Regisztráció Blogot indítok
Adatok
free1111

0 bejegyzést írt és 74 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
...úgy fogsz járni, mint a videóban látható férfi, akit a rend éber őrei azonnal lefüleltek. Csak összehasonlításképpen, Tarsoly Csaba 300 milliárdot tulajdonított el, és hetekig egy rendőr nem ment a közelébe! A Buda-Cash vezetői 70 milliárdot csaltak el (mostani számítások…..
free1111 2015.05.05 23:20:18
@Válasszunk: ahol ekkora morális válság van, ott már csak a túlélésért küzdenek...
A közteres a korrupt hatalom végrehajtója, akár a korrupt rendőr. Fejétől bűzlik a hal. És itt nem a fidesszel van a baj, hanem a mindenkori gazdasági és politikai elittel. Pedig a 2/3-al lehetett volna változtatni ezen a banánköztársaságon. De mint mindig, csak a szavazatok számítanak.
A közteresekre vonatkozó módosított törvény jó példája annak, hogy a szálhámos fővárosi vezetés hogy alakítja a törvényeket a csaláshoz: amikor BKV-t veszel igénybe, az egy ráutaló magatartással létrejövő polgárjogi szerződés, tehát NEM szabálysértés. Az, hogy a - Fővárosnak hála - belevették a szabálysértési törvénybe (ezért járhat el a közteres, holott nem közterület a jármű utastere), mutatja, hogyan hajlik a jogalkotó gerince. Pedig a közteresek a fizetésüket közpénzből kapják, míg a BKV egy piaci vállalkozás, amit mégis folyton közpénzekből konszolidálnak.
A változásnak felülről kell jönnie. Széllel szemben nem lehet... Az emberek, ahogy a vállalkozók is a túlélésért küzdenek és alkalmazkodnak a felülről diktált "szabályokhoz", különben elvesznek.
A Fővárosi Önkormányzat talicskával tolja ki a közpénzt a BKV-n keresztül, így a polgári engedetlenségnek (jogi kategória) egy ilyen alternatívája követendő!!!
Valahogy úgy vagyok vele, hogy amíg minden évben felújítják a 4es 6os vágányát, mert a túlárazott és persze titkos szerződésen hatalmasat kaszálnak, tehát amíg nincs totálisan transzparens költségvetésük, addig szinte kötelezőnek érzem a bliccelést, sőt mindenkit bíztatok rá!

Még annyit, hogy a közteres mindig egyenruhában van. Egy kilométerről látszik, amikor felszáll. Nyilván arra nem szállok fel, vagy leszállok róla. Az ellenőr magában semmit nem csinálhat, ha nincs jegyed, ha nem fizetsz pótdíjat és nem igazolod magad. Kérheti, de ha nem adod át, akkor pukkadozhat a méregtől, de még csak fel sem tarthat, nem oktathat ki, nem tegezhet, stb.

Ha mégis elrontod, mert reggel, fáradtan nem veszed észre, hogy jön a közteres, akkor próbálj meg még gyorsan jegyet váltani. Kezdj távolodni tőle, hátha valakinek nincs vagy nehezen találja meg, így időt nyersz. Végső esetben legyen nálad 8e ft, ami a helyszíni bírság. Sokkal olcsóbb, mint bérletet venni. Nagyon kicsi a valószínűsége, hogy közteressel találkozz. De ha havonta egyszer elkap egy közteres, még mindig beljebb vagy, mint a bérlettel.

Persze van, akinek többet ér a lelki nyugalma. Nem vagyunk egyformák. Én szeretem az izgalmat, alig várom, hogy ellenőrrel találkozzak. Imádom a frusztrált, agresszív, indulatoktól elfojtott ábrázatukat provokálni, kezemben a kezeletlen jeggyel...
  Elég sokan a betörőket szinte szuper képességű személyeknek képzelik. Gyakran látok  leegyszerűsítő kommenteket, amelyek szerint "Ahova  be akarnak törni, oda be is fognak!" Nyilvánvaló módon a hollywoodi filmek is erősen hozzájárulnak a szuper betörők mítoszhoz. Pedig…..
free1111 2015.05.05 08:54:50
@Tyreo: Spongyát rá, én is túlreagálom a reklámokat. Persze fenntartom korábbi állításomat, miszerint egy jó blogban lehet kritizálni is - attól még nem leszek troll. Neked sem muszáj olvasni, amit írok.

