Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Balassa Lilla

32 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Jelenleg az Instagram virágkorát éli. Ugyanis hiába van a felület a Facebook kezében, még nem vezették be rajta a legtöbb szabályozást és megszorítást, ugyanakkor a nagytestvér előnyeinek egy részével már rendelkezik. Tehát, ha még nincs céges Instagram fiókod, lehet, hogy most érdemes még…..
Balassa Lilla 2017.03.15 18:46:07
@szaza: Igen, az én tapasztalataim is azok, hogy nagyon sokan használják ezt a módszert. Ez a teszt jó ötlet, szerintem is érdemes figyelni.
A téma különlegessége miatt szerintem a pl hashtagek, amik segítenek megtalálni a hasonló érdeklődésű felhasználókat.
Balassa Lilla 2017.03.16 13:28:34
@apuska: Szerintem a legegyszerűbb módja, ha magyar szavakat használsz hashtagként és megadod a helyszínt. (Na meg persze ott van a célzott hirdetés is Facebook hirdetéskezelőn keresztül.)
Az elmúlt pár napban tele az internet Update Norbi kijelentésével, amiben a cukor és a kokain „vegyjelét” hasonlította össze. Igen, aki kicsit jobban belegondol, az rögtön rájön, hogy valami sántít az állításával, de rengetegen mégis azonnal isszák minden szavát, hiszen ő…..
Akkor bizony itt az ideje, hogy magasabb fokozatra kapcsolj! Kutatások szerint az internetező felnőttek 65%-a jelen van valamelyik közösségi oldalon. Magas arány, igaz? Ebből adódóan már szinte evidens, hogy egy cégnek legyen Facebook oldala, és ezért is van az, hogy egyre kiélezettebb a verseny a…..
Létrehoztuk a céges Facebook oldalunkat, elkezdtünk aktívan kommunikálni, sőt, hirdettünk is, de valahogy mégsem hozza a várt sikert? Vagy esetleg úgy érzed, hogy a rajongók belefáradtak a posztjaidba? A titok nyitja az, hogy stratégiát kell kidolgozni, milyen bejegyzéseket osztunk meg az…..
Balassa Lilla 2017.01.11 16:56:18
@apuska:
Kedves apuska!
Ha gondolod, szívesen megnézem az oldaladat és adok egy-két tippet, ha tudok. :)
Kérlek, küldd el a részleteket a következő címre: lilla.balassa@gmail.com
Nemrég a Forbes magazin összeállított egy listát a legbefolyásosabb magyar közösségimédia-arcokról, ahol Kasza Tibor a második helyen szerepelt. De vajon ő lenne a második legsikeresebb is ezen a piacon? Többen fognak Kasza Tibi koncertre járni azért, mert sokan lájkolnak egy vicces bejegyzését?…..
Sokan úgy gondolják, hogy egy Facebook oldal létrehozása már teljes mértékben helyettesíteni tudja a honlapot, hiszen minden funkcióval bír, amivel növelhetjük eladásainkat és kialakíthatunk egy ügyfélkört, ráadásul még ingyenes is. De tényleg lassan feleslegessé válik egy weblap létrehozása a…..
Úgy érzed, hogy besokalltál már a Facebooktól? Telített lenne a piac Facebookon és valami újat szeretnél inkább kipróbálni? Jól működik a Facebook oldalad, de mégis úgy érzed, hogy hiányzik még valami plusz? Regisztráltad már a cégedet Instagramra?..
Azt hiszed, hogy a rajongókat megszerezni a legnehezebb? Lehet, hogy az elején még könnyelműen odaveti nekünk a lájkját, de az nem jelenti azt, hogy sikerrel is jártunk és nyugodtan hátradőlhetünk. Most jön csak az igazán komoly munka: megtartani az új rajongókat!  De mik a legnagyobb hibák, amik…..
Korábban arról már írtam, hogy hogyan kell létrehozni saját Facebook oldalt (ezt a cikket itt találod), viszont ezzel még nem jön automatikusan hozzánk a sok rajongó. Meg kell dolgozni a követők kegyeiért. De hogyan szerezhetjük meg az első 100 kedvelőnket? Mutatok néhány trükköt!..
A Facebook a 2004-es alapítása óta közel 1,6 milliárd felhasználóval rendelkezik. Ezzel Kína és India után a Facebooknak a 3. legnagyobb a népessége. Ezért sem véletlen, hogy szinte minden cég szeretne részesülni a Facebook adta lehetőségekből. De milyen módon érhetünk el jobb eredményeket? Nézzünk…..
Veled is előfordult már, hogy egyszerűen kifogytál minden ötletből és ha megszakadsz sem jut eszedbe semmi érdekes, amit kiposztolhatnál?  Akkor ezt olvasd el! ;)..
Azt már tudjuk, hogy továbbra is a Facebook az uralkodó a közösségi felületek között, hogy a Snapchat felfelé ívelő karriert fut, és hogy a vizuális tartalmak hozzák a legnagyobb interakciót. Ezeken kívül viszont még rengeteg olyan adat és tény van, amiknek birtokában sikeresebbé válhatunk...
Sokan használják a közösségi média adta lehetőségeket saját márkájuk felépítésére, azonban ez nem mindig olyan egyszerű, mint gondolnánk, ugyanis folyamatosan változik. Az egyik percben még úgy érezzük, hogy urai vagyunk a helyzetnek, a másik pillanatban pedig jön egy apró változás és minden a feje…..
Szeretnéd beindítani saját vállalkozásodat? Vagy meglévő céged marketingjét szeretnéd felturbózni? Biztosan azt gondolod, hogy ez rengeteg költséggel fog járni... Pedig tévedsz! Bizony a marketing területén is vannak olyan dolgok, amik ingyen vannak, csak némi utánajárásba kerülnek. Nézzünk meg…..
Mint az üzleti világban általában, a közösségi médiában is a legnagyobb harc a rajongók kegyeiért folyik. De lássuk be, mint ahogy nem lehet minden ügyfél egy „leányálom”, úgy online is akadnak jó páran, akik finoman szólva nehéz esetek. A nagyobb rajongótáborral pedig ugye a trollok száma is…..
Balassa Lilla 2016.04.30 11:37:25
@CoolKoon: Természetesen több kategória is létezik, ez csak a 4 leggyakoribb.
Köszi az építő jellegű kritikát! :)
Balassa Lilla 2016.04.30 11:07:53
@CoolKoon: Bár az infografikában valóban az ügyfelekről van szó, a közösségi oldalakon is azért gyűjtünk elsősorban rajongókat, hogy azok később ügyfelekké váljanak. + ahogy írod is, sok a hasonlóság a rajongók és az ügyfelek között.
A közösségi médiában történő hirdetés az egyik legerősebb marketing eszköz, amit használhatunk. A hirdetések létrehozása és kezelése egyszerű, viszonylag olcsó a többihez képest, tehát bárki komolyabb szaktudás nélkül el tudja készíteni a saját kampányát. Ami jó hír, nem? Nos, nem feltétlenül...
Sokan úgy gondolják, hogy a közösségi oldalakon csak azok sikeresek, akik a legtöbb lájkot gyűjtik be. Gondoljunk csak bele: valóban értékesebb munkát végez az a Facebook oldal, aki egy cuki cicás képet tölt fel és kap rá több száz lájkot, mint az, aki releváns tartalmat oszt meg, -  ami kevesebb…..
A közösségi média szerepe kiemelkedő napjainkban és rengetegen használják, mégis van néhány olyan tévhit, amely eléggé félrevezethető a marketingstratégia kidolgozásakor. Ezért most nézzünk meg néhány ilyen mítoszt, amiket ideje tisztázni!..
