Adatok
Tomi3434
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Szerintünk meg működik. Pont. / Frissült az eMag ügyfélszolgálat levelével
2015.10.27 09:35:00
Az gyakori helyzet, hogy a vásárló és az eladó mást gondol egy helyzetről, erről szól az egész Homár. Az már kicsit ritkább, hogy a vásárló és a gyártó egyetértőleg állítja, hogy hibás egy kütyü, a forgalmazó viszont ragaszkodik a működikezműködik verzióhoz.…..
Tomi3434
2015.10.28 08:02:15
Szerintem itt alapvetően az a probléma, hogy sokan nincsenek tisztában a törvényi rendelkezésekkel. A törvény szerint a netes vásárlások esetén 14 napon belül a vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a vásárlót terheli a termék visszajutattásának a költsége. Jelen esetben Romániába kell visszaküldeni a terméket, nem hiszem, hogy bárki 1500 Ft alatt visszaküld bármit Romániába. Ha hibás a termék, akkor minden esetben az eladónak kell vállalnia a szállítási költségeket. Én úgy gondolom, hogy amit leír a vevő panaszt nem igazán lehet vizsgálni szervízes környezetben, hiszen egyszer tölt teljes sebességel, majd nem. Ez akár lehet szolgáltatói hiba stb. Ráadásul úgy gondolom, ha a vásárló azt írja, hogy a gyártó is megállapította, hogy hibás a termék, akkor azt a szakvéleményt miért nem jutatta el az eladó felé. Egyszóval szerintem itt nem csak az eMAG hibázott, és ahelyett, hogy rögtön panaszt posztol a homár honlapján, inkább utána menne a hivatalos jogi megoldásoknak.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz