Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szóra kész Szókratész

0 bejegyzést írt és 764 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Szovjetunióban a hivatalos propaganda szerint nem volt szervezett bűnözés. A második világháború után közvetlenül azonban működött egy, amelyet elismertek, mivel felszámolták és mintegy azt demonstrálták vele, hogy ezzel együtt az ilyenféle bűncselekmények egyszer s mindenkorra megszűntek létezni.…..
Szóra kész Szókratész 2019.05.31 14:53:14
@enpera: Ha szereztél 1 millió dollárt vagy fontot, a következő héten tudtál venni három házat, meg négy autót, elmehettél Vegasba meg Disneylandba, kaptál érte Rolexet stb. De ha szereztél 1 millió rubelt milyen árura tudtad beváltani?
Szóra kész Szókratész 2019.06.01 15:42:27
@Aureliano Buendía: Átlagjövedelemből is futotta elég vodkára a bódulathoz. Ez volt a rendszer lényege. Tudják a fejesek arrafelé, hogyha hatalmon akarnak maradni, akkor alacsonyan kell tartani a benzin a gáz a kenyér és a vodka árát. ez rendszerfüggetlen..:)
Szóra kész Szókratész 2019.06.05 13:44:45
@enpera: A szu-ban volt magántulajdonú lakás?
Mi lehet a legjobb megoldás, ha egy rét közepén vagyunk és a fejünk fölött csapkodnak a villámok? Feküdjünk le? Keressünk menedéket? Íme, néhány jó tanács a múltból! Az Újság című napilap egykori újságírója pontokba szedve, enyhe csípős humorral fűszerezve ad iránymutatást számunkra. Tehát… Mit is…..
Szóra kész Szókratész 2019.05.31 15:02:50
Elképesztő, hogy nincs még egetverő botrány abból, ahogy besumákolta magát az Európai Parlamentbe az RMDSZ. Nagyon úgy tűnik ugyanis, hogy kifejezetten a románok lakta, Kárpátokon túli területekről összelopkodott román szavazatokkal sikerül nagy nehezen átmásznia a bejutási küszöbön. Ráadásul nem is…..
Sokan megtapasztalták már azok közül, akik rendszeresen sportolnak, hogy elég egy rövid kihagyás, és az izmok máris gyengülnek, a méretük pedig csökken. Igazságtalan, de sajnos tény, hogy rövidebb idő alatt lehet elveszíteni, mint felépíteni egy esztétikus, erős izomzatot. Jó hír viszont, hogy…..
Szóra kész Szókratész 2019.05.24 09:28:50
@Frady Endre:

Viszont ha sok sört iszom
,attól nő sörizom!

/Borivoje Sördilovics/
Szóra kész Szókratész 2019.05.24 10:45:52
@Frady Endre:

Nem is mer' ha nyalizom
frankóbb lesz a nyelvizom..
Szóra kész Szókratész 2019.05.24 17:21:21
A strukturált párbeszéd diplomatanyelven azt jelenti, le se hajlandó hányni. ..
Szóra kész Szókratész 2019.04.19 16:31:53
@chrisred:"A ha a kiutasítási határozattal érintett személy jogainak érvényre jutattása érdekében nyújtanak segítséget, akkor a jogállamiság szellemében cselekednek.

De itt arról van szó, hogy tömegesen nem kerülnek végrehajtásra kiutasítások, nem arról, hogy jogellenesen cselekednének. Bizonyos civil szervezetek pedig asszisztálnak a jogerős döntések végrehajtásának abortálásában. Vagyis jogsértésben cinkosak.

"Kivéve például a nemzetközi egyezményeket, amiket az államok közössége hoz, és az egyes államok törvényhozása csak abban dönthet, hogy csatlakozik hozzá vagy nem. "

Illetve abban, hogy kilép belőle.Semmilyen hivatal nem intézkedhet a törvényhozással szemben. Nem vizsgálhatja, hogy az adott törvény hogy viszonyul bármilyen nemzetközi szerződéshez.

