Regisztráció Blogot indítok
Adatok
M412330

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ma, az európai autómentes napon egy olyan évfordulóról emlékezünk meg, melyet mostanában ünnepelhettünk: tíz évvel ezelőtt, 2005 szeptemberében teljesen új éjszakai közlekedési hálózat állt fel Budapesten, változó járatszámokkal, új menetrendekkel és útvonalakkal. Az éjszakai járatok…..
M412330 2015.09.27 19:44:50
@Thomas a laprugós:
Nem feltétlen zónáztatni, hanem előztetni. A 914-914A-950 esetében az alapütemet adó 914-950 közlekedéséhez praktikusan nem volna célszerű nyúlni, mert káros lenne a kialakult "pók"-okra. Azonban főként hétvégén a közös szakaszon 5 percre sűrítés esetén szinte folyamatosan várakozik a Nyugatinál és a Deák téren is egy egy busz, ezeket lehetne valahogy léptetni.

Hosszútávon azonban lehet érdemes volna egy külön hétvégére és egy hétköznapra virradó hálózat kialakítása.
1. rész - Csendes éj... a vasúton is? Kiskunfélegyháza, 2011. december 24. este fél kilenc. Budapestről egy teljes hibrid-IC, Szegedről egy négykocsis sebesvonat érkezik szinte egyszerre. A két vonatról összesen van egy tucat leszálló, felszálló senki, a vonatok továbbmennek…..
Zsolt érdekességet írt nekünk, ugyanis az általa utazott vonaton nem volt elegendő helyjegy+pótjegy kombinációt venni, hanem külön ki kellett volna emelni, hogy a drágább pótjegyet kéri. Mivel ő ezt nem tudta, odaúton élvezhette a tűzforró vasút kocsi örömeit, majd hazafelé…..
Az már kiderült, hogy minőséget szeretnénk felár megfizetése nélkül, de mi a helyzet a vasúton a minőségi szolgáltatásnak még az expresszvonatnál is régebbi megfelelőjével, az első kocsiosztállyal?Régi korok embereinek motivációit már nehéz lenne feltárni: vajon miért…..