Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kak

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az alábbi történet elég hosszú, de a Naiv Ügyfél kérése ellenére nem rövidítettem le, mert annyira tanulságos, és igen szépen megmutatja, hogy a magyar bankok üzleti gyakorlata mennyire ügyfélellenes, kőkorszaki és mélyen kelet-európai. Hősünk, zé, egész extrém dolgokat…..
kak 2009.07.10 02:14:41
Cya Zé!

Ne kesereggyé' el, biztos, nem vagy 1edül a kibaszottak (akivel kibasztak - elnézést) listáján.
Igazad van, elég nagy faszság ez a chip olvasós Omnikey...
Én is használtam (céges) kb. másfél évig, aztán bankot váltottunk, mert egy töketlen társaság ez a KájendHá.
Nem is értem, hogy merik magukat banknak titulálni azzal a sok fárasztó, bohóckodós, gyerekes, kék kalapos, esetlen, táncos, reklámkjaikkal.
Ja és a szlogenjük:
"DÖNTS OKOSAN!"
Szerintem akkor dönt az ember okosan, ha be sem megy hozzájuk, vagy bankot vált.

Már a vége felé (mielőtt váltottunk = tavaly ősz körül) nem működött tökéletesen az ebank - pedig átváltottam PIN kóddal belépős formátumra - és nagyon tele lett a tököm vele / velük.
A végére nagy nehezen megtudtam, hogy az explorer "már" nem tökéletes hozá (azt írta belépés után, mikor a menüre klikkeltem, hogy "az alkalmazást egyszerre két helyről nem használhatja" - még egyről sem ment, nemhogy kettőről) és váltanom kellett firefoxra. Na itt már működött (Lehet, hogy URI GELLER beszólt neki: "MÚKODJ"). A privát e-bankomat még használom a mai napig, de pl. Google Chrome-mal nem tudom használni, pedig az az alap böngészőm (kipróbáltam és megszerettem).

Egy kis mellékes:
Annyira qrvajó bank ez a döncsokosan Ká end Há, hogy egyszer meghívtak (több jól menő cég vezetőinek tartott) előadásra, ahol ahol ecsetelték a lehetőségeket (cég bemutatása, befektetések, kölcsönök, jövőkép, bla bla bla...)
Azzal a lendülettel felvettem valamilyen hitel osztály főnökasszonnyal a kapcsolatot hitel ügyben, akivel névjegykártyát cseréltem és elmeséltem neki, hogy egyszer nekilendültünk a cégünkel, hogy hitelt kérjünk, de akkor elutasítottak minket mondván, hogy még fiatal a cég (asszem fél évesek voltunk), de azóta eltelt egy év és akkor most itt vagyok és szeretnénk hitelt.
Beküldött a zuglói központú fiókba valamelyik emberhez, akivel találkoztunk. Elmeséltük, hogy kellene egy pár milla a válalkozáshoz és, hogy fiatal korunkban nem kaptunk, de most már úgy gondoltuk, hogy nem lehet ez akadály (ráadásul a lezárt éves mérlegünk 100 milla feletti forgalmat mutatott (importőrök vagyunk)- a számlánkra bejövő-kimenő pénzeken azért a bank is keresett szépen). Bevittünk mindent papírt, amit kért az ember és elmondtuk neki (nem fenyegettük, csak, hogy vegyenek komolyan), ha most is úgy áll hozzá a bank, mint azelőtt, akkor bankot váltunk.
Az eredmény:
Ugyan úgy fedezetet kértek, mint, amikor azt mondták, hogy még fiatal a cég. (megjegyzem: a bankok nem ingyen adják a hitelt, kersnek rajta elég szépen)
Közben már egy ismerős megemlítette, hogy menjünk át Budapest Bankba, ott máshogy állnak hozzá és lehet, hogy van remény a hitelre.
A vége az lett, hogy leköszöntünk és átmentünk (pontosabban a számlát nem szüntettük meg, csak a forgalmat a BB. számlán bonyolítjuk). A hitel is összejött (15 milla) most volt egy éve, hogy kaptuk.
A hab a tortán, hogy kb. 3-4 hónapra rá miután eljöttünk felhívta a társamat egy "bankos zaklató", hogy mi történt, látja, hogy nincs a számlán mozgás, pedig azelőtt aktív volt?
A társam elmesélte neki a sztorit és az ember mondta, hogy de nagyon sajnálja, pedig náluk is meg lehetett volna oldani a hitelt és nem is érti, hogy az elődje mit kavarhatott? - Most erre csak azt tudom, mondani az elődjének, hogy legközelebb DÖNTS OKOSAN!
Ennyi! (Késő bánat, eb gondolat)

Még annyi, hogy a BB mennyivel rugalmasabb, mint a K&H:
- pénzbefizetéskor nem kell kitölteni papírt, elég, csak elmondani, hova mennyit (tavaly még nem kértek személyit sem, idén már kell)
- 2 millió Ft.-ot bámelyik fiókban előzetes bejelentés nélkül fel lehet venni (a K&H-ban max 1 milla)
- céges számláról kivételkor nem kell csekfüzetet töltögetni, csak "benyögöm" honnan és mennyit szeretnék.

A K&H-ban, ha fingott az ember, már papírt írtak, amit alá kellett írni, hogy te fingottál (iszonyatos felesleges papírmunka - a dolgozó lányok is panaszkodtak, hogy régen nem kellett ennyi papírt pazarolni) - nevetséges az egész társaság...

Üdv, aztán te is DÖNTS OKOSAN!

Kak