Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Marcist

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A feje tetejére állt a repülés világa, a repülőgépek nagy többsége a földre kényszerült, amik viszont repülnek, néha felettébb szokatlan helyeken bukkannak fel vagy szokatlan küldetéseket hajtanak végre. kép forrása: flightradar24.com..
Marcist 2020.04.19 17:18:06
@jollytall: ez nekem is rögtön szemet szúrt!
Ami még érdekelne, hogy az osztrák légi társaságos bekezdés alatt, amiben a Bécs-Sydney közvetlen útról ír, a képen miért az osztrák meg az új zélandi (és nem ausztrál) zászló látható?
Már több bejegyzésben foglalkoztam a jövendőbeli 5-ös metrót és környékét érintő teendőkkel. Ez a beruházás a jelenleg a semmiben végződő HÉV-vonalakat kötné össze a város alatt, ezáltal egy új hosszanti kapcsolatot adva az ingázóknak. A Csepeli- , a Ráckevei-, és a…..
Marcist 2019.07.17 18:00:33
Bocsássatok meg ha nem ehez a diszkurzushoz szólok most hozzá, valami teljesen más. Gomboc, te a Borárost meg a Kálvint vetetted fel mint lehetséges végállomást. Ugye a Kálvin teret elvetetted a visszafogás lehetőségének hiánya miatt, vagyis az azzal járó magas költségek miatt. Viszont ha amúgy is abból indulunk ki, hogy az Astoriát érintve folytatódna a vonal az Oktogon/Klauzál tér felé lehet értelmesebb lenne az alagutat (akár 3 vágányosan) az Astoriáig továbbvezetni, de a megállót még nem kialakítani. Így lenne lehetőség a szerelvények tárolására és visszafordítására. A költségek így is magasabbak lennének nyilván, de előrelátó fejlesztés lenne és személy szerint úgy vélem hogy akár egy első ütemnek is csak akkor van értelme ha ez jelentős javulással jár a jelenlegi helyzethez képest. Főleg ha az évekig tartó közlekedési káoszt és kellemetlenségeket figyelembe vesszük ami egy ekkora mértékű beruházással jár. Gondoljunk csak bele mekkora minőségugrást jelente ez a dél-pesti ingázóknak a Borárossal szemben. Szerintem ez pl. egy sokkal égetőbb fejlesztés, mint a 2-es metró és a gödöllői HÉV összekötése (ott az átszállás nem okoz akkora kellemetlenséget mint ebben az esetben).

Ezt az ötletet amúgy nem a levegőből kaptam elő, pl Münchenben az U4 Arabellapark végállomása pontosan így lett kialakítva. A föld alatt még folytatódik az alagút egy megállónyit ahol tárolják és fordítják a szerelvényeket, valamikor abba az irányba akarják meghosszabbítani a vonalat Englschalking S-Bahn állomásig a távoli jövőben.
Ezek a futball pályák cseppet sem nevezhetőek átlagosnak. Azok körében, akiket egyszer megérintett a lelátó hangulata és egy falusi 'libalegelőben' is képesek meglátni a szépet, ezek a pályák elhelyezkedésükkel, vagy éppen építészeti megoldásaikkal igen nagy tetszést fognak aratni. Hiába, a futball…..