Regisztráció Blogot indítok
Adatok
CriticalError

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vagy a szerviz frissíti ritkán a készülék árlistáját, vagy a nyilvántartásban állt meg az idő, de egy használt 3310-es cserekészülékért sokszoros árat kérni bizony arc-és páncélpirító húzás. Ért egy nem kis sérelem az Europark Vodafone üzletében és gondoltam megosztom…..
CriticalError 2008.03.21 17:01:08
Vicces a Voda hozzálása. Amúgy nemtudom miért vagy meglepődve a 2 héten, nekem 1 hónapig rágták az SE-met mire sikerült szoftvert cserélni előszörre... Aztán másodszorra má csak vmi 2 hét volt... meg tán 3adszorra is... Mondjuk a 3. szoftcsere után se lett tökéletes, de lejárt a gari, és nincs hangulatom azért fizetni hogy működjön vmi aminek amúgy is működnie kellene... Ez a telefonom többet volt a szervízben mint nálam, de ígyis beszart 2 éven belül. (pontosabban Joy csere kéne MEGIN -ez már ígyis a 2.- nemértem...)Nem tudom a voda fejltődött-e, (azóta otthagytam őket) de valahogy a 97%-os lefedettség mellett én valószínűleg majdnem mindíg a hiányzó 3ban tartózkodtam. Mellékesen arra a kérdésemre hogy mi tartott 1 szoftcserén 1 hónapig (Sie-n csináltam még Com-os kábellel, max fél óra) azt a választ kaptam, hogy Voda BP-i kp -> SE Bp-i kp -> stb. Szal országjáró túrán volt a telefonom. Nem értem, tudtommal 1 szoftcseréhez kell 1 PC, 1 zsinór, meg 1 telefon, na meg nyilván a rátöltendő szoftver (ehhez csak szerintem felesleges utaztatni az országban?)... (Éljen a voda lájv-os cucc, mivel a legtöbb ismerősnek semmi gondja nem volt szoftveresen az SE-jével, csak akinek ilyen lájvos szar volt...) Most az egyébként 1 mellékes dolog hogy miért nem bír ki 1 nyamvadt telefon 2 évet... (najó Nokia 5110-em még mindíg üzemképes, pedig az kapott a pofájára az évek során)