Adatok
Nagy Lóránt
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
István laptopjára a Toshiba szerint minimum ráléptek, olyan sérüléseket szerzett, bár mivel ez nem történt meg, semmilyen külsérelmi nyoma nincs, egy karcolás sincs a gépen. Ezt a Toshiba szakszervizében csont nélkül elismerték ugyan, de a Toshibát így sem érdekli a téma. A…..
Nagy Lóránt
2014.06.23 11:29:41
Egy a zsanér szorulása miatt tört el a laptop az szorulás lehet gyári hiba de a törés nem mert ha nehezen nyílik nem feszítem hanem elviszem egy szervizbe mert ha feszítem és eltörik az az én hibám tehát nem kellet volna feszíteni továbbá ez a feszítés okozta a billentyűzet hibáját és a Bluetooth hibát is az üzleti laptopok többet bírnak és alkatrész is van hozzá tehát jobbak de drágábbak is! A laptopot meg külső behatás érte megfeszítetted a szoruló zsanérokat nyitásnál ez a te hibád nem garanciális hiba továbbá a képernyőn lévő fehér foltokat is te okoztad túl erősen nyomkodtad az ujjaddal a képernyőt ez nem érintőképernyő azt sem illik nyomkodni csak érinteni azért érintőképernyő a TFT egyáltalán nem szabad nyomkodni az érintőképernyőknél a TFT előtt lévő digitizer-t érinted az érintős technikánál nem a TFT közvetlenül! Tehát a fehér foltok is külső behatástól keletkeztek tehát a te hibád és nem garanciális hiba! Ezért nem kell szervizeket lehúzni meg gyártókat mikor te hibáztál az oké hogy a hozzá nem értő emberek nagy része elhiszi amit mondasz és sajnálnak mert ártatlanul a gonosz szerviz és gyártó miatt te jártál rosszul de ez nincs így mert te okoztad a hibát amiért a gyártó nem felelős bár a zsanérok hibája az ö sara de nem kellet volna megfeszíteni ha nem nyílik! Én régebben laptop szervizeléssel foglalkoztam( ez a tanult szakmám mert számítástechnikai- műszerész szakmám van majd egyetemen mérnök informatikusként végeztem ) és saját cégem több éven át foglalkozott számítógép javítással de azóta váltottam és most internet szolgáltató cégem van! Szakemberként szakvéleményt mondtam a laptopodról azért mert felháborított hogy lehúzol egy szervizt mikor nincs igazad ha igazad lenne akkor neked adnék igazat és a szervizen háborodnék fel! Zavar ha valaki nagy nyilvánosság előtt hazudik akár szerviz akár átlag ember utálom az igazságtalanságot és te egy szervizt járatsz le mert nem ingyen csinálták meg az általad elrontott gépet,mire fel? Egy felnőtt embernek illene vállalnia a saját hibáját nem pedig cikket írni hogy magát jó színben tüntesse fel mert nem bírt vagy nem akart 30.000Ft ot kifizetni a saját hibája miatt inkább ráfogta a szervizre ill. a gyártóra! Undorító!
Nagy Lóránt
2014.07.13 00:18:47
@Mekkkoy: De meg lett feszítve az oké hogy nem kellet hozzá nagy erő mert van gyári hibája a laptopnak és szorult is a zsanér gyárilag ami viszont gyári hiba de ennek ellenére meg lett feszítve! Tehát külső behatás érte! Üzleti laptopot érdemes venni az jobb minőségű! Én nem védem a gyártót de a felhasználót sem mert mind a kettő hibás mert a gyártó tervezési és gyártási hibákat is elkövetett a fenti laptopnál de a felhasználó meg megfeszítette a szoruló zsanért a zsanér szorulása gyári hiba a rossz rögzítés meg tervezési hiba ami szintén a gyártó hibája de a felhasználó is hibázott mert bár észlelte hogy szorul a zsanér erőltette,sajnos! Tehát igen is hibás a felhasználó is! A fogyasztói társadalomnak nem érdeke hogy minőségi tartós terméket gyártson! Pl a kondenzátorok nem szeretik a meleget mégis a kapcsolóüzemű tápoknál általában túl közel teszik a hűtőbordához vagy egy melegedő alkatrészhez ezért hibásodik meg sok készülék tápja de a védelmeket is kispórolják belőlük,sajnos! Az ember nem lehet biztos benne hogy tartós terméket vesz! Egyes laptopok gyenge minőségű műanyagból készülnek ami még vékony is így még könnyebben törik de ez van,sajnos! Én tudnék jó laptopot gyártani de nincs gyáram a nagy gyártók meg piacra dobják a szemetet is,sajnos mit tehet az ember? Szerintem semmit csak azt hogy megpróbál minél jobban vigyázni a gyenge minőségű termékre mert tudja hogy nem bír ki olyan sokat!
Ha acél laptopot akar akkor vegyen katonai laptopot az szinte mindent kibír! De ez üzleti laptopok is többet bírnak mint egy átlag!
Ha acél laptopot akar akkor vegyen katonai laptopot az szinte mindent kibír! De ez üzleti laptopok is többet bírnak mint egy átlag!
A brit The Telegraph szomorúan tudósított róla, hogy Új-Zélandon a posta számos területen csak heti három napon működik, mert az e-mail oly mértékben visszaszorította a hagyományos leveleket, hogy nincs értelme fenntartani a korábbi szolgáltatási szintet az internet korában. A…..
Azzal kezdeném ezt a cikket, hogy senkit nem szeretnék arra buzdítani, hogy (vissza)éljen ezzel a programmal, pusztán csak azt szeretném demonstrálni, hogy mennyire kiszolgáltatottak az adataink mások számára. A készítő célja is az volt vele, hogy megmutathassa mennyire sebezhetőek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz