Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kiscsiga

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az autóhitelezéssel kapcsolatos bejegyzésekhez érkezett az alábbi levél, amely némileg tisztábbá teszi a témával kapcsolatos tévhiteket. Például nem árt tudni, hogy törzskönyvmásolatot nem nagyon adnak ki a hitelező cégek, és totálkár esetén az autót a baleset előtti…..
Kiscsiga 2006.11.17 14:37:26
Kedves mindenki!

Először is kijavítanám Zugügyvédet, mert az elején totálkárt említ, de én végig a részleges kárról beszéltem. Totálkárnál ugyanis megszűnik a szerződés.

Szóval MuzX! Ha a Biztosító nem tudja mi kell neki, akkor miért nem őket szidod? (A postáról már nem is beszélve!)Nap, mint nap találkozom azzal, hogy teljesen félretájékoztatják az ügyelet, aztán "szerencsétlen" bejön és azt sem tudja mi kell neki, mert el sem mondják. Általában adnak valami papírt, hogy törzsköny másolat VAGY meghatalmazás a finanszírozótól. Az ügyfél persze akkor mindkettőt kéri. :)
Másrészt, azért nem mond ellent a szerződés a felelősségbiztosításban szereplőknek, mert itt egy hitel fedezetéről van szó, te pedig vállalod, hogy az értéke csak a rendeltetésszerű használatnak megfelelően fog csökkeni. Tehát sérülés esetén helyreállítod, független attól, hogy te voltál-e a hibás. Ettől függetlenül megértem a problémádat, de ezzel jár egy ilyen szerződés sajna.

Matko Destanov, nem szidom azokat akik nem fizetnek, csak azt mondom, hogy ha késve fizet akkor, miért mindig a bank a hibás? A finanszrozónak is sok pénzébe kerül az egész herce-hurca. Nem beszélve arról, hogy azt a pénzt amit neked kiadott hitelként neki is vissza kell fizetnie, mert tényleg általában a finanszírozók is banki kölcsönből adják a hitelt, mint azt már valaki írta előttem. És neki akkor is vissza kell fizetni, ha te azt nem teszed, mert csak akkor kap újabb kölcsönt. A THM meg csak látszatra megy lefelé! Bele van az építve szépen a kölcsönbe, hogy még véletlen sem te járj jól! De ez mindenhol így van, minden hitelnél szerintem.

Ha meg nem lenne mélyponton a piac, miért van már 10 éves törleszés? Mert valahogy ügyfelet kell még fogni! Sokkal több a kifutó szerződés, mint az újabb kötés!
Kiscsiga 2006.11.23 13:29:08
szgyula: Én nem is értem te miről beszélsz! Hol írtam én ilyet? Persze, hogy nem megy ki a bank, hogy is menne ki több ezer autónál! Én ezt írtam : "egy hitel fedezetéről van szó, te pedig vállalod, hogy az értéke csak a rendeltetésszerű használatnak megfelelően fog csökkeni. Tehát sérülés esetén helyreállítod, független attól, hogy te voltál-e a hibás." Szóval arról sem írtam egy szót sem, hogy a biztosítási ügyintézés elhúzódásáért az ügyfél a felelős. Amit írtam, abban arra akartam célozni, hogy ha esetleg nem térít a biztosító, vagy nem volt rajta biztosítás, akkor persze saját költségen kell kijavítani. Mert olyannal is találkoztam akinek ez nem volt egyértelmű! Megkérdezte, hogy ha összetörte az autóját kicseréljük-e neki? :) Totálkárnál pedig megszűnik a szerződés és ki kell fizetni a fennmaradó tartozást (ha volt biztosítás akkor a tértítés után fennmaradót).

MuzX: Mi az a DAS? Ezt a rövítését még soha nem hallottam! Nálunk Tv ügyvédjével meg PSZÁF-fal szokás fenyegtőzni. :) Egyébként, most csak annyit kérnék tőled, csak képzeld bele magad annak az ügyintézőnek a helyébe aki naponta ügyfelezik és tényleg lelkiismertes meg minden. Tudod hány olyan ügyfél van naponta aki problémás? Szerintem itt nem fölényességről van szó hanem arról, hogy ügyfél és ügyintéző elbeszél egymás mellett. Szokszor szembesülök azzal, hogy mondhatok én bármit, az ügyfél csak a saját mondókáját mondja és az enyémet meg sem hallja. Mondhatom én neki, hogy nem kell a törzskönyv másolat, ő azzal jön, hogy de a biztosító azt mondta...., meg szerinte nem úgy van, meg akkor PSZÁF. Hidd el ha te normálisan állsz a dologhoz meg az ügyintézőhöz, akkor hozzád is úgy fognak! Jó, persze vannak kivételek, de az olyan menjen máshová dolgozni! :)