Adatok
Egy másik ügyfél
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Névtelen olvasónk igen plasztikus,"percről-percre" stílusú naplóban számol be arról, milyen megaláztatások érik azt, aki ügyet akar intézni a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál. Hogyan csúszik be két, egymás után kitöltött űrlap közé hét csókos aktája? Részletek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én éppen a héten jártam a Mozaik utcában teljesítmény igazolás miatt.
Reggel fél 8 körül érkeztem. A portánál az első szembejövő ember tájékoztatott a kérdésemre, hogy menjek be a Pénztár felíratnál az épületbe, és ott egy "nagy darab úr" foglalkozik ezzel. Be is mentem, elmondtam,hogy mi a problémám. Nekiláttak a feladatnak, elkérték az autó papírjait és az enyémeket is. Kb negyedóra múlva pedig távoztam dolgom végéztével, persze némi aláírások illetve fizetés után.
Nem értem: Mi tarthatott neki máskor órákba? Vagy milyen sorszámról beszél?
Szerintem csak egyszerűen valakibe bele akart kötni a "mezei ügyfél". Sajnálom, hogy ilyen ügyfelek is vannak. Lehet persze,hogy Ő is valami irodában dolgozik és harcol a főnökeivel és így akart bosszút állni a bürokrácián?!
Nekem nagyon pozitív véleményem van a helyről! Mindenki segítőkész volt, még azok is,akik nem zöld ruhát viseltek!