Adatok
White007
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bármikor bármilyen kereskedelmi vagy szolgáltató egységgel kapcsolatban meghallom, hogy egyoldalúan módosít a már meglévő ügyfelei kárára, akkor általában megszólal bennem a genyóság detektor. Mindig az jut eszembe, hogy sem a céges sem a lakossági felhasználónak nincsen joga…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kérdésem: 2016.03.26-án a délelőtti órákban, ügyfélszolgálati irodájukban kötöttem egy "hipernet 3 GB"-os szolgáltatói szerződést önökkel. Kértem kiegészítő extra szolgáltatásokat. 2016.03. 28-i keltezésel kaptam egy számlát, miszerint 2016.03.27-én számlámat lezárták és fizessek 1 havi díjat
március 26-27 közötti időszakra. Én azt értem hogy holnap április elseje! De ma még március vége van. Vegyük úgy hogy jól megtréfáltak, kellően felbosszantottam magam. Ha jót nevettek akkor innen vegyük komolyan.
Önöknek van egy üzletszabályzata amit én igy vagy úgy elfogadtam a szerződés kötéskor. A kérdésem az, hogy önök szerint etikus -e lezárni másnap egy frissen megkötött szerződés számláját, etikus -e másnapra (véletlenül sem előzőre) "generálni" egy forduló napot. Etikus -e egy családot megfosztani 2480 Forinttól. Ami az üzletszabályzat szerint jár, de (valljuk be őszintén) még időt sem adtak saját maguknak, hogy ezért a havidíjért szolgáltassanak. Egyszerűen értetlenül állok a kiszolgáltatottságom előtt.
Kérdezem, önök szerint ilyenkor mit lehet tenni? Mit tennének a helyemben? Hogy éreznék magukat?
Várom kérdéseimre őszinte válaszukat...
Üzleti bevételeikhez sok sikert kívánok!
Tisztelettel, egy csalódott "ügyfelük".