere az úgynevezett kivillogtatós, azaz a hibákat az ABS lámpa villogásából lehet megállapítani. Erre nem lehet semmilyen diagnosztikai eszközzel csatlakozni. Kijavítottam az ABS visszajelzőt, szétszedtem és rendbe tettem a kábelezést a biztosítéktábla mögött. Többek között kijavítottam a központizár hibás csatlakozásait. A teljes ABS rendszert (ABS blokk, szelepek, érzékelők...)leteszteltem, rendben működött, a vezérlőegység volt hibás ami a hátsó üléssor alatt található.
Az autóból a fékolaj folyt, mert az elöregedett olajbetöltő sapka szorul és nem volt megfelelően ráhúzva. Ebből következett, hogy a fékolaj szint csökkenést jelezte a fékvisszajelző és ABS lámpa felvillanása.
A Golf hátsó ajtózárát megpróbáltam megjavítani, de nem tudtam, ezért volt szükség a cserére (némi átalakítással), és valóban körülményes, időigényes a kiszerelése.
Tisztelettel
a "mérnök"