Adatok
Udó Dúl
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Néhány hete egy új kampányt indított a Heineken Hungária a Soproni Frissen Csapolt promotálására – egy olyan sörére, ami már közel egy éve a piacon van, és aminek alapvetően a marketing adja a velejét: cutting edge csomagolópapírba tekert palack, a frissesség hangsúlyozására…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sok alkoholmentessel próbálkoztam, mert a sört szeretem, de sokat vezetek. A maxxot egy promócióban kóstoltam meg először. A vásárolt ásványvíz vezetés közben kevésnek bizonyult, a promóciós 0.33-as még hűvösen pislogott rám az utasülésről, hogy adjak neki egy esélyt. Emlékszem a megdöbbenésemre, mert sokkal rosszabbat szoktam meg. Azt kell mondjam, hogy számomra a széleskörben elérhető alkoholmentes mezőnyben ez tetszik a legjobban. Nyilván ez azért is van, mert szerintem a többi (a Gösser is), még borzasztóbb és mert Rizmajer alkoholmentesét (ami nekem eddig magasan a legjobb alkoholmentes) nem árulják benzinkutakon... :-)
A fenti teszt egyébként érdekes és hasznos a soproni friss tekintetében, nekem is hasonkó benyomásaim voltak.
Mindenesetre a Maxx, a Friss és a Soproni átalakuló ízvilága mind üdvözlendő, pozitív, technológiailag és marketing szempontból is innovatív próbálkozás a minőség emelésére.