Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Panelmalac

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szegény Zs. júindulatúan azt hitte, hogy az első panaszosunk lesz Black Friday ügyben. Abban mondjuk valószínűleg nem téved, hogy nem az utolsó. Én leszek az első Black Friday reklamáló, gondolom, nem az utolsó. Gyermekem már régóta cincálja az anyam egy saját laptop miatt.…..
Panelmalac 2014.11.29 19:58:27
@Panelmalac: ja és nem az a lényeg, hogy ez egy jó megoldás-e vagy sem (megjegyzem ennek kurvára így kell működnie), hanem az, hogy ez volt az előre, korrekten, a4-es oldalon kihirdetett szabály.
Panelmalac 2014.11.30 16:41:08
@Giggsy: nem tudom, hogy miért nekem címezted minden bánatodat és frusztrációdat... Én a szabályzatról és a webshopról írtam, egyébről nem. A kérdésedre válaszolva pedig: igen, én elolvastam csütörtök este a szabályzatot, pedig én is csak egy ugyanolyan "mezei" fogyasztó vagyok, mint Te. Kíváncsi voltam, hogy egy termékből hányat lehet vásarolni, meg arra is, hogy mikor nyit a kampány. A nyitást nem írta, de a többi infót megszereztem.
A másik felvetésedre pedig: azt, hogy miért kell így működnie egy webshopnak egy ilyen jellegű kampányban, már egy webfejlesztő leírta előttem. Hogy Te ezzel mégsem értesz egyet az végül is nekem oké. Mások vagyunk, máshogy gondoljuk. Viszont attól még, hogy mi hitvitában állunk, a céget besarazni nem érdemes. Meghirdetett egy kampányt, világos feltételekkel. Még csak nem is apróbetűkkel. A panaszodat megadni továbbra sem tudom. Bocs
Panelmalac 2014.12.02 17:49:14
@Giggsy: most vettem észre, hogy bajod van a szöveg értelmezésemmel... Nos, én magamon és rajtad is próbáltam segíteni akkor, amikor azt írtam, hogy a borzasztó nagy frusztrációdat ne a nekem küldött válaszban írd le. Neked úgy értem a segítséget, hogy ha a másoknak szánt üzenetedet esetleg nekik írod, akkor növekszik az esély, hogy el is olvassák. Nekem pedig ez azért segítség, mert nem terhelem magam a másnak szánt sorok olvasásával. Szóval finoman próbáltalak más felé terelni. Lehetett volna olyan puruttyatroll stílusban is, hogy: Neked az megvan, hogy ha válaszként kommentelsz rá egy véleményre, akkor kaphat erről értesítést a vélemény írója? De ez ugye nem az én stílusom. Mint, ahogyan az sem, hogy úgy próbáljak illegitimmé tenni egy véleményt, hogy kiderítem mikor érettségizett az írója és akkor nyilván nem érthet hozzá. Jó taktika ez, de nem most. Bárki lehet webfejlesztő, nem diploma kell hozzá. Ráadásul nem is az volt a mondandóm lényege, hogy Ő webfejlesztő, hanem az, hogy amit mondott azzal én egyet értek, ezért nem írnám le újra.
Az is egy jó taktika, ha valami példával próbálsz legitimizálni egy állítást. Csak akkor van gáz, ha gyökér a példa. Márpedig a Te valós kosaras vásárlásod borzasztóan gyenge példa. Hogyan hasonlíthatsz egy 1 napos, 10-20-60, akárhány százalékos netes kampányt, ahol egy időpillanatban 50ezer látogató van, egy más egyéb hétköznapi bevásárláshoz? Hát már itt elbuktad a sztorit... És ha meg folytatom.. Szerinted ha egy Media Markt-ba letesznek 30 db lapostévét féláron, kint pedig várakozik mondjuk 300 ember és azt Te beteszed a kosaradba az benne marad? Nos, elárulom: nem! Gondolom láttál már ilyen videókat. Ja, hogy hülye amerikaiak? Ez sem igaz. Ahol van blackfriday ott a kezedből kiveszik a cuccot, ha nem szorítod. És van egy érzésem azzal kapcsolatban, ha itthon lenne hasonló kampány, akkor mi lenne. Ahol a HÉV-en egy ülőhelyért vér folyik.

Tehát röviden:
1. Nincs szövegértelmezési problémám, hanem Te nem tudsz kommentelni annak ellenére, hogy mennyire aktív vagy.
2. Elég szánalmas, hogy egy véleményt az alapján próbálsz hitelteleníteni, hogy mikor érettségizett valaki.
3. Szar a példád és látszólag nem értesz egy ilyen kampányhoz.

Mindezek alapján hanyagold a caps lock-ot - mert amúgy a kispöcsű komplexusos emberek csinálják ezt -, ne sértegess másokat és ne hidd magad pszichológusnak, ha egyszer Te magad egy vérkomoly eset vagy...
Kösz
T. (mint Tomi vagy Tibi) elképesztő dolgokról mesél levelében. Szerinte van egy csoport, melynek tagjait annyira nem csípik a T (mint Telekom)-nál, hogy egyrészt bizonyos helyeken nemhogy 4G-t, de 3G-t se juttatnak nekik, csak azt a nyamvadt E-t, másrészt a messengerét…..
Panelmalac 2014.11.18 18:33:53
@Márk Svidró: akkor avass már be minket, plusz az egész berryblog stábot, ugyanis jelen tudás szerint a T-nél nincs BB 4G elérhetőség csak ígéret. Q10 van nekem is. Koszi
Panelmalac 2014.11.18 18:50:40
@Tomasz_a_gozmozdony: ebben így igazad van. Ellenben a T simán árulta a Q10-et 4G készülékként, s kb. 1 éve ígérgeti azt, hogy OK lesz. Én ilyen 4G képes Q10-et vettem a T-nél (pontosabban a munkáltatóm vette nekem) de a mai napig nem OK. Minden esetre értelek, jogos a komment.
Panelmalac 2014.11.18 19:41:42
@Válasszunk: nos, én a munkámból adódóan járom az országot, a székhelyünk viszont budapesti. Soha egyszer sem volt LTE kapcsolat a Q10-esen, miközben mellete látom az iPaden, hogy mikor, hol lenne elérhető. Szerintem elkormányoztunk a lényegtől: T barátunk 1 éve LTE készülékként árulta, s azóta sem tudja.