A vállalkozások öntömjénezése azért gyakran irritálóan büdös tud lenni. Ami legjobban akkor háborít fel, amikor egy jogos kritikát nem a helyén kezelnek, hanem jön a fenyegetőzés a feljelentéssel a hitelrontás miatt. Helyette inkább nézne magába, gyakorolna önkritikát és kérne elnézést!
free1111 2015.05.05 21:49:00
@Tyreo: Azért nem nevezném problémakezelésnek azt, amikor valakit azért függeszt fel István, mert kritizálni meri az Őrmestert. Pl. bellarand miért lett kimoderálva és törölve az összes hozzászólása? Pedig rengeteg hasznos kritikai megjegyzése volt például a rádiós és GSM átjátszás zavarásáról, ami komoly biztonsági rés.
Fölösleges „milliárdokat pazarolni” rákkutatásra, amikor ez a legjobb módja a halálnak. Mielőtt nekünk esne mindenki, gyorsan leszögezzük, ezt nem mi állítottuk, hanem egy neves orvos, a British Medical Journal volt főszerkesztője. Szögezzük le rögtön az elején: (a belső…..
free1111 2015.01.16 10:29:58
Mennyi értelmes hozzászólás, megérte megírni a vitaindítót. Sajnos tabu téma a halál. Statisztikát meg laikus ne készítsen, értelmetlen! Küszöbén vagyunk a halhatatlanságnak, érdemes barátkozni a gondolattal. Miért ne lehetne az Univerzumot benépesíteni? A kemo meg nem kamu, hiszen a TB nem támogatja a placebo hatást. Sajnos a méltó halál nagyon nem elérhető nálunk: most meghalt tüdőrákos ismerősöm (3 hónap alatt) csak akkor kapott morfint, amikor már nem volt magánál a fájdalomtól (halála előtt pár órával). Nem is ő, hanem a rokonok rendelkeztek (könyörögtek) erről. Minden halál tragikus, bár nagyon kultúrafüggő a hozzáállás. Kötelező alapmű: Zarándokének
Sokan sokfélét írtak. A legtöbben van részigazság. Általános, örök érvényű meg nem létezik. Amúgy a lét értelme örök kérdés, Hankiss is ezt kutatta utolsó 15 évében. Állatok vagyunk, de nem illik bevallani. Ösztöneink és félelmeink uralják egész életünket. Nem vagyok benne biztos, hogy az örök élet értelmetlen és felesleges, bár a faj fennmaradása szempontjából valóban kulcsfontosságú. A haláltudat viszont biztosan determinál mindent. Pl. az egyén létének értelmét, de leginkább értelmetlenségét. Amúgy meg halál a félelmeinkkel visszaélő vallásra! Tűzzel vassal! Csupán a haldokló ópiuma, a legnagyobb átverés, sovány vigasz. Mekkora hasznot húznak belőle?! Mocsok banda, most is ott nyomulnak a politikában, a háborúkban...
Nem győzöm leírni: tessék beszélni róla!!!
Bocs, hogy hosszú voltam!
   A határaink közelében levő nyugtalan külpolitikai helyzet miatt érdemes egy kicsit számba venni hazánk védelmi képességeit, hiszen bármennyire is elképzelhetetlennek tűnik, hogy katonai konfliktus részesei legyünk, az esély mindig is meg lesz rá. Segítségül az angol nyelvű…..
free1111 2014.09.13 10:24:34
@nu pagagyí: Az USA egy agresszor. Nem rohanhatta volna le Irakot! A nemzetközi jog nem ismer ilyen kategóriát, hogy túlzott öröm. Az a fociban van. Amúgy Szaddammal korábban nagyon jó volt a kapcsolata az USA-nak.

"20 éves korában, Szaddám csatlakozott a forradalmi pánarab Baasz Párthoz, amelyet Tulfáh is támogatott.

1958-ban, a pártba való belépése után egy évvel, Kászim tábornok megdöntötte az iraki király uralmát. A Baasz-pártiak ellenezték az új kormányzatot, és 1959-ben Szaddám Huszein részt vett a Kászim elleni merényletkísérletben, amelyet az Egyesült Államok kormánya ösztönzött és támogatott. A sikertelen merényletben Szaddám a lábán megsérült, de CIA és egyiptomi titkos ügynökök segítségével sikerült Szírián keresztül Bejrútba menekülnie."

Szóval az USA egy agresszor. Mindenbe beleszól, mindent irányítani, ellenőrizni akar. Folyamatos aknamunkát végez, pénzeli és szítja az ellenzéket, hogy aztán akit hatalomra segít, az neki elkötelezett csicskása legyen. De ha ugyanezt csinálja vele szemben egy másik ország, amelyik pl. támogatja az USA-ban élő helyi iszlám kisebbséget, hogy megfúrják a hatalmát, az már rögtön terrorista, akit ki kell irtani. A terrorista mindig nézőpont kérdése. Egy iszlám terrorista iszlám szemmel nézve hős hazafi.
Sokan felháborodtak azon a minapi híren, hogy egy BKV busz elsodort egy kerékpárost a Thököly úton. A balesetben a kétkerekűt hajtó fiatalember súlyos sérüléseket szenvedett. De hogy került oda kerékpársáv, amikor az nem is lehetne ott? Nem szeretnénk tisztára mosni a…..
free1111 2014.07.26 00:22:29
@nincs_nick: Honnan tudod, hogy mennyivel ment?
free1111 2014.07.26 00:55:35
@belvarosi: Na, ez eddig a leghasznosabb hozzászólás! Köszönjük!

Amúgy haverom most Kazahsztánban él, hát hozzájuk képest ami nálunk van, az az álmaim közlekedése.

Náluk annyira durva volt a helyzet, hogy rengetegen beszereltek kamerát a kocsiba. Ugrásszerűen javult a morál, hiszen nagyon egyszerű lett bizonyítani, mi történt.

Amikor kocsival megyek, utálom a bringásokat. Amikor meg bringával megyek, akkor az autósokat gyűlölöm :)))
A cím nagy része láthatóan lopott, de csak mert a hasonló című mai cikk egy fontos következtetésével szeretne kicsit vitába szállni. (De épp' ezért a "nem" szócska saját.) (Eredetileg csak egy komment lett volna a cikkhez, csak elfogyott a hely -- kicsit szószátyárra…..
Jól jellemezi a magyar média állapotát, hogy több médiafigyelmet kap egy hétköznapi, személyi sérüléssel nem járó karambol, mint egy polgármester elleni tüntetés. A kereskedelmi TV2 is most keres meg először, kér interjút,  ír rólam a Magyar Nemzet, miközben a…..
autózz! Lejárt-e a türelmi idő? 2011.08.23 20:45:00
Parkolós esetekre ugrok, nekem is volt már pár olyan, amikor szerintem igazságtalanul büntettek meg. Utóbbi időkben én már kizárólag mobillal parkolok, persze a telefonom már tele van az SMS-ekkel, biztos ami biztos. Ugyanakkor nem hiszem, hogy korrekt, ami Tamással történt, én úgy…..
free1111 2013.01.23 23:25:03
@dzsaszper: Az alapján, hogy a régi jegyem fél órája lejárt. A lejárt jegyre vonatkozóan csak 15 perc türelmi idő van.

Amúgy egy kísértetiesen hasonló ügyben már született a parkolást üzemeltető vállalkozás (er-park kft) ellen elmarasztaló határozat: docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:Y5L3IQFrpaUJ:www.fogyvedok.hu/feketelista/2012/nov/1245-2012.doc+&hl=hu&gl=hu&pid=bl&srcid=ADGEESigfVoQ7zWsIwrnb6AT36_LO9iJ63LtUa7spmuVt1wJEX7FrydeHwYtcM7grEiY1CtQcmJ_DKjyGLYUJDU6nCdC_bEoSh6gF3xcoPu52Jjp1TCZWyXEie5M3X72OrSICKJweA0I&sig=AHIEtbRJ6cC3s05diQLrc4u-o9BTtQfKtA
free1111 2013.01.23 23:45:06
@D4D: Nem erkölcsi prédikációt kértem. Ne mondd már meg, hogy a kocsimban mekkora rendet tartsak! Ha rohanok, nem fogom a jegyeket összeszedni indulás előtt. Amúgy sosem dobom ki.