"Konkrétan a dublini rendelet alkalmazására. Ezek az országok keresztül engedték magukon keresztül az Unióba igyekvőket, ahelyett, hogy helyben folytatták volna le a szükséges eljárásokat."

Ehhez naponta beérkező több ezer embert kellett volna zárt táborokban őrizni a szükséges eljárások lefolytatásának végéig. Ez alsó hangon százezres befogadóképesség zárt táborrendszert igényelt volna. Plusz őrszemélyzetet, plusz határvadász alakulatokat a belépők begyűjtésére. Arról nem is beszélve, hogy ezt az egészet a görögöknek kellett volna kivitelezniük, hisz ők voltak az első EU-s tagállam, ahol az EU területére léptek. Az egész dublini rendszer nem egy ekkora tömegre lett kitalálva. Ezt az EU vezetésének már az áradat megindulása előtt meg kellett volna változtatnia. Az ny-európai közhangulatot pedig 2015-ben még a wilkommenskultur jellemezte. Ez az elmebaj blokkolt minden józan intézkedésre való törekvést. aztán persze jött a fekete leves.. Mára sok minden változott..

"Erre vagy vannak bizonyítékaid, és akkor feljelentési kötelezettséged van, vagy pedig az egész csak egy alaptalan konteó"

Ez egy vélemény. A zorbányi lopásokra milyen bírósági ítélet van?Az is csak egy konteó?Mint ahogy írtam, az összehangoltság nem bizonyított egyelőre a csempészek és az NGO-között csak sejthető. Az viszont biztos, hogy kiegészítik egymás tevékenységét .Az NGO-k azt a folyamatot segítik, viszik tovább, amit az embercsempészek elindítottak. ( Egyébként el lehetne gondolkodni utóbbiak titkosszolgálati módszerekkel való levadászásán, mert rengeteg kárt okoznak..)

"Ezzel az erővel vissza lehet menni az Aszad puccsig, és az autoriter rendszer kialakításáig szovjet segédlettel, amibe bele volt kódolva, hogy valamikor összeomlik."

Nem volt belekódolva. Ez a Hillary féle külügy és a CIA közös projektje volt, amely persze befuccsolt, mert a nyugatos "demokratikus" erőket hamar háttérbe szorított az isis. Végül az oroszok segítségével Aszadék gyakorlatilag mára győztek.

"Vicces, hogy előbb leírod, hogy az állam által kontrollált pártokat magad sem tartod a valódi többpártrendszer elemeinek, majd utána leírod, hogy az ellenzéki pártok szerinted a civil társadalom közreműködése nélkül is működhetnek. "

Igen, hogyha létezik pl. szabad ellenzéki sajtó, ellenzéki vezetésű parlamenti bizottságok stb., valamint nem élnek fizikai megfélemlítés közepette az ellenzékiek. Ezek a háború utáni NDK-ban nem voltak adottak.

"Szerintem napjainkban csak a kínai államnál vannak ilyen törekvések. A civil szervezeteknek nincsenek eszközeik erre (mindenkire kötelező szabályok alkotása, erőszak igénybevételének lehetősége). "

Hogyne volnának eszközeik. Rögtön ott vannak a kiváló kapcsolataik a gyakorlatilag gondolatrendőrségként működő nyugati fősodratú médiával, amely gyakorlatilag bárkit kicsinál, aki kibeszél a pc kánonból.
Szóra kész Szókratész 2019.05.07 19:29:12
@chrisred: A fizetési halasztás, és a részletfizetési kérelem teljesen legális, míg a kiutasításra kerültek rejtegetése, menekítése a végrehajtás elől nem az. Ez törvénysértésben való részvétel.

"Ezt a célt szolgálták volna a hotspotok, amiknek telepítését a magyar kormány elutasította."

Ami nem akadályozta volna meg a továbbhaladásukat, hanem egyfajta pihenőhelyként szolgált volna a továbbhaladásuk előtt. Te hogyan akadályoztad volna még a be nem azonosítottak továbbhaladását?

