Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ÖcsiM

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hatszázvalahány hozzászólás megér egy összefoglalót. Tanulságos kibeszélőshow volt. A vitaindítóban az állt, hogy a motoros mint olyan momentán nem számíthat a közönség szeretetére. Mégpedig azért, mert soraikból a legfeltűnőbb egyedek két súlyosan közösségellenes…..
ÖcsiM 2006.11.21 22:53:32
Nem maszatolni akarom a dolgot csak rá szeretnék világítani a következő néhány szikár tényre, mégpedig, hogy a quad:
1. hangos mert robbanómotorral jár. ha pedállal hajtanánk az nem volna hangos de az egy másik kategória
2. gyors, lásd fentebb, bár a pedálosok is gyorsak...
3. szétkúrják a pöffeteget (is) mert kerekeik vannak... bár ugyanezt a pedálos/gyalogos is megteheti...
+1 hogy ha megkérdezném, hogy hol a búbánatos vörös vöcsök
f@szán lehet quadozni akkor mit mondanátok? Az nem jó válasz, hogyha felsoroljátok, hogy hol nem. Azt hiszem ez a gond....Ha lenne olyan hely ahol nem volna bimbós pöffeteg meg csattanos maszlag akkor nem tudná szétmotorozni így bűnt se követne el. Közútra nem mehet, mert a quad már nem kaphat rendszámot így közúti forgalomban nem vehet részt (hopp, ez megvolt már?) az erdőben szétkergeti a szajkókat meg ott vannak a zongorahúrok is fejmagasságba kifeszítve, a "zárt pályák" meg jó ha vannak akkorák amekkora a nayganyám virágoskertje...
ÖcsiM 2006.11.22 11:16:59
Bár már böven túllihegett a téma de álmosság okán csak ma tudok reagálni pár dologra - nick nélkül és nem szó szerint.
1. "Quad nélkül is van élet" Hát persze! És hajnalig tartó bulizás nélkül is. Nyaralás nélkül is. Alkohol nélkül is, sőt: cigi nélkül is....Van akik csinálják is, amishok...azt hiszem így hívják őket, akik megrekedtek valahol a XVII. sz.-i szinvonalon. Ez a cél?
2. "Vettem egy használt harckocsit..." Melyik barkácsáruházban :-)? He? Érted már?
3. "Jogon kívüli a quad". Igen, azt hiszem 2002 óta nem lehet műszakiztatni, így közuti forgalomba nem vehet részt.
4. "Csináljak quad parkot". Kb. 20 éve jött be a gördeszkás őrület. Ma már vannak helyek ahol lehet őrültködni a deszkásoknak. 20 év múlva talán a quad-osoknak is lesz. Pár éve a görög nyaralásunkkor még motort vagy autót lehetet bérelni ha be akartuk a környéket járni.
5. Persze, szétk&rni a nemzeti parkjainkat gusztustalanság és büntetendő. Bírság - ha van - az nem visszatartó erejű. Ebben egyetértek.
És ezen is kellene változtatni. Szükség volna újra arra, hogy rendszámmot kaphassanak, sőt továbbmegyek: még az 50 ccm alatti motoros járművekre is bevezetném a kötelezős rendszámot. Így ha a pizzafuti lerúgja a visszapillantód akkor be lehet azonosítani, hogy ki volt. Továbbá be kéne csukni a hülye kiskapukat - pl. csak az nem röhögi ki az M1-esre szerelt automata kamerákat aki nem úszott meg még gyorshajtás miatt büntit, meg stb... szóval ha legközelebb talákozol a parlamenti képviselőddel akkor vesd fel neki problémát. Ha taknyol akkor rossz helyre tetted az x-et :-)

Meg talán rá kéne nyomtatni nagy betükkel az összes hazai forgalomba kerülő quadokra, hogy a "quad-ozás, súlyosan károsítja az Ön és környezet egészséget"
w Állatok két keréken 2006.11.20 17:03:00
A motorost nehéz szeretni. Nem ad rá okot. A motoros ugyanis éjjel kettőkor recsegve vonul végig az utcákon, mert az ő ostoba állatagyát ez kellemesen ingerli. Azt pedig leszarja, hogy eközben ezer kisgyereket ver fel álmából, akik aztán bepisilnek, akkor lehet újra megágyazni,…..