Amúgy sem értetted meg a lényeget: nem a parkolóőr hibázott, hanem a parkolási társaság, amikor elutasította a panaszomat. De ők ezt tudatosan teszik, mint a bemásolt linkben olvasható ajánlásból kiderül.
Márciustól az országban elsőként Szegeden valósul meg a mindenki számára elérhető városi kölcsönbicikli-rendszer, írja a szegedcafe.hu. A város 12 pontján 70-80 kerékpár áll majd a szegediek rendelkezésére, további 20-30 pedig a cégnél lesz arra az esetre, ha szervizelés…..
free1111 2013.01.14 23:22:27
@coolszeged: a "közbicikli-rendszer" tévesztett meg :)
free1111 2013.01.15 21:13:48
@madandcrazybird: Szerintem az esélyegyenlőség csorbul, ha fizetős lesz. Régen még a polgári is fizetős volt. Még írni/olvasni sem tudtál volna a régi rendszerben, ha nincs pénze a szüleidnek taníttatni. Ha változatunk az ingyenes köz- és felsőoktatáson, akkor csak az elit tanulhat és tölthet be stratégiai pozíciókat. Még így is rengeteg a visszaélés. Szerinted Gyurcsány fia hogy érettségizett le?
free1111 2013.01.15 23:12:24
@nowy: jó, egy kicsit sarkítottam, de azért az biztos, hogy itt szinte minden a hatalomról és a pénzről szól: próbáld meg beíratni a gyerekedet egy jobb óvodába, iskolába - ahhoz képest, hogy szabad iskolaválasztás van, pl. egy Fazekasba esélytelen
Megelégelte a kormány, hogy egyre több, becslések szerint már közel harmincezer hazai autós próbál külföldi rendszámmal adót, bírságot elkerülni. Mai cikkünk blogposztja...
free1111 2011.06.16 01:22:36
@Mlmjoc: Ja, és az elmaradott 3. világ országában épp 120 km metrót építenek, mi meg szaros 21 km sem tudunk összehozni. Egy osztrák falu fél év alatt épített metrót, mert megunta, hogy a síelők minden nap kétszer oda-vissza ingáznak.
Az orvosok és a tanárok a múlt rendszer ellenségei voltak, a "középosztály". Ezért a fizetésüket mesterségesen alacsonyan tartották. Ez sajnos a rendszerváltás óta semmit nem változott.

A BKV. MÁV és társai a pártok kifizetőhelye. Ahogyan az összes közbeszerzés is erről szól.
free1111 2011.06.16 01:36:02
@=Daniken=: Egyetértek! Banánköztársaság. 1000 év alatt sem változik meg ez a hozzáállás. Itt csak a civil kezdeményezés, a polgári engedetlenség segíthet.
free1111 2011.06.16 01:38:22
@Mlmjoc: Igen. Egyszerű a képlet: teljes átláthatóságot a közpénzeknek! Valódi üvegzseb! Minden adóforint útja váljék nyomon követhetővé! Rögtön dübörögne a gazdaság...
Közgazdaságból tudjuk, hogy a válságok valójában természetesen tisztulási folyamatok.Egyelőre kevesen vannak itthon, akik bármi pozitívat is látnának a mostani krízisből, a devizás lakáshiteleseket én se fogom tudni felvidítani. De a napelemes piacon egy pozitív hatás…..
Rájöttem! Építészet 2009.06.08 12:20:00
A Parlament, a Halászbástya, a Mátyás templom, a Lánchíd, egytől egyig olyan mérvádó építészeti alkotások, amik méltán emelik a magyar építészetet a világ építészetének élvonalába. De ugyanezt a magas szívonalat képviseli a Művészetek Palotája, vagy Makovecz Imre…..
free1111 2009.07.10 19:00:32
@One China: Atomerőműhöz is ajánlott a duzzasztógát, különben éjszaka fűtheted az autópályát, mint Belgiumban...
free1111 2009.07.10 20:46:19
@One China: Igen, meg forgalomcsillapításra is jó, mivel a hajléktalanoknak télen az útra fekszenek melegedni - kvázi mobil fekvőrendőr homleszből.