"Persze, hogy az, a különbséget Polt Péter személye és pártállása teszi, ezért a tiéddel szemben nem alaptalan, hanem megalapozott konteó."

Milyen kétséget kizáró bizonyítékod van a zorbányi lopásokra? Azon túl, hogy ez a véleményed?

"De igen, az autoriter rendszereket Líbiában és Szíriában a magas olajár tartotta fenn."

Korábban is volt alacsony az olajár, ez nem érv. Az amcsik ugyanúgy kúrták el mint máshol. Elhitették magukkal, hogy hozzájuk hű "demokratikus" erőket tudnak a hatalomba juttatni, aztán most se úgy lett. Viszont legalább a fegyverkereskedők és gyártók jól jártak..

"Tévedés, az NDK-ban nem csak az ellenzéki politikusokat tartották ellenőrzés és nyomás alatt, hanem az egész civil társadalmat."

Ezt nem is vitattam.

"Az emberek 99%-ának semmiben nem tudnak ártani a médiával," Csak alaposan át tudják mosni az agyukat. Valamint nem lehet valós politikai vita, mivel a mainstream média pillanatok alatt levadássza, azt aki nem a konform elfogadott véleményt hangoztatja. Nyugaton ma nincs sajtószabadság..
Szóra kész Szókratész 2019.05.18 17:05:19
@chrisred: Kérdezd a német menekültügyi hivatal jelenlegi, és a német alkotmányvédelmi hivatal korábbi vezetőjét.. Az egy dolog, hogy az- egyelőre-végtelenül buta menekültjogi szabályozást segítenek a végletekig kihasználni az eljárások során, de jogerős ítéletek elszabotálásában is részt vesznek, különböző (ál)civil szerveződések..

"Nem megvalósult létesítmények hasznosságáról vitatkozni elég hiábavaló. Lényeg az, hogy a magyar kormány nem is próbálkozott olyasmivel, amire szerinted is szükség lett volna."

Mert értelmetlen lett volna, és ezt te sem tudod cáfolni. Igen hamar százezres őrzendő, ellátandó tömeg feltorlódásához vezetett volna. És mindenképpen szükség lett volna fizikai kényszerre a továbbhaladni szándékozókkal és később az elutasítottakkal szemben. Arról nem is beszélve, hogy ezt a feladatot Görögországnak kellett volna elvégeznie..A jelenlegi rendszer teljesen jól működik.

"Ennek kérdésnek akkor lenne létjogosultsága, ha én vetettem volna fel ezt a témát, és nem te." Éppúgy nincsen kézzelfogható bizonyíték a jelenlegi kormányoldal lopásaira, mint arra, hogy az ngo-k és az embercsempészek konspirált módon együttműködnek. Ez csak sejtés. Ami látszik, hogy jól kiegészítik egymás tevékenységét. Illetve ma már egyre inkább kezd múltidő lenni,elsősorban Salvini intézkedéseinek köszönhetően.

"Csak korábban nem voltak műholdak meg internet, amikkel a tömegek láthatták, hogy máshol milyen életmódot folytatnak az emberek"

Már hogyne tudták volna, hogy sokkal jobban élnek a nyugatiak?Másrészt 2010-es évek előtt is jelentős volt bevándorlás.Egyébként Afganisztánban mekkora a kőolaj kitermelés? Vagy Marokkóban? Vagy Etiópiában? Ebből is látszik, hogy mennyire hamis ez az egész Narratíva..

