Regisztráció Blogot indítok
Adatok
HUnter27

0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hello, Pár szóval szeretném ismét dicsérni Prekop Anikó cégét és munkatársait. Beosztottja ismét kitűnően teljesítette a "tartsuk a vonatot olcsó, gyors, hatékony módon tisztán" című feladatát. Szeretném a hatékony munkavégzésre való törekvését kiemelni.…..
HUnter27 2010.10.29 13:13:06
@banpepe: Tegnap a Nyugatiban vagy 6 takarító melegedett a 2 egységes Dezsi első egységében...
Szerencsére a másik egységbe le tudtam ülni... A takarítók az indulás előtt 5 perccel szálltak csak le:S Direkt figyeltem... Na meg aztán ugye "marhamód" dolgoztak... Ott melengették a hátsójukat:S Elvéve a helyet az utasoktól, na meg a kedvet, hogy odaszálljanak:S
Kedves Donát! Júliusban küldtem neked egy e-mailt, melyben csatoltam a MÁV-nak július 12-én írt levelemet. Nos, az a helyzet, hogy augusztus közepéig nem válaszoltak, aug. 16-án újra elküldtem a levelet, azóta sem válaszoltak, és odáig jutottam, hogy múlt héten minden nap…..
HUnter27 2010.09.15 21:43:24
@rickyramirez: Én már utaztam úgy az egyik esti páratlan "kör IC-n", hogy nem találtam a jv-t. Végigmentem a vonaton pedig, az 1. osztályú vagont is megnéztem de nagyon jól álcázhatta magát valahol... A vonaton meg dohányoztak, márpedig a kör IC vonatok füstmentesek, ha jól tudom... Jegyellenőrzés sem volt, gondoltam magamban, hogy erre is kár volt jegyet venni, ennyi erővel...
A tömött IC-hez pedig annyit, hogy anno sokszor jöttem haza Siófokról az esti Kvarnerrel... iskolaidőszakban volt, hogy álltam Sv-ig vagy akár Klf-ig is... Elég durva volt, erősítés a szerelvényen szinte nulla volt:S Volt, hogy az előtte levő és jóval korábban induló "fürdőssel" akartam feljutni Bp-re, és igencsak szerencsém volt, hogy tudtam helyet találni első osztályon... A 2. osztályt meg sem próbáltam, esélytelen lett volna...
Péntekre pedig egy lazább poszt. Helló! Úgy hallom radikális változások lesznek a MÁV-nál, a csatolt fotó alapján elsőként az időszámítást reformálták meg, valamint erősen sűrítették a Komárom-Miskolc InterCity járatokat :) Üdv, sonny ..
Idézőjelben interjú, mert az internetes kommunikáció sosem lesz olyan, mint egy igazi beszélgetés. Egy mozdonyvezető jelentkezett a blog levelesládáján keresztül, hogy szívesen megosztaná tapasztalatait a blog közönségével, így készült ez a pár kérdéses interjú. A…..
HUnter27 2010.06.11 21:41:58
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:"Estergom fele se éri meg a 3 desirot járatni, de inkább megteszik, mert a mozdonyos közlekedést több szempontból nem meri vállalni senki menetrend szerint..."
Így van, megesik a dolog, főleg reggel jó, amikor a 2067-es szóló Dezső, az utasok egymást tapossák Újpest mh-ig (Aquincum felső mh-nál szoktam felszállni), és az Angyalokföldjének állomásán van a kereszt, javítsatok ki, ha tévedek - a 2042-esssel, ami -volt már precedens - 3 egység Dezső volt, alig utassal... A 2067 egyszer volt dupla egység, de sajna az öröm nem tartott sokáig :(
Tisztelt Blogger!Első sorban egy kellemes meglepetésről szeretnék beszámolni egy két mondatban, majd sajnos viszont jön a kritika ezzel kapcsolatban hosszabban kifejtve.A Vác-Budapest szakaszt járom majdnem napi rendszerességgel. Már egy jó ideje átálltam a Volánhoz, mert sokkal…..
HUnter27 2010.06.04 17:57:46
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
"Mondjuk nem kellene a széftilájon sétálni és akkor nem kellene hallgatni egész nap..."
Azért kényszerülnek ott sétálni a metróra várók, mert a sok "okos" utas nem széled szét jobb és bal irányba hanem 1 helyen tömörül,(tisztelet a kivételnek természetesen) és aki jön lefelé a metróhoz muszáj átlépnie a széftilájn-t... Persze azért lehetne szélesebb hely az utasoknak...