Fűtsük Grönlandot is!
Az offshore cégeknek utalt milliárdok ügyében az MVM belső vizsgálata súlyos bűncselekmények gyanúját tárta fel, Kocsisék meghiúsult lehetőségekről beszélnek. ..
free1111 2009.06.21 21:12:02
Miért nem szabályos?

Ha egy magyar cégcsoport holdingba szervezi magát, minden további nélkül dönthet úgy, hogy nem titkoltan adóelőnyök miatt is, Cipruson hozza létre a holdingot irányító központi vállalkozást. Ugyanakkor ezt a tevékenységet valóban Ciprusról kell végezni, az ottani alkalmazottakat fizetési listára kell helyezni – ha ez meg is történik, akkor a módszer teljesen legális.

A Wallisnál vagy a Deloitte-nál létrehozott ciprusi cégláncok is lehetnek teljesen legálisak, csak akkor illene néhány kérdést megválaszolni: az érintett cégeknek voltak-e alkalmazottai, azok Ciprusban végezték-e tevékenységüket? Ha nem, akkor miért hozták létre az érintett cégeket? Volt-e más célja is a létrehozásuknak, mint az adóelkerülés? Ki húzott hasznot a cégekből? Ezeket illene az érintett politikusoknak tisztázni. Ha Ciprus vonakodik adatot szolgáltatni, létezhet olyan nemzetközi információcsere vagy jogsegély, amelynek keretében többet is meg lehetne tudni az ottani vállalatokról.

A Wallis és a Delotte cégalapításai nem a rendeltetésszerű joggyakorlatra utalnak. Ők egyetlen címre, a CY-3030, Limassol, Chrysanthou Mylona 3. alatt jegyeztették be – több száz másik céggel együtt – vállalataikat. Vagyis pusztán egy postafiókot hoztak létre.

Az adózással kapcsolatos törvények (például az adózás rendjéről szóló, illetve a társasági adót szabályozó) jogszabályok kimondják: „Az adótörvények alkalmazásában nem minősül rendeltetésszerű joggyakorlásnak az olyan szerződés vagy más jogügylet, amelynek célja az adótörvényben foglalt rendelkezések megkerülése.”

Ezek a struktúrák adóelkerülésre jöttek létre, nem jogszerűek, ezért büntetendők. Ma még az APEH nem megy utána, de ha megismeri az információszerzés professzionális gyakorlatát, lesz még ideje lépéseket tenni. Néhány évig biztosan, aztán persze elévülnek az esetleges szabálytalanságok.
bodoky El a kezekkel Ciprustól 2009.06.04 15:40:56
Simor, Oszkó és Bajnai rengeteget tettek egy nem offshore EU-tagország  költségvetési egyensúlyáért, itthon is meg fogják tudni csinálni...
free1111 2009.06.09 18:12:23
@iFerenc: SUMPTER Pharmaceuticals Limited
CY- Larnaca Cyprus, Arch. Makarios III Avenue 9. 1. em. 106.
A szavazati jog mértéke minősített többségű befolyást biztosít.
A tagsági jogviszony kezdete: 2000/10/11
A változás időpontja: 2009/03/12
Bejegyezés kelte: 2009/03/24
Hatályos: 2009/03/12 ...

A 2000/10/11-es dátum azt jelenti, hogy akkor még Ciprus nem volt EU tag, ergo teljesértékű adóparadicsomnak számított?

Ezt a 90,56%-ot és a speciális szerződést honnan vetted?
free1111 2009.06.09 18:14:38
@iFerenc: hülye vagyok - a cikkből :(((
free1111 2009.06.10 23:51:13
Miért nem szabályos?

