Adatok
woodooms
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Létezik egy olyan felfogás a marketingszakemberek között, amely szerint a reklámokban egy 7-8 éves gyerek értelmi szintjén kell beszélni a fogyasztókhoz, mert csak akkor lehetünk biztosak benne, hogy az üzenetet mindenki maradéktalanul megérti majd. Ez persze hatalmas baromság, ennek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Gondold vegig:
Hany olyan termek van, ami tenyleg f@sza, de a reklamja nem jut el az agyadig, mert mar atsiklasz rajta?
Aztan itt van ez a low quality termekcsalad, aminek van egy ilyen zsenialis reklamja, es te meg nem veszed meg, mert nem mergezed vele magadat, helyette veszed a minosegit.
DE!
A magyart vegsosoron az ar mozgatja (meg mindig) es ebbol kifolyolag miutan mar ennek a retegnek agyaban be van egetve ez az egetvero baromsag, egyszer biztos hogy venni fog ilyen S-Budget termeket.
Masik: A nevvalasztas is zsenialis, mert vannak olyan nevek, amiket a magyar kifejezetten vagy nagyon ruhell vagy nagyon trendinek tart, ezek a fonetikusan kiejtett idegen kifejezesek mint a szett (keszlet) budzse (koltsegvetes, halmaz, gyujtemeny, stb) szoval mar csak azert is megjegyzed mert vagy utalod, vagy egyebkent is hasznalod.
Szoval tunhet ez irgalmatlanul idegesito mellefogasnak a sparmarketing reszerol, de szerintem szandekos es profi. Aztan lehet hogy tevedek, de ez mar csak az en velemenyem.
udv: woodoo