Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Marv.Y2k

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Csak egy izzócsere 2009.02.14 14:12:00
Nem tudom, hogy a mai ember számára létezik-e nagyobb csoda egy régi dízelnél. Persze nem az emisszióra gondolok - amit kizárólag szégyellni lehet, - nem is a motorerőre – ami jószerivel nincs –, és nem is fogyasztásra, ami a teljesítményhez képest tetemes. Látják,…..
Belsőség Nem zörög a haraszt 2009.02.06 15:30:00
Talán már önökhöz is eljutott a hír, hogy a mindenki által fantasztikusnak és hiperjónak tartott Nissan GT-R erőátviteli rendszerével nincs minden rendben. Eleinte csak elvétve, innen-onnan jött egy kósza hír, hogy a rajtelektronika nincs a helyzet magaslatán (ezzel kapcsolatban az…..
Marv.Y2k 2009.02.06 22:23:50
Ha jól tudom BorgWarner váltó van benne... Ez nekem már az elején piszkálta a csőrömet - csinálhattak volna már sajátot - max 1 évvel később kerül az utakra - ja h többe is kerül -.-

DE normális méretezés mellett a rajtprogram akkor sem téphetné szét azt a rohadt váltót. Valami el lett cseszve.

Egyébként nem az egyetlen elcseszett GT-R lenne. Ha jól tudom az R-33-ról még a gyár is elismerte, h egy totális hiba az egész. Nyilván tanultak a hibákból, mivel utána megajándékoztak minket az R-34-essel. Remélhetőleg az új GT-R-el is ez lesz a helyzet.

"a régebbi bírta az 1000LE-t is" ja biztos... csak utána szedhetted darabokra. A GT-R-eket a GT500-as sorozatra tervezték, tehát én azt mondanám, h 500LE a méretezett teljesítmény, de még elvileg a 650LE-sem hülyeség (Nismo Z-Tune stabilan tudta a 650-et, csak az emissziót nem - hangsúlyozom NISMO).

Egyébként ma már mindenki tuningolhat autót... arra nem adnék, h egy tuning darabokra hullik.

Amint a gyári specifikációk fölé nyomjuk az értékeket, azzal azonos mértékben növekszik a meghibásodás lehetősége - legyen az akármilyen autó is. Jó jó h a régiekben volt a 280LE fölött bőven tartalék, de ezt már eleve ~500LE-re tervezték.

Egyébként meg kár a márkák között egymásra mutogatni. Mind1ik gép. Mind1ikért vért izzadtak a mérnökök, és mind1ikbe beleszólt valami köcsög marketinges és mind1ik elromlik időnként. De mivel autóbuzik vagyunk nem statisztikák alapján választunk autót, hanem érzelmek alapján. Japán gépek a szívem csücskei mégsem köpködöm meg az audikat (köcsög TDI-sek - miattuk kapok tüdőrákot! :P). Sőt a német techet bármilyen autóbuzinak kötelező ismernie, mivel ők tették a legtöbbet az aranykor idején az asztalra. A németek ebben jók. Másban meg nem. ENNYI! \m/ NIPPOM 4 LIFE \m/
Marv.Y2k 2009.02.06 22:25:30
Széndioxiddal terhelt melegedő világunkban nap mint nap gyötör a lelkiismeretfurdalás: miért ingázom én belső égéssel napi kétszer hatvan kilométert valami környezetbarátabb megoldás helyett? Tömegközlekedni egyelőre drága, lassú, kényelmetlen, gyakorta büdös; nincs pénzem…..
Marv.Y2k 2008.10.17 18:35:09
Hja. Bioenergia így, mentsük meg a földet úgy, hangulatkeltés így, konspiráció úgy.

De részemről: az autó BENZINNEL és Gázolajjal megy. Mer annak van feelingje (ugye-ugye milyen hangja van egy V8-nak? vagy egy szuszogó STI? Porsche? Ferrari? - csinálják meg ezt egy hülye villanymotorral). Na meg szerintem ha igazán normális teljesítményű villanymotrot akarok az... marha nehéz lesz. Az aksikról ne is beszéljünk.

