Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Karel Erzsébet

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Na olyan sem volt még, hogy a T-vel úgy küzdjön valaki, hogy még csak ügyfelük sem volt! Kedves T-Com, Röviden összefoglalva, volt egy korábbi majdnem egy évtizedes DSL szerződésem a GTS Datanet-el, ezt megszüntettem 2015.06.17-én a telefonszám visszahordozása nélkül. Ez egy fontos momentum,…..
Karel Erzsébet 2016.02.02 09:59:39
Sok évig vettem igénybe a GTS Datanet-szolgáltatását/internet,telefon/, soha semmi problémánk nem volt egymással,kölcsönös elégedettségről beszélhettünk. A baj csak akkor kezdődött,amikor a GTS-t felvásárolta a T-com. Felhívott a Tékomos ügyintéző/tavaly júniusban/hogy a Datanet megszűnése miatt keressem fel őket,kössünk szerződést,de minél előbb,ha a régi telefonszámomat hordozni /megtartani/szeretném a jövőben is. Ekkor felhívtam a Datanetet,egyeztettünk arról,hogy náluk már tényleg nincs tennivalóm,/nincs tartozás,stb./menjek a T-Com-hoz. A T-Comnál nem találtam megfelelő csomagot,ezért a DIGI mellett döntöttem. /előzőleg a T-comnál volt egy alapcsomagom a televíziós-adásokhoz és mellette volt a Datanet-internet/telefon-csomagom,nyilván ezért a T-Com keresett meg/ Lemondtam a T-Comnál a televíziós csomagot,kérdeztem, mi legyen a régi Datanetes lemondással kapcsolatban, azt felelte, mindent beírt a gépbe, tudomásul vette, postán küldjem vissza a T-Com részére az adaptert,amivel az internetre csatlakoztam addig és köztünk minden lerendezettnek tekinthető. Feladtam még aznap a postán az adaptert , ez kb.2015.július 23.-án volt!!! Közben pár napon belül a DIGI,az új szolgáltató bekötötte a TV/internet/telefon szolgáltatást nálam otthon és én innentől tőlük kaptam a szolgáltatást. Nyugodtan ültem a fenekemen,csodálkoztam kissé hogy ez ilyen egyszerű volt,hiszen mindenki azt mondta,na majd meglátod,hogy megszivatnak majd a cégek. Ezek után augusztus,szeptemberi internet-telefonszámlát kaptam a Datanettől kb. másfél hónap múlva. Felhívtam őket,levelet írtam nekik,érveltem értelmesen,adatokkal,konkrét tényekkel. Visszaírtak,hogy megértenek,de NÁLUK,SZEMÉLYESEN,ÍRÁSBAN/e-mail-ben/NEM MONDTAM LE A SZOLGÁLTATÁST.!!!! Hiába mondtam hogy az őket felvásárolt cég,akik címére az adaptert is visszaküldtem,tehát ad abszurdum ha akartam volna sem tudtam volna igénybevenni a szolgáltatásukat, /megjegyzem ez utólag egyszerűen ellenőrihető náluk/nembeszélve arról,hogy én már másfél hónapja igazolhatóan más szolgáltatót veszek igénybe és fizetem a havidíjat is. Ez sem hatotta meg őket,úgyhogy kifizettem a két szolgáltatónál a kéthavi díjat. Mi ebből a tanulság? Hülye voltam hogy az T-Comnál elhittem az ügyintézőnek,hogy az új cég,aki a Datanet tulajdonosa lett és minden ügyében illetékes,mindent tudomásul vett,amit bejelentettem és majd intézkedik a részletekről,békésen elváltunk egymástól. Hát nem így történt. Utólag azt gondolom,ha maradok a T-Comnál,kötök velük egy új szerződést az összes szoláltatásról,akkor TALÁN sikerült volna nekik a DATANET-nél lemondani a szerződésemet. Bakker,milyen egyszerű lehetett volna az egész,tényleg így utólag már értem!