HUnter27 2010.06.04 23:08:22
@chachi: RE = RegionalExpress, az RB pedig a RegionalBahn.
HUnter27 2010.06.04 23:15:32
@Adani: Napközben még okés a dolog, csak olyan vasárnap este 10 magasságában húzós iskola időben, jön vissza a sok diák és a metró persze jó 10 percenként jár... és a sok "okos" utas, meg megáll ahogy lejön mozgólépcsőről lép 3-at és ott meg is áll, vagy kikerüli az embertömeget akkor meg pofázik a széftilááááááájn....:)
Utólag elismerem, szégyellem magam, hogy számos írásommal akarva-akaratlanul népszerűsítem a vasutat. A magyart is, de mostantól szerencsére az ingyenreklámért még nekem van módom fizetni: pénzért méri a MÁV a fotósengedélyt.Itt van…..
HUnter27 2010.01.14 23:16:37
No, hát durvák ezek a beszólogatások...:( Kedvenc eseteim határon innen és túl:
1. Hegyeshalom, forgalmista: peronon akar fotózni? - Lehet lövök 1-2 képet... ahhoz engedély kell... - De utána kimegyek nyiltvonalra, oda is engedély kell...áááá De szerencsére nem volt gond...
2. Wien Westbahnhof: Esti peronos fotózás állvánnyal, kötözködő 10. Jürgen, engedély stb duma... kértem mutassa meg, hebeg-habog elmegy...
3. Salzburg: Rajtam hazai láthatósági, jön 11. Jürgen, jó estét stb, mit csinálok? Fotóznék guten nacht, honnan van jól láthatóságim? Ungarn. Ungarn??? De szerencsére elment..
4. Wiener Neustadt. Előszőr jártam ott vontatási telepen, mellény rajtam kijött emberke mondta vigyázzak, hagyott is fotózni.
5. Hegyeshalom még a határőrség idejében: Baktatok rendezőbe nappal, fotóznék, bent RO-LA, jön határőr és kérdi, hogy tudom-e hol vagyok? Korán keltem, de azért ennyire nem voltam kóma. Mondtam igen képbe vagyok. Ez határterület. Az nem arrébb van egy kicsit??:) (Itt szvsz határpontra gondolt, ill., határvonalra az meg min. 3km) Nem tetszett neki a poén, tovább keménykedett mutassak engedélyt mutatom, nézi nézi, van-e határőrségi engedély? Mondom, Istentől ne kérjek?? Otthagytam adios, nem is keménykedett tovább.
Nyugaton is szeretnek keménykedni, sőt tavaly osztrákok is panaszkodtak, hogy az ottani láthatósági mellényes keménylegények peronos fotósokat cseszegettek meg hívtak egyhez rendőrt is, az meg jót nevetett és ment a dolgára...
A MÁV Nosztalgia kitett magáért, nagyon nagyon nagyon ügyes volt. Az év első nosztalgia utazása egy rémálom volt. Halbi kocsikban, gombostűvel feltűzött ülészámokkal kellett 2*4 órát utazni. Semmilyen nosztalgikus hangulat nem volt. A befizetett pénzért cserébe, kaptak 3…..
HUnter27 2010.01.13 16:32:24
@Zef: mert a kávéfőzőnek kell egy állandó sebesség. Biztosan van rá technikai magyarázat :)
Ez olyan mint amikor kérdezte X utas a jv-t, hogy miért nincs fűtés? A válasz: Mert nagy a menetszél:D:D:D:D:D
Ezek után mit vársz..? :)
De inkább :(
Az meg még idejön, hogy az Istropolitan-ban egy ablakot nem tudtak kinyitni a bagósok, hogy aki nem bagózik ne fulladjon meg, amíg ott vásárol és fizet:S Le szerettem volna ott ülni, inni 1 sört haverral, de így esélytelen volt ez is... Így a fülkémben ittam meg a sört, de azért jó lett volna ott a bárvagonban...
Még az AcBc is jobb lett volna a "halbinál"...
HUnter27 2010.01.14 17:00:12
@Rabbeleben: Ez a pénzes "fotóengedély" is egy vicc... Ezt teljesen felesleges kiváltani, fogom magam kimegyek nyíltvonalra és messziről teszek a hülye fotóengedélyre... Az ÖBB sem engedi már a vontatási telepeken a fotózást, de az osztrák vasútbarát is inkább kimegy nyíltvonalra, ahol nem cseszegetik... és szebb fotót is tud készíteni adott mozdonyról, persze ott a fordák nyilvánosabbak, mint nálunk...