Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kutyacicakutyacica

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az elektromos buszcsaládot tervező magyar evopro csoport és a kompozit kocsitestet gyártó orosz NCC kedden vette át a JEC Innovációs Díjat. A díjátadóra a BKV számára gyártott 20 darab kompozit busz egyike ment ki saját lábán, így a MODULO C68E a történelem első és egyetlen elektromos busza mely…..
kutyacicakutyacica 2016.05.08 20:19:12
@Tony Varga: Tudom hogy már elérhetőek a műszaki leírások (bár az elektromosról még mindig nem láttam). Azonban egy dolgot nagyon elfelejtettél. Ezt a céget állami pénzből tartják fenn és a főváros fogja üzemeltetni. Nagyon lekezelő a hozzászólásod, de sajnos jellemzi a magyar hozzáállást is. Igenis legyen publikus hogy mire adnak 4 milliárdot, és érdeklődőként engedd már meg hogy aki ért hozzá meg tudja nézni hogy mivel fog közlekedni a városban, amiért fizet is. Abszolút publikus adatokról van szó, nem csak a megrendelőre tartozik. És ha az evopronál sokkal nagyobb cégeknél, ahol nem csak közcélra, hanem privát használatra is értékesítenek, ott elérhető minden műszaki leírás, akkor nemtudom minek kell itt magyarázkodnod az ostoba hozzáállásotokat. Csak az a szerencsétek hogy az állam kitömött titeket pénzel, miközben egy csavart nem tudtok behúzatni. Nyilván a kinai delegáció csak röhög rajtatok, és tuti nem lesz velük üzleti kapcsolat, így nem maradt más, mint magyarázni a sz*rt, itthon. Az az egészben a legnagyobb gáz, hogy ócskaságokat csináltok, nulla stílusérzékkel. A magyar közlekedési társaságok menekülnek előletek, és csak remélik hogy a varga vagy a habony nem telefonál oda hogy vegyenek magyar busztákolmányt. Lehet itt magyarázni hogy milyen jó ez a gazdaságnak, de majd ha tudtok produkálni egy MAN, Mercedes minőséget, és tisztességesen nyertek tendereket (nem állami parancsszóra) akkor lehet verni a melleteket. De őszintén szólva nincs ilyen reményem a jelenlegi cégekkel. Az egész krédót meg a modulót alá kéne gyújtani. Lehet csinálni magyart és jót, csak előbb tanulni kéne, aztán buszt gyártani. Hány külföldi tendert nyertetek azt mondd már meg... A krédó is az udvarra gyárt, aztán lobbizik a kormánynál... Egyébként meg bekaphatják azok is akik most rinyálnak hogy a volán kizárja a krédót. Vajon győr térségében miért van annyi krédó? Mert olyan jó? Mert olyan minőségi? A nagy lóf**t. Azért mert győri a cég. Hogy tudott nyerni? Hát természetesen úgy, hogy rájuk írtak pályázatot (ha egyáltalán írtak ki). Ugyanaz történik most, csak fordítva. De most legalább jó buszokat fognak venni. Szerencsére nem magyart... remélem ez így is marad. Pontosabban remélem hogy lesz egy jó magyar buszgyár... valamikor... valahol.. De most még nincs.
Ez a véleményem az egész lobbista, trehány, ízléstelen magyar buszgyártásról.