"Ez az illibsi látszatdemokráciákra igaz, ahol a média az állam megbízásából vadássza le azokat, akik nem hűek a hatlomhoz. "

Mégha így is lenne, ez nem cáfolja azt, hogy nyugaton jelenleg nincs szólás és sajtószabadság. A nyugati média 95 %-a a mainstream bevándorláspárti narratívát szajkózza. Aki ezt vitatni meri, az náci. Valós, kiegyenlített vita nem lehet a kérdésben..(Most még.)
Április 26. és május 2. között egy hétig néztük az M1 napi 8 hosszabb híradóját és megvizsgáltuk, mennyit szerepel benne a kormány és a kormánypártok pozitív színben, mennyit szerepel az ellenzék negatív színekben, illetve mennyi időt kap az ellenzék saját témáira. Átlagosan napi egy órát…..
Szóra kész Szókratész 2019.05.18 16:27:00
@Gyorgy007: Igen.. Ugyanazzal a szájukkal mondják, hogy az állami tv-t senki se nézi, majd, hogy a zorbányi tv félretájékoztatása miatt kapnak ki a ballibberek. De őket az ilyen paradoxonok nem szokták zavarni..:)
Amíg Magyarországon szinte mindent letarol a Nemzeti Együttműködés Rendszere, addig Európában egyelőre elég bizonytalanul mozog a NER. Néha ugyanis nehéz a Fidesz vezetőinek eligazodniuk olyan közegben, ahol médiaegyensúly van, vagy a kormány nem gyakorol nyomást az állami szervekre, civilekre, a…..
Szóra kész Szókratész 2019.05.10 17:38:15
@R.V.J.: A franciák meg kelta , római, germán keverékek..
Szóra kész Szókratész 2019.05.10 17:39:26
@BiG74 Bodri: Amennyiben? Én a történelmi tényeket ismertettem.
Szóra kész Szókratész 2019.05.13 14:12:29
@R.V.J.: És mi köze ennek ahhoz, hogy a történeti tények ismeretében nem lehet párhuzamot felállítani a jelenlegi migránshelyzet, és a magyar honfoglalás között? Valamint ostobaság úgy beállítani, mint hogyha a 10. sz.-i magyar nyugati hadjáratok a béke és az egyetértés világába hatoltak volna be. Nem, egymással is konfliktusban álló hatalmi centrumok jellemezték a térséget..
A kommandó szuper és legyőzhetetlen, ezt már  a hangalámondásos Schwarzenegger videokazetták óta tudjuk. Kivéve amikor nem. Toplistánkon a tíz legismertebb  SNATFU -azaz totálisan elcsesződött bevetése a különleges alakulatoknak.  A válogatásba csak a második világháború utáni, "közismert" akciók…..
Szóra kész Szókratész 2019.05.09 13:59:51
@molnibalage: 1.Nem hinném, hogy ne lettek volna azzal tisztában, hogy a francia, brit titkosszolgálatok jelen van a térségben. Biztosan voltak ügynökeik, akiknek csak a szemüket kellett volna nyitva tartani..

"2. És...? Láttad a mostani srí lankai esetet. Emberéletek múltak rajta és szart sem csináltak a MEGKAPOTT infókkal."

Ennek mi köze ahhoz, hogy YN hangtompító nélkül kezdett lövöldözni?
Szóra kész Szókratész 2019.05.10 17:48:38
@molnibalage:

"1a. Releváns infójuk is van...?
1b. Segíteni is fognak...?"

Mindössze meg kell figyelni, hogy milyen autóval közlekedik Idi Amin az indulás előtti lehető legközelebbi időben. A franciák pedig igen jó kapcsolatokat ápoltak Izraellel ebben az időben.

2. Mert lehet, hogy nem volt neki? Hogy miért nem volt azt is lehetne vizsgálni.

Tök mindegy miért nem volt neki (de persze az is lehet hogy volt). Ez az egész akciót az elején elárulta, vagyis elbaszta Yoni, ennyi. Az, hogy ebből nem lett tragédia, nem rajtuk múlt.

"Én azt látom, hogy konkrétumok nélküli nyúlfarknyi bulvárbalfasz írásból végtelenbe extrapolálsz tonnányi feltételezéssel."

Nem feltételezés. Egy dokumentumfilmet láttam erről pár éve.

