Adatok
F. Gyula
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sziasztok.
Ha kérdeznél, akkor itt válaszolok. DE!!!!!!
Vegyétek már a fáradtságot, hogy elolvassátok, átböngészitek a cikkek alatt lévő segítségeket.
Ha már otthon akarod megbütykölni, vagy nem hiszel a szerelőnek, érdemes utána olvasni. És nem egyből kérdezni.
Nem…..
Sok hsz-ben írtam és most egy bejegyzésben is. Ezen motorok kartel szellőzésének a megoldását a gyár külső szelepek és csövekkel oldotta meg. Na ha ezen csövek valamelyike lukas, akkor furcsa hibát tud okozni, és még a gép sem írja ki.111-es motoroknál: Kompresszor jobb oldalon,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Néhány órája sikerült módfelett erőltetett tempóban - letőltve a netről a kapcsolási rajzokat - átnézni az autót, és meglett a hiba...
A komfortpanel hátsó csatlakozójánál valószinűleg felületi oxidáció miatt a kapcsolat nem jött létre, miután visszakapta az uj akksiról a feszültséget. Kapocs le, néhányszor fel-le, megmozgatva, és azonnal helyreállt minden.
Onnan jöttünk rá, hogy a müszerfalon található billenő kapcsolóval működtethető belső ajtózárja sem működött, holott onnan mennie kellett volna...
de az sem ment. ekkor lett gyanus a komfort panel...
A merci szerviz találta meg a hibát, nagyon rendesek voltak... Miskolcon.
Mindenki örűlt, én a legjobban.
Mégegyszer köszönöm a tippjét, végül is Ön is erre a problémára tippelt, leblokkolt a can... de az oka nem belső softverhiba volt, hanem kapcsolati hiba a feszültségátvitelben... de a lényeg ugyanaz... nem ment ki jel a panelből...
Munkájához további sikert kivánok és mégegyszer gratulálok!!!