Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Cinema City Ügyfélszolgálat

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A hétfő esti vihar alaposan széttrollkodta Budapest estéjét is. Azt gondolhatnánk, hogy piszok mázlisták azok, akik épp egy moziban húzták ki a világvégét. Hát nem. Ágiék kiakadását tökre meg lehet érteni, a Cinema City érvelését kevésbé. Rég nincs minden teremre…..
Cinema City Ügyfélszolgálat 2015.08.19 12:45:24
Kedves Ágnes!

Amint Ön is tapasztalta, ez a nem megszokott időjárású nap sajnálatos módon többek között a Cinema City Aréna mozi működésére is hatással volt. Engedje meg, hogy a panaszainak egyes pontjaira ezen a fórumon is, s ne csak a facebook oldalunkon, reagáljunk, valamint az Ön által észlelt események okait megvilágítsuk.

Ez a mozi 23 teremmel rendelkezik, s aznap egy hétfői naphoz szükséges személyzettel üzemelt.
Ennyi teremhez elégséges gépészünk dolgozott ekkor: ők a vezérlőből minden terem vásznát tudják kontrollálni, s észlelik azt, ha bármi hiba van. Ezen kívül 2 mozivezető, s a megfelelő számú jegykezelő személyzet is részt vett a vihar okozta károk enyhítésében (beázás), megoldásában (áramkimaradás).

A katasztrófafilm-szerű esőzés miatt aznap este az ELMŰ fő elektromos betáplálása hibásodott meg, s ilyenkor a rendszer automatikusan átkapcsol a másodlagos betáplálásra. Ekkor volt az első 2mp-es áramkimaradás. Amikor az ELMŰ megjavította a fő betápot, a rendszer automatikusan visszakapcsol arra, s ekkor történt a második 2mp-s átállás.
A légkondicionálás nem tud leállni, ha az áramszolgáltatás csak ennyi kimaradással de visszaáll.

A mozi rendszere úgy van kialakítva, hogy nem lehetséges teljesen sötétben ülni egy adott teremben, mert ha ilyen áram-probléma adódik, a vészvilágítás rögtön bekapcsol (akkor is, ha nincs áram).

A vetítő képe nem befagyott, hanem amikor a hangrendszer az áram miatt leállt, a gépészek megállították a filmet, hogy lássák, honnan kell újraindítani majd a vetítést a hibák elhárítása után. Ilyenkor a vászonról visszaverődő fény is ad világítást a teremben egyébként, nemcsak a fent említett vészvilágítás.

‎Minden emberünk azon dolgozott, hogy a hibákat mihamarabb kijavítsa, valamint hogy minden terembe legalább egyszer be tudjanak menni tájékoztatást adni, s türelmet kérni a bent ülőktől.

Az előadás alatt semelyik néző nem hagyta el a mozit, vagyis akik aznap este ott voltak, végig tudták nézni az adott ‎filmet (maximum a fent írt rövid leállások szakították meg az élményt).

Mindenki, aki panaszt kívánt tenni a film befejezése után, megtehette azt, s erre hivatalosan, a panaszkönyvben megadott elérhetőségen fogunk minden vendégnek válaszolni.

Az említett emergency jegyeket akkor áll módjában egy mozinak kiadni, ha a filmet le kell állítanunk, s nem tudjuk továbbfolytatni valamilyen, általában vis mayor okból kifolyólag (mint például a WestEnd esetében, ahol az egész bevásárlóközpont kiürítésre került, s minden vetítést meg kellett szakítanunk).

‎Amennyiben Ön is az írásos panasztevők között volt aznap, természetesen 8-30 napon belül válaszolni fogunk a Homár felületén kívül is Önnek.

Nagyon sajnáljuk, ha‎ nem így képzelte az aznapi mozizását, de higgye el, mindenki, aki hétfőn dolgozott, azon volt, hogy minél kevesebb fennakadással tudjuk megoldani ezeket a váratlan problémákat.

És végezetül minden aznapi nézőnk elnézését kérjük a kellemetlensé‎gekért, s köszönjük a felénk irányuló megértést is! Bízunk benne, a következő alkalmakkor okkal kellemesebb moziélményekben lesz részük!

Cinema City