Ha egy magyar cégcsoport holdingba szervezi magát, minden további nélkül dönthet úgy, hogy nem titkoltan adóelőnyök miatt is, Cipruson hozza létre a holdingot irányító központi vállalkozást. Ugyanakkor ezt a tevékenységet valóban Ciprusról kell végezni, az ottani alkalmazottakat fizetési listára kell helyezni – ha ez meg is történik, akkor a módszer teljesen legális.

A Wallisnál vagy a Deloitte-nál létrehozott ciprusi cégláncok is lehetnek teljesen legálisak, csak akkor illene néhány kérdést megválaszolni: az érintett cégeknek voltak-e alkalmazottai, azok Ciprusban végezték-e tevékenységüket? Ha nem, akkor miért hozták létre az érintett cégeket? Volt-e más célja is a létrehozásuknak, mint az adóelkerülés? Ki húzott hasznot a cégekből? Ezeket illene az érintett politikusoknak tisztázni. Ha Ciprus vonakodik adatot szolgáltatni, létezhet olyan nemzetközi információcsere vagy jogsegély, amelynek keretében többet is meg lehetne tudni az ottani vállalatokról.

A Wallis és a Delotte cégalapításai nem a rendeltetésszerű joggyakorlatra utalnak. Ők egyetlen címre, a CY-3030, Limassol, Chrysanthou Mylona 3. alatt jegyeztették be – több száz másik céggel együtt – vállalataikat. Vagyis pusztán egy postafiókot hoztak létre.

Az adózással kapcsolatos törvények (például az adózás rendjéről szóló, illetve a társasági adót szabályozó) jogszabályok kimondják: „Az adótörvények alkalmazásában nem minősül rendeltetésszerű joggyakorlásnak az olyan szerződés vagy más jogügylet, amelynek célja az adótörvényben foglalt rendelkezések megkerülése.”

Ezek a struktúrák adóelkerülésre jöttek létre, nem jogszerűek, ezért büntetendők. Ma még az APEH nem megy utána, de ha megismeri az információszerzés professzionális gyakorlatát, lesz még ideje lépéseket tenni. Néhány évig biztosan, aztán persze elévülnek az esetleges szabálytalanságok.
„330 milliárd forintot buktak a nyugdíjpénztárak idén, ez majdnem annyi, mint Budapest éves költségvetése”. Ilyet szól D. Tóth Kriszta a Királyi Tévé esti híradójában kedden, ráncolja homlokát, érezni, nagy a baj: a nyugdíjpénztárak vettek egy csomó részvényt…..
Élmény bankba járni válság idején. Az igazán ínyencek ilyenkor felejtsék el az internetes bankolást és sétáljanak csak szépen be a bankfiókba ügyféltársaik közé, megéri! Az egyik frekventált helyen lévő fiókban például többen könyvekkel feküdtek a székeken, igyekeztek…..
free1111 2008.11.06 12:14:24
Wigyorexx:

Te komoly agymosáson estél át, ami nagyon sajnálatos, de érthető. Javaslom, hogy óvatosan alkoss véleményt és ne higgy el mindent a médiából. Volt már több APEH ellenőrzésem. Elmesélem ebből kettőt.

Ajándékbolt, minden számlás, nyereség minimális, mivel nagy a verseny. Seggfej alkalmazott nem cseréli a pénztárgép kliséjének tintáját, így halvány a fejléc. Jön APEH, 100.000 HUF bírság. Rögtön a maximum, pedig nincs priuszom. Nem adót csaltam, mert mindent becsülettel beütöttünk a pénztárgépbe. Az alkalmazottra nem háríthatom a bírságot, mert azt nem engedi a törvény. Ki nem rúghatom, mert a munkaügyi perek 95%-át a munkavállaló nyeri. Mit csináljak?