"Lehet ezt is, csak ne csodálkozz, ha páran a fejüket fogják. "

Inkább én fogom a fejem miattad, hogy mennyire ragaszkodsz a hivatalos verzióhoz, hogy ez a világ legtökéletesebbe kivitelezett művelete volt.Miközben már az elején elárulták magukat az akció résztvevői..
Szóra kész Szókratész 2019.05.13 14:04:40
@qbr: mazsihisz.hu/vakbarat_en/hirek-a-zsido-vilagbol/mazsihisz-hirek/entebbe-40-a-legendas-tusszabaditas-titkai-1-resz

"Eleinte minden a tervek szerint zajlott, sem a levegőben, sem a földön nem tűnt fel senkinek, hogy az Izraeli Véderő landolt Entebbében. Már a Mercedesben ültek a kommandósok csőre töltött fegyverekkel, amikor az egyik ugandai őr rájuk kiáltott, hogy álljanak meg. Betser tudta, hogy nem gyanakszik, hogy egyszerű rutinműveletről van csak szó, Joni Netanjahu azonban úgy döntött, hogy nem szabad kockáztatni, az őrt le kell lőni. A hangtompítós lövés nem okozott volna nagy zajt, de az eseményeknek ezen a pontján az egyik izraeli katona érthetetlen okból elkezdett hangosan is lövöldözni. "
Megvan a migránsok első, magyarországi halálos áldozata: a közbeszéd, az értelmes vita közügyeinkről, vagyis a politika maga...
Szóra kész Szókratész 2019.05.10 18:35:32
Adott egy Weber nevű külföldi politikus, aki azt meri mondani, hogy neki nincs szüksége a Fidesz szavazataira. Ez, itthon, a saját Kedves Vezetőnk szájából már úgy hangzik: ennek a dekadens kapitalistának nincs szüksége a magyar szavazatokra, és hát akkor már voltaképpen a magyarokra sem. Mindent…..
Szóra kész Szókratész 2019.05.07 19:11:11
@MAXVAL bircaman közíró: Ja, Pl. Fischer Iván. Nyilván akkor ő se magyar szerinte..A mocsok nácija..
Szóra kész Szókratész 2019.05.07 19:43:12
@morph on deer: Egy biztos: ti megint pórul jártok, ahogy az utóbbi 9 év szinte minden választásán..:)
A napokban a bejelentett új családtámogatási rendszertől volt hangos az ország. Részletek ugyan még nem ismertek, de valószínűleg hatalmas összegek fordítódnak a jövőben arra, hogy 3 bevállalt gyerekért különböző támogatásokat lehessen igényelni. A cél egyértelmű: megállítani a lakosság lassú…..
Szóra kész Szókratész 2019.04.09 14:53:26
@chrisred: Ami egy vélemény. A tény ezzel szemben az, hogy a háború során legtöbb rombolást, legnagyobb emberáldozatokat elszenvedő, majd a háború után évekig feldarabolt, lecsonkolt ország a 60-as évekre Európa legerősebb gazdaságává vált.
Szóra kész Szókratész 2019.04.09 14:54:39
@chrisred: "Ne feledjük, hogy Európa többi gazdaságából a legtöbbet pedig ők tették tönkre. "

Ettől még ők szenvedték el messze a legnagyobb pusztítást a háború során..
Szóra kész Szókratész 2019.05.07 19:17:21
@Untermensch4: A lengyeleket nem bombázták szét úgy, mint a németeket. Ny-Európában messze Németország szenvedte el a legnagyobb károkat.
A mai Oroszország atomprogramja nem békés. Háborús. Nem is kell erre jobb bizonyíték, mint az elmúlt két évben bejelentett új orosz fegyverek. Atommeghajtású robotrepülőgépek, sugárzó szökőárral támadó vízalatti drónok, a világ bármely részén nukleáris csapást mérni…..
Szóra kész Szókratész 2019.05.05 17:50:52
@Weidmüller: Mi a rákot tudhat egy építkezésen dolgozó arc az atomreaktorokról??
Szóra kész Szókratész 2019.05.05 17:55:02
@Periodista.: "Viszont nem árusította ki nekik a teljes magyar energiaszektort,"

Csak át akarta játszani nekik a Molt, de nem jött össze..

