Adatok
Sophie Schmidt
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Homár-klasszik levél, amiből megint az derül ki: az ügyfeleket egy csomószor nem az borítja ki, ami történt, hanem, ahogy a cég kezeli a panaszát. Több, kedvesebb, megbízhatóbb ügyfélszolgálatost a népnek!
Kedves Homár!
Szeretném ha közzé tennéd a levelemet, mert -…..
Sophie Schmidt
2016.02.01 22:44:10
Engem is tok hulyenek neztek sot megfenyegettek,hogy beperelnek,mert mi az ,hogy panaszkodom es nem fogom be?eleg ostobak,ami azt illeti,mert latom,hogy nem vok egyedul csomo embert atvernek es ezzel vevoket vesztenek..
Sophie Schmidt
2016.02.01 22:45:16
@♔bаtyu♔: teny nekem is ugyanezt mondtak vagy 20-szor.fulladjanak bele az atvereseikbe
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz