Regisztráció Blogot indítok
Adatok
LaccPacc

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"Aki tudja annak már nem titok, a legjobb kocsma Óbudán a VIDOCQ"Ezzel a szlogennel hirdette magát ez az igazi tradicionális óbudai pince borozó és étterem egykoron... Az évek teltek, de a Vidocq az eredeti formájában, a múlt századfordulós Óbuda egyetlen emlékeként ma is…..
Ha versenyt írnánk ki Magyarország turisztikai szlogenjéért, a címben látható kifejezés biztosan az elsők között végezne. Nóra ezzel a friss aerovivás élménnyel erősíti most ezt a sajnálatos sztereotípiát: Kis társaságunk ugy gondolta hogy a több éves nonstop munkák után…..
LaccPacc 2008.01.22 20:01:45
a7sz:
százezredszer: repjegyes vagyok. Nóra a 'szervezett utazás' részlegen volt. Ma REPJEGYET vett egy hölgy, aki a Másik Cégnél már foglalt de végül nálunk vette meg, és én a repjegy részlegen dolgozom. És nem ködösítek, idézem a korábbi beírásomat:
"pont most jött át egy ügyfél a Legnagyobb Konkurrensünktől, és UGYANARRA a repülőjegyre.. árakat nem illik írni, de a lényeg, hogy nálunk vette meg,"
tehát: REPÜLŐJEGY. Nálunk részlegek vannak, mert akkoranagy a cég. De ez hosszú, nem akarok a jövő évezred kommentje is lenni.
'átugorva a kellemetlenebb részeket' asszem amiket írtál, azokra mind válaszoltam, vagy mire gondolsz?
TRÜKKÖZÉS-sel nem foglalkozunk. Ismétlem: hosszútávon nem jönne be. Az hogy hiba történt a rendszerben, mindenhol máshol megtörténik. Az, hogy hogyan kezelik, jogszerűnek egyébként jogszerű, és hogy kinek mi az etikus, mondom, szubjektív, de felajánlott a cég egy másik utat, amit fent jellemeztem a vázlatos leírásban.
Félreértesz, nem a Homár a gonosz, és nem azért, mert szóváteszik a hibákat. A homárra írók közül gonoszak azok, akik egyetlen hibából kindulva egy egész szakmára kivetítenek dolgokat, és trágáran ócsárolnak. De asszem ezt már harmadszor írom le, szóval most ismétlőórát tartunk vagy mivan.

Ja és nem 'továbbra is mellébeszélek', hanem még mindig nem beszélek mellé.
Egyébként ez a mellébeszélsz - nem beszélek mellé tiszta orbángyurcsányos veszekedősnek tűnik. Ergo kár folytatni, ők sem érnek soha a végére.

Tudod mit, írok repjegyes részlegről is gázos dolgot csak mert AZ az én asztalom.
Bejön ügyfél, nevezzük Gusztávnak. Gusztávnak anno vettek egy repjegyet, nem magának fizette. Gusztáv tehát ma bejött: nem utazik, váltsuk vissza a jegyét. Rendben, kérem a számlát és visszaváltjuk.
Remélem ez nem inkorrekt kívánság, hiszen még egy párezer forintos cipőt is, ha nincs blokkod, nem tudsz visszavinni, szóba sem állnak veled.
Nos, Gusztáv a számlát még a jegyvásárlás napján kidobta.
Innét kezdve TELJESEN egyértelmű (bár homáros vizeken biztosan az ellenkezője az), hogy NEM JÁR vissza semmi.
Gáz? Az.
De mondom, IGEN az ügyfél fontos. Még akkor is, amikor nem vásárol, hanem visszavált: visszaadjuk a pénzt, de hogy az utazó ne tudjon ugye visszaélni, CSAK a befizető kaphat vissza pénzt, tehát vagy bejön a befizető, és a kezébe kapja a zsozseszt, vagy ír nekünk egy faxot, hogy kéri a jegy visszatérítését és a pénzt adjuk oda Gusztávnak.
Egy 220.000 Ft-os jegyről van szó, tehát, a befizetőnek egy háromsoros faxot biztosan megér. Gusztáv azonban ragaszkodott ahhoz, hogy a befizető nem elérhető, és kéri vissza Ő a pénzt és MOST, különben rohadék tolvajok vagyunk (pont ezekkel a szavakkal, bár még mindig az az alaphelyzet, hogy számla nélkül nem jár vissza semmi, és mi visszaadjunk egy háromsoros fax ellenében).
A vicc, hogy sikerült beszélnem a befizetővel, és elmondtam neki, hogy boldogan viszaadjuk a pénzt Gusztávnak, csak írjon három sort, mire a befizető:
-Nem vagyunk úgy Gusztávval, ne adják oda neki: majd én bejövök személyesen és átveszem!
És probléma megoldva, SZÁMLÁT NEM HOZNAK mert nincs.
Gáz volt? Igen. Ügyfél hibájából? Igen. Tök jogos lett volna a jegyet nem visszaváltani? Igen. Visszaváltjuk? Igen.
Az ilyen ügyfél az 'elégedett ügyfél', csak nem homározik, és ő nem látszik sehol, hívhatnám csendes többségnek is.
És nehogy valaki azt írja, hogy ez az alap, mert nem alap. Onnét kezdve, hogy egyébként a számlára is rá van írva, hogy tartsák meg, mert egy későbbi esetleges visszaváltás CSAK számla ellenében történhet, az ügyfélnek egyetlen fillér sem járt volna vissza.
üdv
Laci