Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tony Varga

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az elektromos buszcsaládot tervező magyar evopro csoport és a kompozit kocsitestet gyártó orosz NCC kedden vette át a JEC Innovációs Díjat. A díjátadóra a BKV számára gyártott 20 darab kompozit busz egyike ment ki saját lábán, így a MODULO C68E a történelem első és egyetlen elektromos busza mely…..
Tony Varga 2016.03.15 15:58:01
@itoérambolafoci: Szóval erre mondják " Ó foci! Több dolgok vannak égen s földön mintsem bölcselmed felfogni képes azt." ( Ez nem volt jó mert sántít)

Bocsánat sok a mellé lövésed:
Ajánlok egy fogadást! Ha több és részletesebb műszaki leírást tudsz felmutatni mint a hülye vargatóni, akkor fizetek egy láda sört. 31 éve gyűjtöm, a feleségem legnagyobb bánatára, mert mindent elborítanak a széthagyott papírok. Hidd el láttam már egy párat! Csak a csámcsogást előzöm meg azzal ha hagyom hogy az kerüljön ki a moduló honlapjára amit oda az illetékesek egyeztettek. Nem szoktam átlépni mások területére.
Látod ezért veszélyes a blog, direkt nem javítottam előző hozzászólásodban a hajtás variáció számát és vártam mikor jön vissza a nem általunk adott adat. Itt most pótolom Nem HÁROM hanem ÖT (5) alapverziónk van. Ne keverd a standard üléselrendezések számával.
Nem hinném hogy valaha is megtagadtam volna valamely munkámat, - szoktam mondani " Ha hülye is a gyerek az enyém"

Adj egy privátot ,és kapsz , ha aláírsz egy titoktartási szerződést. Eddig mehetek el!
A vagdalkozásnak meg semmi értelme nincs!

üdv
Tony Varga 2016.03.24 18:16:08
@==T==: No akkor álljunk meg egy szóra! Értelmezni kell, mit is jelent egy műszaki leírás. Kedves ==T == ! Amiket te ideraktál, azok prospektusok , ismeret terjesztő brosúrák.
Én elég régi vágású vagyok ahhoz, hogy a műszaki leírást Dr. Drobny szerint értelmezzem. ( NME Gépelemek I.) Mint onnan is megtudható, egy műszaki leírásnak szándékoltan elsősorban műszaki jellege kell legyen, míg másodsorban jogi " felelőssége" kell hogy tükröződjön.
Az csak a mai világunk állapota, hogy a csillogás a design, takarjon mindent. Nézetem szerint annak is helye van, de nem tartom mérvadónak technikailag, döntések meghozatalára nem nagyon alkalmas anyagok, persze PR és marketinget szolgálhat.

Hogy lássuk a különbséget, a segítségét kértem a marketinges kollégáimnak. = A Modulo oldalán kinn van kettő műszaki leírásunk a táblázat alatt! Tessék összevetni az Ön által nézegetettel. Aki autóbuszt akar venni és üzemeltetni, alkatrészellátásra akar felkészülni, az üzemeltető személyzetet ki akarja képezni, a funkció rendszert nem a kis ujjából ad-hoc kéri, az reményeim szerint a mienkkel megelégszik.
Nem beszélve arról hogy a kereskedelmi szerződés mellé az evopro-é , mint I. sz Melléklet felelősséggel becsatolható, míg az Ön által bemutatottak nem hiszem hogy jogképesek.

Remélem megnyugtattam, és még az oly kritikus itoérambolafoci is megnyugszik, és a blöfföléses vádjai miatt elnézést kér . ( Persze csak akkor ha.... )Nem fogom valamennyi műszaki leírás kitetetni, mert , korábbi véleményemet fenntartva, nem tartom publikusnak. Csak a vevőre és eladóra tartozik

Tisztelettel :
Tony Varga 2016.05.11 20:38:41
@kutyacicakutyacica: Meglepődtem! Egy hónap elteltével még mindig érdekel a téma? Sajnos akkor sorra kel venni a véleményedet.
"Nagyon lekezelő a hozzászólásod," -Ó nem barátom, csak következetesen betartom azokat a szabályokat melyeket vállaltam, és a pontosabb ismereteim révén tudom mit engedhetek meg magamnak és mit nem! Ez nem lekezelés csak arra való figyelmeztetés hogy a jelenlegi cég, mármint az evopro, sokkal erősebb titoktartási szerződést adott, mint bárki más. Beleértve az angolokat is. Az csak a gyengék között ( sajnos sok magyar mérnöknél) terjed, hogy akkor ezt adjuk tovább, mondjuk jól értesülteknek ha nem is lenne szabad. Így hordták szét zavaros időben az Ikarus dokumentációit, a Csepel mérőműszereit, az Enterprise szellemi tulajdonait olyanok akik a munkát , és felelősséget soha nem vállalták fel. Ezeket az embereket én megvetem és igyekszem távol tartani magam még a környezetüktől is. Írtam már, nem vagyok jogász, de ha a két vállalat között az a titoktartási megállapodás él, hogy információkat csak közösen , egyeztetett formában hoznak harmadik fél tudomására, azt én be fogom tartani , mert a konkrét műszaki leírás ennek a szerződésnek a része. Ez nem lekezelés csak korrektség.
Minden vállalatnak kell hogy legyen saját filozófiája, nálunk ha a vevő, akár állami, akár privát, azt kéri, hogy csak egyetértésével adjuk ki az őt is érintő adatokat akkor annak megfelelően járunk el. Van törvényes eljárás ezen adatok megismerésére is.
Nagyon tévedsz! Az állam nem tömött ki bennünket pénzzel! Egyszerűen csak elhiszi azt amit bemutattunk, hogy szorgos munkával invencióval, majd azt követően zötyögős innovációval tudunk valami olyat csinálni amit mások nem. Tudnál még eggy ilyen folyamatot mutatni a magyar haszonjármű iparban?? Ugye ugye!
Tudod nekünk nem kell magyarázni ezt a sza*t. Van aki látja és érti, van aki meg hiába nézi nem látja az értékét. Azok meg is fognak maradni a "dicső" vas és acél országa mentalitásban. Az hogy ilyen vélemények vannak, a pillanatnyi érdekeik miatt, engem cseppet sem zavar. nem kell egyet értenem velük. Sokszor volt már az életemben ilyen, lásd csepel Lyra, vagy a szifonhatású hűtőrendszerek.,hogy csak két példát említsek. Az inkább zavar, hogy mind belföldön, de külhonban mind inkább, kinevetik őket, nem tartják komoly partnernek őket, mert tudják hogy a konstrukció az gondolat, mechanika, kémia , millió számítás, mérés és ellenőrzés, melyeket nem végeztetnek el csak a bla- bla- bla megy. Meg a copy paste! Na ezek károsak a magyar autós társadalomnak, nem az én stílusom.
Én a szakértelmet a letett produktum alapján szoktam megítélni, az mindent elmond egy szakemberről.
Ilyen támogatottság mellett, lehet hogy meg sem érjük azt a vállalati kort amit az MAN, MB magáénak mondhat. Ha majd az evopro -nak is annyi tapasztalata lesz, olyan szabályozó környezetben dolgozik mint az általad is említett német vállalatok remélem elérik majd utódaink azt a szintet. Én már akkor "homu vogymuk". Nem kell lebecsülni a fiatal generációt!

Ezt a tanácsot remélem magad számára is érvényben tartod. Tanulni, tanulni, és még hozzá tenném igényesnek lenni.
Fúrcsán keveredik a véleményed a magyar gyártókról. Azt hiszem nincs elegendő üzemgazdasági, vállalat szervezési, irányítási ismereted. Felelősen , biztosan , garanciákkal munkatársaidról gondoskodva dönteni hogy mikor ,mibe kezdj bele, mikor miből, hogyan teremts fizetést nem egyszerű. Ahhoz termék kell! Volt szerencsém 25 évig , ebből közel 8 évig a Csepel Autogyár FA- ban dolgozni. Hidd el nem egyszerű egy termelést újra indítani. És hát ugye a Nabi is csődbe ment, az ARC nek sem voltak rózsásak a körülményei. Most kicsit küzdős , de majd lesz jobb is.
A Kravtex meg azért tiszteletet parancsoló, mert kitart, minimális támogatottsággal, szerintem a hegesztéseik minősége a legjobb az országban. Nem nyúltak le semmit senkitől egyedül küzdötték ki maguknak rangjukat. Volt szerencsém figyelemmel kísérni őket a kravolátol az econell-ig. Bár mások is ennyi korrektséggel rendelkeznének.
Nem tisztem megvédeni őket, de ne mocskold őket , mert az csak a te szegénységi bizonyítványodat mutatja. Semmit bnem tettél le , mások viszont ha nem gyémántot is de csináltak valamit.
Kár hogy ilyen a véleményed a magyar buszgyártásról. Ez is csak azt mutatja hogy kevés a tudásod annak megítéléséhez.
Mondj le a drogokról, és az alkoholról, akkor biztosan eléred azt az állapotot, amikor már lesz annyi felhalmozott információd, mely alapján helyes döntéseket és véleményt tudsz alkotni.