Adatok
kishalacska
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Homár nem érti, a netbankból kinyomtatott számlakivonat miért nem volt jó, de naiv ügyfelünk mindenképpen személyesen szeretett volna az OTP-ből egy nyomtatást. Nem is olyan egyszerű ez: Viszonylag ritkán fordul elő, hogy egy bank nem hajlandó az ügyfélnek a saját…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Mondták menjek a számlavezető fiókba megszüntetni (Újpest), montam már rég nem lakom ám arra, nem lehetne véletlenül itt a nagy fiókban (V. ker. Petőfi S. utca) megszüntetni? XXI-ik század? Számítógépes adatbázis? Stb. Sikerült. Két órámba és majdnem 2000 forintomba került, mire az ügyintézgető kislány - minden adatlapon szereplő rovatnál felpattant és elszaladt megkérdezni valakit, mit is írjon oda - megszntette és erről papírt adott. Még kérte volna a számlához tartozó kártyát, de mondtam sose használtam, azt sem tudom volt-e, mivel csak a hitel miatt volt itt számlám...újabb futkosás, újabb pénz, mert így le kell tiltani. Jó letiltva, vége.
Gondoltam én naív ügyfél.
Jó egy év múlva jön a telefon, hogy adjam meg az elérhetőségem, mert a számlámon "jelentős" tartozás mutatkozik és küldené az értesítőt!
Próbáltam megkérdezni milyen számlámon? Milyen tartozás?
Válasz: Nem mondhatja meg, csak adjam meg az elérhetőségemet, hogy postázhassa az értesítést.
Naná, hogy nem adtam meg, de kitartó ellenállásomra közölte a hölgy, hogy a lakáshitellel (itt bemondta a korábbi ingatlan címét) kapcsolatban halmozódott fel az összeg.
Itt nem bírtam tovább, kifakadtam, hogy azt a hitelt történelmileg kiegyenlítettem, erről papírom van, a lakást már réges régen eladtam, amit hitellel terhelve nehezen tudtam volna megtenni, számlám sincs már náluk, innen tovább nem érdekel a hasfájásuk, sem elérhetőséget, sem pénzt nem kapnak, elmehetnek a ....
Azóta ha otp fiókot látok átmegyek az út másik oldalára, hátha fertőz.