"nem telepítette be hazánkban a KGB utódszerveket"

Csak oroszokkal világíttatta át az NBH-t, és a Szurgut Mol felvásárlási kísérlete során, a magyar titkosszolgálat a Mol biztonsági cégét vegzálta.

Azt meg a fantáziádra bízom, hogy mi a rákról tárgyalt Gyurcsány ennyiszer Putyinnal..
Szóra kész Szókratész 2019.05.07 11:01:32
@xm95: De itt a reaktorról volt szó..
  Reggeli rádióműsorukban Bárdosi Sanyiék pár napja vérre menő csatát vívtak annak kapcsán, hogy kié a felelősség, ha mosásnál papírzsebkendő, húszezres, vagy bármi egyéb a ruhazsebben marad. Megmosolyogtató volt az a sziklaszilárdnak vélt erkölcsi alap, amelyről a felek érveltek, tökéletesen…..
Szóra kész Szókratész 2019.04.26 19:13:19
@élhetetlen: Nem szoktam nokedlit enni, bocsánat érte.Egyébként is egy normál hétköznapi vacsoráról van szó,leves nélkül Proli szokás... Kezdjük ott, hogy te odavágod a pörköltes edényt az asztal közepére..Legalábbis ezt írtad kettővel feljebb..(Annak azért örülök, hogy legalább tányért használsz..:)

"Ne erőlködj, és ne nagyképűsködj. "

Itt nem én nagyképűsködök, hanem te gabalyodsz bele folyamatosan a saját hülyeségedbe..:)
Szóra kész Szókratész 2019.04.29 12:52:11
@élhetetlen: Ja, értem, hogy mindenkinek kitálalod a pörköltedet a tányérjára, és nem is kerül a lábas az asztalra. Aztán hogyha kér még valaki, akkor visszamászol a konyhába, kihozod ez edény és adsz neki, aztán visszaviszed a konyhába. Értem..(Mondom, egyre jobban belegabalyodsz a saját hülyeségedbe)Ismétlem,tégy egy lépés a civilizáció felé, és tálalj egy ízléses tálalóedényben, aminek az az előnye is megvan, hogy az edény, amelyben a kaja készült rögtön elmosható, és nem szárad bele az ott maradt szaft, és nem kell áztatgatnod az edényt.
Szóra kész Szókratész 2019.05.02 09:35:02
@élhetetlen: Vendégeim? Hányszor kell elmondani, hogy hétköznapi esti, párommal elfogyasztott közös vacsoráról van szó, amely többnyire valami egytálétel. És hogyha én készítem, akkor nem én végzem az étkezés utáni mosogatást és fordítva. Ez volt a kiindulás, amelybe hülye, túlmozgásos módon belekötöttél.
Aztán kiderült ,hogy nem használsz tálalóedényt, később persze erről kezdtél el hazudozni.

"Ezekután, gondolom, ha leszeded az asztalt, akkor a tányérokat is rögtön elmosod, nehogy rászáradjon a maradék. "