Másik példa: APEH ellenőrzés: köcsög számláját kérik. Időt kérek. Két hét múlva megtalálom (mert mindent számlával veszek!) Beviszem. Revizor mondja: ez nem a köcsög számlája. Én tudom, hogy az, mert én szereztem be a fazekastól. Vitatkozunk. Üvöltözünk. Fenyegetőzünk. Könyvelőm rugdossa a lábam az asztal alatt. Kiderül: az revizornak produkálni kell a főnökei elvárásai alapján, ezért úgyis addig fog a nyakamon ülni, amíg nem talál valami kis hibát, amiért megbüntethet. Szó szerint: "Addig fog ott ülni az irodámban, amíg el nem ismerek valamilyen hibát" Ezért mindketten jobban járunk, ha elismerem, hogy ez a számla nem a fazekas számlája a köcsögről, tehát feketén árulok. Bírság: 150.000 HUF Hangsúlyozom, volt a köcsögről szabályos számla. És ismét hangsúlyozom: nincs az a vállalkozás, ahol ebben az agyon bürokratizált adórendszerben ne lehetne hibát találni.

A képlet egyszerű: a vezető elit tudja, hogy a kkv hol trükközik. Időnként kicsit fenyegetőzik az APEH-el, de alapvetően békén hagyja őket. Cserébe a kkv is hagyja a vezetést rabolni, ami ugye nem kétséges. Orbán szőlői és ingatlanjai, gyurcsány adóelkerülő medenceépítő kft-i, Kóka milliárdos ciprusi pénzutaztatása a vizitdíj-automatákkal, amik most mennek a kukába, na meg a feketemunkásai a János hegyi palotájánál...

Most akkor ki az adócsaló? A Csányi, aki átírja a BÉT törvényeit és 10%-ról 25-re módosítja a limitet? Most miért nem módosítja, amikor esik az OTP?
Négy órán át állt a parkoló autók előtt keresztben a bunkó autós a Bimbó úton, csakhogy most legalább kicsit ráfaragott, mert lefotózták és legalább a rendszámát kitesszük, hátha látja, és rosszul érzi magát, és legközelebb nem csinál ilyet. Hidegvérű, keménytestű…..
free1111 2008.03.06 22:18:55
Hehe, akkor ezt hallgassátok:

Nyócker, Futó utca (rehabilitált puccos új rész, tele alvilági sittesekkel); Audis srác a társasház nagyforgalmú garázskihajtója elé áll. Sittes jönne ki. Dudál vagy 10 percet - semmi. Ideges lesz, rugdossa az ajtót, riasztó bekapcsol, újabb pár perc, már ugrál a kocsi tetején - mindezt a sarkon, a térfigyelő kamera alatt. Jön vissza a tulaj, fiatal, külföldi srác, C-s rendszám. Nézegeti a kocsiját, odamegy a sráchoz, de az minden kérdezés nélkül ad neki egy akkora taslit, hogy szegény beleszédül. Nem is gondolkodik tovább, eláll a kocsival. Ekkor látom, hogy rohan ki a külföldi srác barátnője a házból, hatalmas pocakkal, zokogva.

Több infóm nincs. Ennyit láttam, Nem is mondok véleményt, csak gondolatébresztőnek tettem ide.

Másik sztori velem történt: Erzsébet híd, pesti hídfő. Parkolok. Elém állnak. Leengedem a gumiját, majd elmegyek - gyalog. Este megyek vissza a kocsihoz: kerékbilincs a kocsimon. A többire nem raktak, csak az enyémre. 10.000-be került leszedetni. Ez az V. kerület totális maffia.

A Váci utca a legjobb. Ott simán pofán vágnak, ha szóvá teszed.

Pár hónapja hallottam a rádióban, Párizsban egy alpolgármester egy bevásárlóközpont mellett lakott, ezért rendszeresen szombatonként a garázsa elé parkoltak. Egy alkalommal eldorrant az agya meg a pisztolya és főbe lőtte a sofőrt.

Amúgy szociális szempontból nagyon tudom sajnálni magunkat, autósokat. Talán kellene egy kis körutazás Afrikában, pl. Marokkó szegénynegyedében szociális érzékenység, empátia fejlesztésének céljából. Vagy beszélhetnék a cigányságról... Nem tudjuk jó dolgunkban, mit csináljunk. A seggünket kellene a földhöz verni, hogy nem halnak éhen a gyerekeink. Ehelyett ilyen f**ságokon bosszakodunk, ez sérti a nagy igazságérzetünket.