Regisztráció Blogot indítok
Adatok
logo

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Homár könnyen röhög az online boltokon, amikor az ország vezető bankja rengeteg, általában ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársának sincs fogalma mit miért csinál, illetve ha nem csinál, kihez miért hova kellene fordulni. István bankkártyáit elkavarta az OTP, de nem is ez a…..
logo 2008.02.23 20:25:53
Nah akkor közelítsünk egy kicsit a másik oldal felől.Általában ha valami nem jól,vagy nem úgy működik,ahogy azt elvárnánk,akkor aki kéznél van,azon tötsük ki a bosszúnkat.Gondolok itt az ügyintézőke.Ők is utasítás alapján dolgoznak,tervek vannak leosztva amit teljesíteni kell.Már nem az van mint régen,hogy adott ügyintéző adott üzletággal foglalkozik,hanem már a hitelen,értékpapíron és még egy-két üzletágon kivül mindenkinek tudni kell mindent.Mindennap vannak változások,akár folyószámlával vagy bármi mással kapcsolatban,és toppon kell lenni a termékismerettel,közben törekedjen szerencsétlen a terv megvalósításra,plusz ott van még a bankbiztonsági előírás amit mind be kell tartani.Nah most ezeket külön "szakemberek" egyeként oktatják de neki még a hívószámra is figyelni kell,mert mérik aminek x % lenni kell naponta /statisztika/...Jah arról még szó sem esett,hogy ha teszem fel bezár a Bank utána még túlóra mindennap,mert ott a sok háttérmunka,és arra üyfélidőben nincs idő.
Még egy pár észrevétel.A kártya "sima"levélént való kiküldéssel én sem értek egyett.Sajnos ezt a központ küldi ki,és arra a címre ahova a kívonat megy.Sajnos nem ajánlott küldeményként megy,és ha olyan a postás stb. stb.akor az ügyfél előfordul,hogy nem kapja meg.De olyan is előfordult már,hogy a ügyfél fel sem bontotta,azt hitte valami hírlevél és kidobta.Egy bankkártya 3 évig érvényes.A dombornyomott az valóban a számavezető fiókban/ ott ahol a számla nyitódott/vehető át.Persze van rá lehetőság hogy át lehet kérni kérelem utján egy másik bankfiókba.A másik amiről még szólni szeretnék,a telefonon való felvilágosítás.Ha egy ügyfél felhívja a bankot,és az ügyintézőnél számlájával kapcsolatban akar érdeklődni,nem fog kapni semmiféle tájékoztatást és ezt jogosan.Na és itt álljunk meg egy gondolat erejéig.Azért nem,mert az ügyintéző nem tudhatja hogy a tényleges számlatulajdonos érdeklődik-e.Folyószámlakivonatot bárki kikukázhat,okmányokat bárki ellophat,szóval itt nem az ügyfél ellen,hanem az ügyfél édekei végett nem megy semmiféle tájékoztatás telefonon keresztül a saját számlájával kapcsolatban.Számlainfoval kapcsolatban 2-3 lehetőség van igy kapásból.Vagy bemegy és személyesen megnézett tranzakciókat a számlán,vagy megintcsak ellátogat a Bankfiókba és ha van internet hozzáférése,havi 99 Ft.-ért bármikor,éjjel-nappal betekinthet utalhat stb.saját számlájáról.
Még egy dolog aztán befejezem.November óta az OTP.-nél léteznek új számlacsomagok.Vagyis ha valaki most szeretne számlát nyitni,többféle számlalétezik.Többek között jár egy ingyen kártya,ami visa vagy maestro,valamint egy hónapban 2-er OTP-s ATM.-ből ingyen lehet levenni.Persze vannak feltétételek amiknek meg kell feleni,pl munkabér érkezzen a számlára/vagy gyes,nyugdíj stb/,és mondjuk egy hónapban legalább 2-er vásárolni a kártyával.Arra is van lehetőség,hogy a meglévő számlacsomagot,átalakítatja az ügyfél egy Net,vagy Tempo stb. számlacsomagra.Én tudom,hogy az ügyintézők sem egyformán rugalmasak ,de a cél és ezt bizton állíthatom az ügyfélorientált ügyintézés.Nagyjából ennyit akartam.Szép hétvégét mindenkinek!