Talán hallottál mosogatógép nevű különleges találmányról, aminek jó hasznát veszed nagyobb mennyiségű mosatlan esetén. Ez is egy civilizációs vívmány..:)
Általában a Csernobilban bekövetkező baleset emberre kifejtett hatásairól írnak és beszélnek többet az emberek, de mi történt az ottani élővilággal több, mint 30 évvel később? Madárbarát írás. Egy 2019-es cikk [1] konklúziója alapján az emberek által elhagyott csernobili övezetben csak úgy…..
Szóra kész Szókratész 2019.04.29 14:20:37
@David Bowman: Hát sztem egy 1 megatonnás bomba azért jóval több halottal járna. Van egy alkalmazás, amely megmutatja egy ilyen bomba hatását Bp-en, hogyha az a parlament környékén robbanna. A pesti külső kerületek lakói úsznák meg az azonnali halált a program szerint..
Szóra kész Szókratész 2019.04.29 14:11:50
@registerz: Lehet, hogy a legyek, szúnyogok viselkedése is megváltozott, így pont jó a cikk-cakk háló..:)
A Postinor esemény utáni tabletta igazi magyar siker, ami nemcsak megváltás volt az abortusztól rettegő ifjúságnak, de megihlette az állami propagandagépezetet is...
Szóra kész Szókratész 2019.04.26 05:13:04
@Apa(fej): Ne terheld őket a valósággal, meg az elemi logikával. Lehet, hogy jobb is, ha ők nem szaporodnak..:)
Szóra kész Szókratész 2019.04.26 05:13:21
@M_R: Tévedsz, az észak-atlanti kultúra nem az az aberrált liberális elmebaj, amellyel néhány évtizedre meg tudtátok fertőzni ezt a térséget. Apró közjáték vagytok csupán, múló rossz álom..10-20 év múlva nem fogsz ráismerni erre a térségre, és nagyon nem fogsz örülni a változásnak..
Szóra kész Szókratész 2019.04.26 05:13:28
@n3spr3ss0: Ezzel alaposan elkéstél, mert már szaporodtam, meddőhányó..;)
Bár idődről időre előkerül a világmédiában a legerősebb és legnagyobb hadseregek kérdése, valójában állandó változást mutat a helyzet, hiszen az egyes nagyhatalmak különböző mértékben fejlesztik vagy éppen hanyagolják el katonai potenciáljaikat. A sorrend tehát mindig változik, még a legelső 10-15…..
Szóra kész Szókratész 2019.04.25 09:27:34
A német hadsereg jelenleg a működőképesség határán egyensúlyoz..

www.origo.hu/itthon/20180503-nemet-hadsereg.html

" ..példaként a Die Welt német napilap tegnapi cikkét arról, hogy a légierőnek a 128 Eurofighter vadászgépéből már csak négy üzemképes.."
• Ilyen nincs és mégis van: az unió azokat pénzeli, akik fel akarják számolni • A magyar kormány szinte teljes egészében megszállta a médiát, viszont Orbán hiába állítja, hogy gazdasági aranykort élünk át, módszeresen az ország alatt fűrészeli a fát  • A hatalom elvonja a levegőt az ellenzéktől a…..
Szóra kész Szókratész 2019.04.21 09:47:29
@vitéz Beverneky: "de a migránsozást már annyira unom és annyira kontra produktív és ezt annyira nem veszik észre."

Mert mérhetetlenül buta vagy. De május 26-odikán ismét rád vigyorog majd a valóság..Nem ismeritek a valóságot, idióta pc dogmák mentén vagytok csak képesek gondolkodni , ezért van elverve a pofátok minden választáson lassan tíz éve..De jól van ez így..:)
Szóra kész Szókratész 2019.04.22 09:44:58
@morpho: Hát, hogyha szerinted nem az ország gazdasági helyzetére gondolt, akkor kurva hülye vagy. Ilyen mondatok pl:
„Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi.”

Kíváncsian várom, hogy ebből te mit olvasol ki, ha nem az ország katasztrofális gazdasági helyzetére való egyértelmű utalást?
Szóra kész Szókratész 2019.04.24 18:55:39
@morpho: Hát hogyha te ebből ,hogy "Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni" mindössze ennyit olvasol ki, akkor te vagy az elmeroggyant.
Másrészt közel se csak a hiány volt ott a probléma, más mutatók is katasztrofálisak voltak. de persze látom, hoyg a fejedbe vetted, hogy nem veszel tudomást a nyilvánvaló tényekről. Jó öreg libsi szokás
Már ha volna Neki, de nincs. Így aztán marad az, hogy szerintem ott fent valahol már jó sok éve fogja a fejét, és azt ismételgeti, hogy „…ezeken már az ima sem segíthet…”. Még mielőtt majd kommentek sokasága zúdulna rám, hogy égjek a pokolban, meg hogy muszlim-simogató pogány-fajzat, közölném,…..
Szóra kész Szókratész 2019.04.24 14:00:40
@tireless treehugger: Ja, hogy te méregeted, hogy mennyit kapsz vissza. Hát milyen keresztény vagy te..?;)