ÖcsiM 2006.11.21 00:02:10
A sok réteg lehántása - akárcsak mint a hagymán - olyan könnyfakasztó igazságokat hozott a felszínre mint, hogy "minden DH-s, quad-os, krosszmotoros és motoros továbbá autós KÖCSÖG". Én még jó hentesként egy hanyag mozdulattal a mérleg serpenyőjébe belehajítanám azokat akik egy könnyű tömeges gyalogtúrán hiperkönnyű cipőben, lélegzős-szellőzős-vízállos csudanaciban/lajbiban futva vágnak neki a táv abszolválásának frusztrálva a szuszogós-túlsúlyos középkorú családapákat akik csak egy kis sikerélmény kedvéért vágtak neki az irgalmatlan 250 m-es szintkülönbségeknek. És máris itt vagyunk a szintézisnél: a bunkóság független attól, hogy milyen járművel hagyjuk el a biztonságot jelentő falakat, kerítéseket vagy éppen csak a körbepisiléssel meghatározott területünket. Ezen azt hiszem nincs mit tovább ragozni mivel eljutottunk a közhelyig!
De nézzük csak a másik oldalát a dolognak: ha valaki vesz magának egy motort a mi autónk helyett akkor az már bünöző? Vagy csak akkor kell lefejezni a szögesdróttal ha kedvenc szerzeményével nem az udvarban akar körözni? Nem-e lehetne-e egy kicsit gondolkozni? Pl.: ha valaki quad-ozni akar akkor hadd quad-ozhasson kedvére? Persze nem azon növények élőhelyén amelyek nevének helyes kiejtéséhéz min. 3 évet kell lehuzni az ELTE biológia szakán. Hanem mondjuk pl. a "néphadseregek" által szétb@szott terepeken. Vagy mittudomén! Nem vagyok én földrajztudós - meg a quadosok sem, de fizetnek annyi adót, hogy lehetne ebben az országban ember aki ezzel foglalkozna. Mert ugye egy dolog a reg.adó, a benzinárba beépített járulék és adótartalom, meg a súlyadó, de amikor adni is kéne érte (értsd: elegendő lehetőségek ahol ezen járműveket használni is lehetne de nem sürün egymást kerülgetve mint a műjégen a korcsolyázok, hanem kényelmesen túrázva...akár családostól is) akkor szűköl az állambácsi meg inkább tiltaná a dolgot - de persze csak éppen annyira, hogy el ne menjen a kedvünk a jármű-vásárlástól de azért legyen jogalap egy kicsit bírságolni.
Aprópó: gondolkozott-e azon már valaki, hogy ha itt általában ejrópában 130 km/h a megngedett sebesség akkor mégis miért forgalmaznak csak olyan autókat amelyek fizikálisan és gyakorlatilag is képesek ezen sebesség túllépésére... ?
ÖcsiM 2006.11.21 00:32:42
nem akarok én itt kötözködni de kijön belölem a tanár: az "ajtónyitás" közuti veszélyeztetésnek számit, ugyanaz a kategoria mint a sztráda leállósávjában megállni (ki hinné?)anélkül, hogy kidobnád hátra az elakadásjelződ az autó megé. Utóbbit sem sokan tudják de úgy tűnik az előbbit sem.
A motorok pedig nem a beteges lélek miatt hangosak kedves Árpád (már megbocsáss , hogy igy illetlek) hanem egyrészt mert az eredeti gyári kipufogó-rendszer lecserélésével egykét plussz lóerőre (vagy egy "simább" nyomatékgörbére) lehet szert tenni másrészt sajnos a magyar autósok sok esetben még mindig súlyos csőlátásban szenvednek és képtelenek észrevenni mindent ami keskenyebb egy IFA karcsúnak egyáltalán nem mondható elejénél így optikailag nem érzékelik a mögöttük/meleltük haladó motort...ja és a tükörbe is elfelejtenek belenézni (iiletve gyakori jelenség még, hogy a bal külső tükör "smink-checker" módban fut) mielőtt irányt változtatnának (előzés/sávváltás). Kell még pár évtized amíg hozzászoknak az autósok (is) ahhoz, hogy utjainkon megszaporodtak a nagyteljesítményű motorok. De ettől függetlenül éjszaka köcsög dolog motort bögetni mint ahogy autógumit sem illik csikorgatni (egy kisebb bevásárló nagyobbacska parkolója mellet sem a madárcsicsergés veri fel az embert álmában) mint ahogy részegen gajdászni sem illik meg csapkodni az ajtókat (főképp panelben) meg hangosan bömböltetni a zenét és a többi és a többi...hogy ne is soroljam tovább a társas együttélés szabályait