Mindegy, hogy egy hatalmas vállalatról vagy egy kis cégről van szó, mindenki követhet el hibát. Az ördög nem alszik a közösségi média világban sem. Sőt, itt még rejtegetni sem lehet a bakit. Rengeteg tényezőre kell figyelni és egyetlen rossz mozdulat is elindíthat egy lavinát. És mivel az okos ember…..
A Pinterest az Instagramhoz hasonlóan az egyik leggyorsabban növekvő platform. Te használod? Nem? Pedig magánszemélyként és vállalatként is egyaránt hasznodra válhat. Ez az oldal nem csak az esküvői ötletekből és receptekből áll, jóval több annál!..
A Facebookot már a 60 év feletti korosztály is használja, az Instagram elsősorban a fiatalok számára nyújt szórakozást, míg a Pinterestre ihletet gyűjteni megy az ember. Na de mire jó a LinkedIn? Elsősorban üzleti kapcsolataink építésére, erősítésére és álláskeresésre. Persze nem elég egyszerűen…..
Balassa Lilla 2016.02.26 14:13:38
@CoolKoon: Igen, természetesen nem szabad átesni a ló túloldalára sem a jelöléseknél, meg kell találni az arany középutat. :)
Csoportokból pedig léteznek hasznosak és kevésbé azok is, ez biztos.
Több mint másfél milliárdan használják a Facebookot naponta. A hatalmas felhasználói létszám pedig folyamatos változtatásokat és újításokat kíván. Ezekkel viszont nem könnyű lépést tartani. Ebben a cikkben olyan rejtélyeket oldunk meg például, hogy hogyan tudjuk beállítani, milyen típusú…..
Balassa Lilla 2016.02.22 08:18:45
@azzer: A vizsgálat alapján, ha egy céges oldal megoszt Facebookon egy instagramos képet, akkor azt több oldalrajongó fogja látni, többen kattintanak a képre és többen lájkolják, osztják meg, szólnak hozzá.
Balassa Lilla 2016.02.22 08:21:30
@FF: Igen, erre remek program például az AdBlock.
Azonban nem mindig célravezető az összes reklám letiltása, hiszen a fenti módszerrel tényleg azok jelenhetnek meg, amik érdekelhetnek.
Rengeteg olyan nyereményjátékot lehet találni Facebookon - legyen szó kis- vagy nagyobb cégről - , amik sajnos nem mindig szabályosak. Sőt, az utóbbi időben ismét elterjedtek a „Most Iphone-t nyerhettek, ha lájkoljátok az oldalt és megosztjátok a képet!”  (Ezeknél a helyesírási hiba sem ritka.) Ezek…..
Balassa Lilla 2016.02.16 20:07:03
@pikírt ódamondó: köszi a tippet :)
Az adminok dolga nem is olyan egyszerű, mint azt gondolnánk. Nem csak abból áll a feladatuk, hogy a gép előtt megosztanak pár képet vagy gondolatot a közösségi oldalunkon, ami éppen eszükbe jut (ha valaki tényleg csak ezt csinálja, az nincs tisztában a feladat súlyával). Folyamatosan figyelemmel…..
Ha van egy jó ötletünk, vagy éppen találtunk egy remek videót/képet, amit szeretnénk megosztani rajongóinkkal, akkor már görgetjük is az egeret a megosztás gombra… de egy pillanatra megtorpanunk: vajon valóban érdemes megosztani ezt a nagyvilággal? Vajon elősegíti, vagy inkább hátráltatja ez a…..
Balassa Lilla 2016.02.03 12:15:23
@rnz: Valóban vannak páran, akiknek szüksége lenne erre a szabályrendszerre. :)
Kezdetben talán tényleg kevesebb tartalom lenne a közösségi oldalakon, de valószínűleg egy idő után mindneki beletanulna és akár növekedhetne az értékes tartalmak száma.