"Sajnos az állam nem megfelelően látja el a feladatát sem a hajléktalanokkal sem például az oktatással kapcsolatban. "

Na látod, itt kerülnél te a képbe, mint őskeresztény, aki az eredeti krisztusi elvek mentén éli életét. 1-2 hajléktalant befogadsz koszt-kvártélyra.. :) Megosztod az elesettekkel hajlékod, s ételed..:)
Szóra kész Szókratész 2019.04.24 15:28:20
@tireless treehugger: Értem,terelésbe kezdtél,mert nem tudsz érdemben reagálni..Elfogadom a fehér zászlót..:)
Ismerem Blankát, jóban is vagyunk, ennyi elfogultság engedtessék meg nekem, de ez visszafelé is igaz: a vele szemben írt szavaim néha ridegnek tűnnek, de nem azok, csupán le akarom csupaszítani a legvégsőbb jelenségig, ami ellen viszont föl kell hördülnünk mindannyiunknak. Egyébként tehetséges…..
Szóra kész Szókratész 2019.04.22 09:39:29
@I-Work: A brit választási rendszer szerint tavaly április 8-a után kb. 30 ellenzéki képviselő ülne a 200 fős magyar parlamentben..
Szóra kész Szókratész 2019.04.22 11:13:00
@I-Work: Hogyha tisztán egyéni körzeti képviselős választási rendszer lenne Magyarországon, akkor jóval kevesebb ellenzéki képviselő lenne a Parlamentben a legutóbbi választás után, ha tisztán pártlistás rendszer lenne, akkor meg több. A magyar választási rendszer a kettő közti vegyes rendszer.
Szóra kész Szókratész 2019.04.24 13:12:54
@I-Work: Miért lenne megcsúfolása a hybrid rendszernek a jelenlegi választási rendszer?
Azért igen messze vagyunk attól, hogy családbarátnak lehessen nevezni egy kormányt, vagy országot, mert a gazdagabb sokgyerekesekhez hozzávág egy rakat pénzt...
Szóra kész Szókratész 2019.04.24 12:12:12
@Cycmen: Ez a két ország alaposan rácáfol a poszter hülyeségeire, hisz náluk ugye minden adott a posztoló elvárásaiból,mégse jobbak a szaporodási mutatók, mint nálunk..
A magyar kormányfő az európai jobboldali populisták, valamint a szélsőjobbosok példaképe;  Orbán csak a magyarok egy részét tudta behülyíteni a migrációval, az európaiak nagy részét komolyabb gondok kötik le, semmint az állítólagos újabb népvándorlás rémképe; A magyarok már a divatlapokban sem…..
Szóra kész Szókratész 2019.04.22 11:58:29
@sZulamith:

"afgán lény"

Nem inkább lány? (Bár a lányok is lények..:)
Szóra kész Szókratész 2019.04.22 12:54:44
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A Fidesz kezdeményezését szavazták meg, akárcsak korábban az Osztrák Néppárt esetében is történt.A tények makacs dolgok..:)
Az atomerőművek meglehetősen ritkán robbannak fel - nyugtat meg minket az atomenergetikai szakember. Néha azért mégis megtörténik - vágjuk rá mi. Megtörtént Cseljabinszkban, Csernobilban, Fukusimában, és van még tucatnyi hely a világon, ahol bármikor történhet atomkatasztrófa. A…..
Melyik az égetőbb probléma? Egy szép régi épületben emberi hibából keletkezett tűzkár vagy csak tavaly 7900 négyzetkilométer felégetett esőerdő Brazíliában? Vagy a gótikus katedrálisoknál is ősibb emberi hülyeség? Április 22. a Föld napja. Bolygónk pedig lángokban áll. A…..