Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Judit Erberling

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A unit-linked biztosítást szinte mindenki ismeri, sokan úgy vannak vele, hogy bár ne így lenne. Egy ügynök rábeszélésére (aki gyakran a család régi ismerőse volt, aki pár hétig ügynökösködésből próbált megélni) sokan beleugrottak egy-egy ilyen szerződésbe, aztán sehogy…..
Judit Erberling 2017.03.09 06:50:39
Uniqa tapasztalat
Sürgősen szerettem volna egy megtakarítást amihez bármikor hozzá juthatok. Egy ügynök az Uniqa -tól rábeszélt egyre amit akkor veszek fel amikor akarok, legakábbis ezt mondta. Nem voltam elég körültekintő, siettem és nem olvastam végig a katalógust. 2 év után amikor szerettem volna kivenni az összeget, közölték, hogy csak 10 év múlva lehetséges, mert ez egy hosszútávú életbiztosítás. (Persze akkor is bukhatok majd rajta esetlegesen 30%-ot). Lehetséges a pénzfelvétel 3 év múlva de akkor teljes katasztrófa.
Nekem mégisz szükségem volt a pénzre így kivártam a 3 évet és a befizetett 1Millió 200 ezerből mint kiderült 250 ezrer forintot kapok vissza.
Közel 950 ezer forintot buktam. De ennyi sem elég !!! 2016 Decemberében felbontottam a szerződést és egy elírás miatt állitólag rossz számlaszámra utalták. Ma 2017 Március 9.-ét írunk és eddig napi, heti rendszerességgel levelezek, hívom őket. Teljesen hülyének néznek és nem hajlandóak visszautalni a péntemet. Már mindenféle aláírással ellátott, pontos adatokkal, számlaszámmal leveleket küldtem kérésükre, semmi reakció! Nem lehet elérni senkit az ügyintéző hölgyeken kívül akik mindig azt mondják, hogy továbbítottuk a problémáját. Panaszlevelejet küldtem, automatikus válaszok jönnek. A bank szerint napok alatt de maximum egy hónapon belűl vissza kellett volna, hogy kapja az összeget az Uniqa biztosító ha valóban visszaigényelte. Egy Recall eljárással lehet állitólag visszaigényelni.
Nem engednek még a pénzügyi osztállyal vagy jogi osztállyal sem beszélni!!!!
Megírtam nekik, hogy ügyvédhez, médiához fordulok ha nem adják vissza az összeget.
Válaszuk:
"Kedves Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését.

Tájékoztatjuk, hogy levelét megkaptuk, melynek feldolgozását munkatársaink megkezdték. A válaszunkat rövidesen megküldjük Önnek.

Ezúton szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy az e-mailen érkező megkereséseket munkatársaink az Internet Center nyitvatartási idejében dolgozzák fel.

A nyitva tartásról honlapunkon tájékozódhat:
www.uniqa.hu

Tisztelettel:

UNIQA Biztosító Zrt.

Ez egy automatikusan küldött üzenet, kérjük, ne válaszoljon rá."

Mit tehet ilyenkor az ember????
Van valakinek tapasztalata?

Egy biztos, hogy soha többé nem kötök az Uniqa -nál biztosítást!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!