Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bubi186

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Elég kemény állítás József állítása, de a helyzete is kemény. Reméljük a Telenor megnyilvánul az ügyben. Sziasztok, Az alábbi eset történik éppen velem: A fejlemények fényében véleményem szerint a Telenor szándékos átveréses megoldást használ új kisvállalati…..
bubi186 2016.01.19 20:13:42
Szerintem a Telenornál ez szisztematikus sunyi átverés hadművelet. Gyorsan szereztek sok ügyfelet mézes madzaggal, majd egy röpke tarifaduplázás és kész. Szuper üzletpolitika.

Álláspontjuk szerint a céges előfizetéseknél nincs elállási jog, mert ott a felek megállapodhatnak az egyoldalú szerződésmódosításról.
A Telenor velünk is eljátszotta ezt az egyoldalú módosítást, ahogy a blog bejegyzés írójával Józseffel. Természetesen megtámadjuk.

A polgári törvénykönyv 6:104. § (2) bekezdése szerint: „Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben az ellenkező bizonyításági tisztességtelennek kell tekinteni különösen azt a kikötést, amely […]
d.) lehetővé teszi, hogy a vállalkozás a szerződést egyoldalúan, a szerződésben meghatározott alapos ok nélkül módosítsa, különösen, hogy a szerződésben megállapított pénzbeli ellenszolgáltatás mértékét megemelje, vagy lehetővé teszi, hogy a vállalkozás a szerződést egyoldalúan, a szerződésben meghatározott alapos okkal módosítsa, ha ilyen esetben a fogyasztó nem jogosult a szerződéstől elállni vagy azt felmondani;”
Pont így járt el a telenor. Ami a Telenor szerint feljogosítja őket arra, hogy 2 évre csicskát csináljon az előfizetőjéből (hiszen ez alapján a percdíjat akár felemelheti majd az ezerszeresére is) tisztességtelen és erkölcstelen, ezért _semmis_.

Remélem Ti sem (akik így jártatok) nem hagyjátok magatok, mert az ilyen inkorrekt üzleti magatartás nem maradhat következmények nélkül amit a Telnor éppen végez.