Adatok
Novi
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A K&H-nál van céges bankszámlánk, lassan tíz éve. Amikor beindultak az online hirdetési rendszerek, ahol kártyával lehet fizetni, értelemszerűen ugyanitt igényeltünk egy MasterCard kártyát, hogy a Google AdWords-ben és a Facebook-on tudjunk fizetni. (Az ETARGET-tel más típusú…..
Belevágtak, csinálják, mi pedig drukkolunk nekik. Végre valakik, akik nem csak panaszkodnak, hanem összedugják a fejüket és akarnak, tesznek.Mai tesztünk blogposztja...
Novi
2011.07.04 13:04:33
@ommm: Igen, én is mindkét félét próbáltam már, és a bólintásoktól csak rosszul vagyok (de azt nagyon :) A csak az ülést mozgató SIM szerintem sokkal élethűbb volt.
A Frex oldalán van képes magyarázta is ennek:
www.frex.com/gp/motion/motionpage1.html
A Frex oldalán van képes magyarázta is ennek:
www.frex.com/gp/motion/motionpage1.html
Ide teszem fel a sáját fejlesztés eredményeit folyamatosan. Jelenleg itt tartunk: 2010.03.10. A saját project közeleg a végéhez pár kép a jelenlegi állapotról: a váz, egyenlőre úgy néz ki végleges: A váltó tartó konzol, ill. a kézifék előkészítése: Sín, ülés tartó…..
Novi
2010.07.23 12:42:31
Az alábbi történet elég hosszú, de a Naiv Ügyfél kérése ellenére nem rövidítettem le, mert annyira tanulságos, és igen szépen megmutatja, hogy a magyar bankok üzleti gyakorlata mennyire ügyfélellenes, kőkorszaki és mélyen kelet-európai. Hősünk, zé, egész extrém dolgokat…..
Fölkúrtam a fejlécbe az árpádsávot, hujhuj. Nesztek. Gondolom, majd jön valami übermagyar, és elmeséli, miért nem való nekem. Addig is megpróbálom kitalálni. Nem fogok a nyilaskereszttel szarozni, jóhiszemű leszek. Nem azért lengetik, megmondták, és ezek becsületes…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez bőven megért egy postot, és remélem sokan fogják elolvasni, segítve ezzel azt, hogy a bankok és úgy általában a többi szolgáltató is fejlődjön végre kis hazánkban. Amúgy az ügyfélszolgálatnak fogalma sincs mikor fog újra használható lenni a kártyám arra amire egyébként igényeltem. Visszahívnak MAJD...
Ez minden, csak nem korrekt szolgáltató-ügyfél kapcsolat!