Meg hát asszem 600 millió autó futkos az utakon. Abból 20 éven bellül legyen 1,2 milliárd. Maradjon a régi 600 millió fosszilis meghajtású (természetes hullás, és az átállás alatt gyártott fosszilis meghajtású járművek legyenek benne ebben a 600 millióban), és legyen az új 600 millió villany. Legyen egy villanyautó átlagosan 80Kw-os. 600 * 10^6 * 80Kw = Nagyon sok Kw... (=48000000000Kw ez kb 2581 Paks - az atomerőmű építő kapacitás ha jól emléxek a következő 10 évre teljesen foglalt) + még le akarnád cserélni az előző 600 millió jelentős részét villanyra - csak hogy ne legyen savas eső, az + még jó sok Kw. + Növekedjen a lakossági energia fogyasztás.

Szóval jó sok Paksot kéne még építeni, hogy meghajtsad a villanyautókat. Persze jön még a fúziós energia... 30 év múlva. Olaj van még 30 évre - persze 30 éve is ezt mondták már. Szén amiből egy kis ügyeskedéssel olajat lehet csinálni - van még ha jól tudom 400 évre. Etanol 2Kg kukorica/liter... igaz enni is kéne.

Szóval szép dolog a villanyautó, de hogy teljesen kiváltsa a hagyományos járműveket belátható időn bellül, azt kétlem... És akkor még az emberi tényezőt mint olyat, ki is hagytam az elméletemből (V8-ast akarok MUHAHHAA).

Persze ez csak az én kis összeesküvés elméletem - és lehet, hogy a számolásban is hiba van, illetve egyéb befolyásoló tényezőket most hirtelen kihagytam (Világvége 2012, pénzügyi válság, világháború, humanitárius katasztrófa - madárinfluenza... egy spooky dolgok). Azt se tagadom, hogy érzelmileg utálom a villanyautót.

Ti mit gondoltok?
Marv.Y2k 2008.10.17 18:37:27
Belsőség Fuck the fuel economy 2008.02.27 17:45:00
 Miklós nevű kedves olvasónk küldte az alábbi fotót egy nem éppen környezettudatos orosz autósról: Sent: Monday, February 25, 2008 1:41 PMTo: olvasok@totalcar.huSubject: BMW - FUEL ECONOMY Kedves TC,A mellékelt képet én magam fényképeztem cirka egy hónappal ezelőtt.A…..
Sike György küldte nekünk az alábbi könnyfakasztó fotósorozatot. Mit mondhatnánk: köszönjük.Van még, nézze meg a galériánkat!..
Marv.Y2k 2008.02.27 21:05:42
A mangát (ecchi ha pornográf) olvassák…. Az animét (hentai ha pornó) nézik… A japánok pedig elvetemült emberkék. Ezért van EA86, S2000, Skyline, NSX, EVO, STI, Drift, Gundam Seed, benzin gitár, matróz egyenruhás - miniszoknyás nagymellű iskoláslány, és még csomó más fun dolog. (költözni akarok T.T) A tuning arrafelé inkább motorikusan valósul meg. Vannak pl. 250-el hasító hachirokuk superbike karburátorral és kb 11000-es revlimittel, Tecsó méretű autóalkatrész diszkontok, bérelhető műhelyek, ja és rengeteg pálya, ahova apuci hétvégenként elmegy játszani a játszóautóval, mivel esetleg egész héten tömegközlekedik, vagy egy 800ccm-es városi padlócirkálót vezet. Ezeket a szépségek meg csak a buli kedvéért építik – hülyeségből, szórakozásból – hogy ki tud minél furább izét létrehozni, és nem a sugárzás miatt. xD Így igazából a német cult tuning-hoz nem kéne hasonlítani mer azt nem hülyeségből csinálják. Különben is a németek csak olajkályhákat gyártanak (na jó nem - nehogy komolyan vegyetek xD). A képeken tényleg ikonikus autók vannak, de ne felejtsük el, hogy náluk millió van mindegyikből…
Magyarországon is van egy csomó hasonló torzszülött… szívesen küldök képet a környék tunig arcairól, ha érdekel benneteket… csak az a baj, hogy ezt ők komolyan is gondolják... O.o LOL!

Üdv. Marv

A felcsatolható krómozott kipufogóvég legyen veletek! ;) - Bocs - kissé hosszú :P