Regisztráció Blogot indítok
Adatok
benoitp

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Íme a bizonyíték, hogy nemcsak a tisztítószerek meg a kóla más nálunk, mint Nyugat-Európában, hanem az ügyfélszolgálatok is. Az Inviteles ügyfélszolgálatról szóló poszt kapcsán eszembe jutott, hogy ugyanazon cégnek a magyar és ír ügyfélszolgálata között is mekkora különbség van. Karácsonykor…..
benoitp 2016.01.22 09:26:13
A Booking.com-hoz igen közel dolgozom és el kell ,hogy mondjam ,hogy a cikk írója elég sokmindenben téved.

Nagyjából MINDENBEN.

Először is ott csúszik el a dolog, hogy ha valami kis betűvel van írva, vagy a második oldalon az attól még szabály és hiába foglalsz akárhány éve, attól még vonatkozik rád a szabály.

Másodsorban:

- A Booking.com-nak nincs Ügyfélszolgálati irodája se Budapesten, se Írországban.
(Máshol vannak irodáik)

- A Booking.com dolgozói azonos szabályok alapján dolgoznak.

- Akivel beszélt a cikk írója biztos, hogy nem ír/dublini volt.

- Azért intézett visszatérítést, mert a nagyobb cégeknek mint a Booking.com
mindig megvan a lehetősége, hogy azoknak az Ügyfeleknek, akik nehezebben tudják felfogni, hogy
nincs igazuk egy úgynevezett "Goodwill gesture"-t adjanak, hogy megnyugtassák őket.
Ezt a cég fizeti ki.

- Az, hogy 8 éve Booking.com-os semmit nem számít, hiszen a sázlláshelyeknek fizetsz a Booking.com-on és
nem a Booking.com-nak. Ezért a szálláshelynek igen is ki kell fizetni a kisbetűs taka-
rítási díjat, ha tetszik, ha nem.

- Az, hogy a takarítási díjat eddig sosem látta a cikk írója az meg végképp senkit nem érdekel.

- Miért keveri bele a cikk írója ezt a magyarkodást? Köze nincs ahhoz, hogy milyen nemzetiségű emberrel beszélt?
Csupán szerencséje volt, hogy egy lustább nem-magyar így oldotta meg a dolgot,
hogy végre lezárhassa ezt a kellemetlen ügyet, egy kellemetlen vendéggel...
benoitp 2016.01.22 09:43:31
@juhaszvik: Mégegyszer mondom, nincs ír Ügyfélszolgálatos. : D Ha csak nem követte végig a családfáját
az embernek akivel beszélt... De amúgy igen, az "ír" Ügyfélszolgálatos igazat adott valakinek
akinek nincs igaza és így nem csak a cikk jelenhetett meg, hanem a vendég így még meg sem
tanulja, hogy legközelebb figyelmesebben foglaljon.
benoitp 2016.01.23 09:49:37
@Darth Revan: Tévedsz, tényleg pontosan ugyanazok az eljárások alapján dolgoznak és ahogy korábban írtam, a nem magyarul beszélő B.com-os ember csupán ezt az egyik lehetséges megoldást választotta,

amit amúgy bármelyik magyar is választhatott volna, csak épp nem látták jogosnak, tekintettel, hogy a vendég volt figyelmetlen.

De úgy tűnik veled elég nehéz megértetni dolgokat, mert csak ugyanazt szajkózod, úgyhogy
próbáljuk meg máshogy megközelíteni a dolgot:

Tableten a takarítási díj, adó és idegenforgalmi adó a szoba kiválasztását követően a foglalás következő oldalán látható az ár alatt. Jól látható. Ellenőriztem és tudom.

A vendég emiatt panaszkodott és aztán kapott visszatérítést. Szerintem teljesen feleslegesen. Ezzel a Booking.com Ügyfélszolgálata rossz szülője volt a hülyegyereknek.

De akkor mondjad meg te Darth Revan. Mai világunkba, ha valami oda van írva, csak valaki
azt figyelmetlenség miatt nem olvassa el az számít? Te adtál volna visszatérítsét a figyelmetlen vendégnek? Nem volt az (egyáltalán nem) ír Ügyfélszolgálatos feleslegeslegesen, meggondolatlanul nagylelkű?