Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ZorróAszter

252 bejegyzést írt és 6353 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
bircahang A meghalós valóságsó 2024.04.22 06:06:00
Logikus az új divat: élőben közvetítve meghalni. Az élő pornó már unalmas. Valami extrémebb kell. Pl. gyerekpornó, de arra születni kell: egyszerűen nem érdekes az emberek nagy többségének, mert képtelenek szexuális élményt látni egy gyerekben. Vagy állatkínzás, annak szélesebb vevőköre van, a…..
ZorróAszter 2024.04.22 22:58:52
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Amit simán nyert volna Orbán."

Lehet.

Így viszont csak arra lehet gondolni, hogy azon élvezkedett, hogy ő akkora király hogy még ezt is megteheti. Alkotmányellenes alkotmányt.

Nem csak a visszamenőleges törvénykezés tilalmát sértheti hanem azt tehet amit akar. Vagy ami csak valamelyik díszhülyének még eszébe jut.

Például díszkiadás.
ZorróAszter 2024.04.22 23:10:39
@Tapi2021:

"Úgy lehet alkotmányozni, ahogy az alkotmány - még az akkori "sztálini" is! - ELŐÍRTA. És így történt! Tehát NEM LEHET alkotmányellenes, ami MEGFELEL az alkotmánynak."

Nem, ugyanis vannak jogelvek is, nem csak jogszabályok.

Eszerint a választók egyharmadát képviselő párt nem alkotmányozhat egyedül.

Az előfordulhat, hogy elkezdődik az alkotmányozás, és az ellenzék kihátrál, és ez lesz az eredménye, hogy a kisebbség akarja az alkotmányt, a többség meg akár kitolásból is - nem.

De ez se azt jelenti, hogy akkor már van felhatalmazása a kisebbségnek.

Hanem akkor erre jó a kisebbség alkotmányának népszavazással való megerősítése.

Ugyanis ha a népszavazás elfogadja az új alkotmányt, akkor már nem kérdés hogy a kisebbség tákolta össze illetve hogy nem volt felhatalmazása az alkotmányozáshoz.

De Orbán nem ezt tette.
Nemrég említettem Mező Gábort, most ismét kell. Bekapcsolódott a Talpramagyar elleni kampányba, pontosan azzal a módszerrel, amivel a levitézlett Falkaházi-Karsai duó az új köztársasági elnök ellen. A lényeg: adjon magyarázatot felmenője életéről, meg hogy miért állít családi legendákat a…..
ZorróAszter 2024.04.22 20:39:06
@Gery87:

"A nagy francia forradalom nem volt tiszta se tökéletes, de organikus volt és ennek látjuk eredményeit."

Akkor magyarázza meg, miért bukott meg, és miért billegett oda-vissza a köztársaságok és Bourbon-restaurációk között 100 éven keresztül.

"A demokratikus szocialista forradalomnak is ilyennek kell lennie, különben nem több mint puccs, ami vérbe és diktatúrába torkollik, láttuk: eredménye pedig az lett hogy a baloldal eltűnt és lejáratta magát.....""

Legfeljebb magánál, aki inkább veszi az értékítéleteit és elképzeléseit az amerikai hidegháborús propagandából mint a baloldalról.

Csakhogy amióta munkásmozgalom van, azóta van lépéskényszer.

Vagy cselekedsz, vagy emberek halnak meg.

Az ellenfeleknek meg szemük se rebben, hé egész népeket kell kiirtani.

Legfeljebb majd pénzért kitöröltetik a történelemből.

És a maga tudatából is.

Így ha magukon múlna, még mindig fáraók uralkodnának rajtunk. Vagy a többi pszichopata különféle más neveken.
ZorróAszter 2024.04.22 20:54:11
@Gery87:

"A mozgalmi harc meg az önvédelem más, mint az államhatalommal lerúgni a másik veséjét, remélem az megvan!

Ha megvan a társadalmi bázis, a kritikus tömeg, alulról...akkor lehet kezdeni, meg ütni ha kell!"

Akinek a kezében van a világ, tesz róla, hogy hiába van akármekkora támogatottsága, vagy átengedi a katonai diktatúrát, vagy véresen fellép ellene.

Példa Chile.

Ez alól az a kivétel, ha éppen akkor még nem érdekes az az ország valamiért. De ha érdekes, akkor tesznek róla, hogy ezen a kettőn kívül ne legyen Allendének más választási lehetősége.

Ezért van az, hogy maga egy pillanatra se gondolkodik el azon, milyen érzés lehet 1947-ben azon gondolkodni, hogy vajon hány terrorcsoportot hoztak létre és csempésztek be az országba olyan országok, mint az USA, Anglia, Franciaország.

Hány száz ilyen csoport lehet és hány ezres létszámmal?

És ha megnézi például a Per a nemzet ellen című propagandafilmet, akkor órákon keresztül győzködik a "történészek", hogy nem volt itt semmi.

Legfeljebb akkor gyanakszik, amikor azt tapasztalja, hogy Pünkösthy László neve el se hangzik az egész film alatt.

De maga persze nem gyanakszik, mert hiszen minden infót tőlük vesz, nem a tankie-któl.

Nem csak az értékítéleteit.
ZorróAszter 2024.04.22 21:00:26
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Azt mondod, az elvhűség azt jelenti, az embernek sose változik a véleménye?"

Nem. Én csak azt mondom, hogy maga már szinte minden volt már és mindennek az ellenkezője is.

Hol van ez a "sosé"-tól?

:o)
bircahang Hazamennének 2024.04.19 06:06:00
A cikk fő mondása: "A kinti jövedelem nagyjából kétharmadát biztosító hazai pozíció lenne a legfontosabb tényező, amiért a külföldön dolgozó magyarok megfontolnák a hazatérést.". Fordítsuk ezt le magyarra! Mivel a magyar árszint kb. a nyugati kétharmada, ez azt jelenti: akkor mennének haza, ha…..
ZorróAszter 2024.04.21 23:49:15
@GyMasa:
@0dzsud0:

"Nem ez a szín tiszta valóság!
Fogalmad sincs róla, mik a tények."

"Hagyjuk is, aki szerint "segélyt" kap Magyarország az EU-ból, az csakis gyerek vagy értelmi fogyatékos lehet, más megoldás egyszerűen erre nincs."

Nagyon jók lennének ezek a jolly jocker érvek, ha nem ordítana róluk, hogy gözük sincs, mit kellene válaszolni.

A fidesznyik papagájkórus tanfolyamon betanítják a leggyakoribbakat, de ezektől eltérő konkrét esetekben már maguknak kellene érvet kitalálni.

És mindez túlságosan jól látszik ilyenkor.

Így hát maradnak ezek az átlátszó silánykák:
"Számtalanszor leérveltelek, boomer, hiába erőlködsz. :)"

és a hasonlók.

:o)
ZorróAszter 2024.04.22 14:35:01
@Tapi2021:

"értené a világot,"

Maga érti a világot? Aki képes ilyeneket leírni, hogy

"nem "kívánná a másét""

Mintha bizony a maga példaképei nem a világ kirablásával, világméretű, gigászi tömegrablógyilkossággal jutottak volna vagyonhoz évszázadokon keresztül.

vagy

"hanem jobbítani akarná azt, ami tényszerűen működőképes. ..."

Mintha bizony a britek nem tartották volna iszonyatos nyomorban a népüket évszázadokon keresztül. És maguktól kezdtek volna a tőkések jobbítani a viszonyokon, emberbarátságból. Nem a robbanástól való félelmükben.
ZorróAszter 2024.04.22 19:29:01
@Tapi2021:

"Fut a gyáva! Gyere, hadd harapjam le a lábadat..."

Ezt melyikünknek írta?

Mert egyelőre maga menekült ki a válasz alól az előző kommentemre:

"Beszéljünk a máról!"

Muhahaha!!!! :o)

"MA melyik gazdasági rendszerrel járunk jobban, melyikben van haladás, innováció, melyik termel hasznot, hoz létre ÚJ értékeket?..."

Ma is az országok kisebbségében az emberek kisebbsége él jól, a többi, a nagytöbbség vegetál vagy kifejezetten nyomorog.

"Az meg van, hogy a "kapitalisták" 99%-a egyszerű vállalkozó, munkaadó a saját hazájában?"

És az megvan, hogy a világ koncentrálható tőkéjének a felét 100-400 klán tartja kézben, akik a vagyonukat szervezett bűnözésből és/vagy tömeggyilkosságokból vagy más bűncselekményből szerezték?

És hogy Magyarországon is a vállalkozók többsége kényszervállalkozó, hogy ne rontsa a FideszKSH munkanélküli statisztikáját?
bircahang Két zászló 2024.04.19 12:12:00
A kevés országok egyike, ahol nem címervita van, hanem zászlóvita. Soanyolország kialakulása sajátos jelenség. A legelső őslakosok az Ibériai-félszigeten a baszkok és az ibérek (a legtöbben feltételezik, hogy az ibérek és a baszkok rokonnépek). A baszkok sajátossága Európában: ez…..
ZorróAszter 2024.04.22 14:23:23
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Angliának és Amerikának megbízható fasiszták kellettek mint Görögországban is.

A vonatkozó államközi szerződések titkosak.

A Szovjetunió a Kék Hadosztály bevetését háborús oknak tekintette. A többi szövetséges is. Nem azt mondták Sztálinnak, hogy nem az, hanem azt hogy mit kér cserébe azért, hogy ne tekintse annak.
ZorróAszter 2024.04.22 14:27:15
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Franco intelligens ember volt, a dolgokat elég jól átlátta."

Innen nézve mellékszereplő, úgyhogy nem ismerem annyira.

Az ő fasizmusa elsősorban abban különbözött, hogy egy félfeudális félig iparosodott ország vezére volt, és a nagybirtokosok embere volt, nem a nagytőkéjé mint Hitler vagy Mussolini.
ZorróAszter 2024.04.22 18:41:35
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Sok esetben ez inkább szerencse mint ész kérdése. Elsősorban a briteknek, és majdnem ugyanannyira az ameikaiaknak a hatalomban tartása volt az érdeke.

Papadopulosz se bukott volna meg, csak épp akkor valamiért nem lehetett eltussolni a műegyetemisták lemészárlását.
bircahang Kubai állat 2024.04.21 06:06:00
Kuba egyik sajátossága, hogy alig van veszélyes állat. Pontosabban szárazföldön egyetlen állatfaj se létezik, mely azonnali halálos veszélyt jelentene emberre. Még mérges kígyók sincsenek Kubában, sem bármilyen halálosan mérgező rovar. Kizárólag vízi állatok között vannak ilyenek: krokodilok és…..
ZorróAszter 2024.04.22 07:50:47
@jónévez:

No mindegy. A lényeg hogy tök aranyos kiskutya.
ZorróAszter 2024.04.22 14:13:11
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Szüleimnek egy darab közeli barátjuk volt kubai, pont egy színnéger. Azaz biztosan nem ez a magyarázat."

Én bármi mást szívesen elfogadok lehetséges magyarázatnak kivéve azt az egyet, hogy a kutyájuk genetikailag programozott rasszista.

Bár lehet hogy majd mond mégolyanabbat is.
ZorróAszter 2024.04.22 18:36:45
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Van olyan közhiedelem is, hogy a kábítószerkereső kutyákat drogfüggővé teszik, és azért keresik olyan intenzíven a kábítószert, mert elvonási tüneteik vannak.
Zelenszkij, a Kijevi Főkormányzóság szabadidőruhás fűrere azt mondja: "A szavak nem állítják meg a drónokat és nem hárítják el a rakétákat". Pedig de, megállítják. Zeli nem küld több embert a frontra harcolni idegen célokért, nem építi át kormányzósága területét a NATO felvonulási területévé -…..
ZorróAszter 2024.04.20 22:54:09
@GyMasa:

"Amerika nem "nyert" lófaszt sem!
Az amerikai gigacégek (fegyverlobbi, plusz BLackrock, meg az energiacégek) azok igen, csakhogy ebből maga a nép semmit sem létott, mert nekik is dupolájára dárágult a benzin, meg az élalmiszerek."

Eddig is ez volt.

Annak vége, hogy a Nyugati polgárokat lekenyerezik hogy tudják, kire kell szavazni.

A Szovjetunió bukása óta mehetnek az anyjukba. A nagytőkének immár nincs kitől-mitől félnie.

Ez szokott lenni a vesztük egyébként.
ZorróAszter 2024.04.21 14:32:50
@GyMasa:

Az amerikai nagytőkének nincs politikai meggyőződése.

Azt a bábfigurát kapják elő, aki az aktuális terveikhez épp megfelelőbbnek látszik. Trump ugyanúgy az ő bábjuk, mint Biden vagy az összes többi.

Ha meg időközben változik a szempont, akkor a kommunistafaló Nixont küldik Kínába Maohoz kibékülni, vagy a szuperliberális szuperengedékeny Obamával játszatnak 3l héjja/náci szerepet.

Az amerikai propaganda meg mindig permanens géppuskatűzszerű hazudozásorkán.

Bárki is épp az állítólagos célpontja és látszólagos kedvezményezettje.

Egyetlen eszköz van ellene, hogy egy szavát se hisszük el soha. Azt se amit kérdeznek. És hogy ezt mindenkinek el is mondjuk.

De ha mi lennénk a többség ezzel, akkor helyette jönne a Gestapo, a célzott likvidálások, halálbrigádok, a napalm és a többi immár nyíltan minden szépítgetés nélkül.
ZorróAszter 2024.04.22 00:13:02
@GyMasa:

Az a hülyeség, amikor maga USA alatt az Amerikai Egyesült Államok népét érti.

"Az USA nyert az Ukrán háborún",

És mintha olvasási és szövegértési problémái is lennének.
bircahang Önroncsolás 2024.04.17 06:06:00
Az internet hatása: a "normál" pornóipar haldoklik. Egyrészt a net tele van önkéntes pornóval, s az legalább autentikus, azaz nem színészek játszanak meg benne dolgokat. Aki meg megrendezettséget akar, az extra dolgokat szeretne, ez lehet két dolog: valami extrém típusú szex vagy interakció.…..
bircahang Ballib pánik 2024.04.15 06:06:00
Lassan becsenget a valóság: a ballibek kezdik észre venni mi zajlik. A két fő áldozat pánikol. A Momentum öngyilkos hangulatban, de a kétfarkú ballibbantak is gyászban vannak. A legviccesebb: azok a ballib megmondóemberek, akik értik mi van, jelenleg árulóknak számítanak, hiszen nem…..
ZorróAszter 2024.04.15 11:59:09
ZorróAszter 2024.04.16 09:49:21
@GyMasa:

Szerintem a CIA 2000 óta itt csak csuklógyakorlatokat végez.

Ezt a látszatellenzéket nem akarják kivégezni se a németek, se az amerikaiak, mert akkor teljesen nyilvánvaló lenne még a vakok és gyengénlátók számára is, hogy ez egy fehérniggergyarmat egy kollaboráns kormánnyal, és szó sincs itt semmiféle demokráciáról, sajtószabadságról és hasonlókról.
ZorróAszter 2024.04.16 15:17:12
@Tapi2021:

"Fas.ért szavaztok rájuk, meg azokra, akik őket - velük összefogva - bent tartják a játékban, sőt, a fejük fölött!???"

Mert a német propagandagépezetnek, amelyik most Orbán kollaboráns kormányát tartja hatalomban, az ellenzékieknek meg ezt sulykolja.

Érdemes megnézni, mik azok a pontok, amiket a Mediaworks, az RTL csoport és a többi német tulajdonban lévő "magyar" média egyaránt, egymásnak végszavazva tunkol a fejekbe.
Bevallom, én korábban abban a hiszemben éltem, hogy Európa első magascivilizációja a krétai, mely a feltételezések szerint Egyiptommal egyidőben indult, azaz i. e. 3100-ban és egészen i. e. 1610-ig tartott, amikor a Szantorini-vulkánkitörés (a 10 legnagyobb valaha volt kitörés egyike)…..
ZorróAszter 2024.04.13 18:09:03
@Boldeone2:
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Amúgy gratulálok, ez a legérdekesebb poszt az elmúlt időszakban"

Szerintem MaxVal téved. Itt nem az olcsó munkaerőről volt szó, hanem éppen titkos/titkolt és ezért drága technológia ismeretéról.

Akkor hogyan terjedt el viszonylag nagy területen?

Átadták egymásnak amikor még nem kaptak vérszemet, hogy drága és jól eladható termékeket gyárthatnak ezzel a módszerrel.

Aztán amikor vérszemet kaptak, utána már közösen titkolták a helyes arányokat, a hőmérsékletet és a megfelelő öntési technikát.
ZorróAszter 2024.04.14 10:27:11
@Boldeone2:

Igen, de én azt szerettem volna mondani, hogy MaxVal nagy valószínűséggel teljesen félreértette ezt a helyzetet.

"Nemere Isván írt erről, de nem emlékszem a könyv címére..."
Én nem nagyon szeretem Nemerét. Olyan mint Däniken. Ráadásul gátlástalanul lopkot ötleteket mindenhonnan.

"Ha az Alexadriai nagykönyvtárt nem égetik le, többet ismeretanyag marad fenn az időszakról"

Ebből a szempontból nem hiszem. A görögök valójában nagyon nem voltak tisztában a saját történelmükkel ami a klasszikus kor előtti időket illeti. Például Árkádia valójában egy tanyasi pásztorvilág volt előttük városok nélkül. Az mitológiájuk szerint meg egységes királyság számos nagyvárossal és a történészeiknek se tűnt fel, hogy valami nem stimmel..
ZorróAszter 2024.04.16 10:42:37
@Deak Tamas:

"Az elődcivilizáció léte gyakorlatilag bizonyítottnak tekinthető, többek között azért sem erőltetik a témát mert a mostani mainstream evolúciós elméletet is cáfolja."

Gondolom mint Egely és Dänikenrajongó Atlantiszra és hasonlókra gondol itt, nem a neolitikus kultúrákra.

"Az alexandriai könyvtárat pedig nem égette fel senki."

Épp csak a rómaiak, aztán a keresztének Kürillosz püspökkel az élen, a maradékot meg Omár kalifa. Persze véletlenül.
bircahang A csikkó termékek 2024.04.14 06:06:00
A Kádár-rendszer végén a legnépszerűbb csecsemőtermék márka a Chicco volt. Magam is érdekelt voltam, lévén nagyobbik fiam 1988-ban született, szóval még a kommunizmusban. De most csak a kérdés nyelvészeti oldalát nézem. A magyar vásárlók alapvetően 2 nagy és 1 kisebb táborra oszlottak:…..
ZorróAszter 2024.04.14 13:23:49
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igen, de én először azt hiszem, régi amerikai krimikben hallottam hogy egyes gengszerek vagy maffiozók beceneve volt.
bircahang Kit lehet kirúgni? 2024.04.11 06:06:00
Lássuk a ballib tanítást az alkalmazottak szólásszabadságáról! Amikor a liberális focicsapat edzője interjúban olyan véleményt fogalmaz meg, mely nem egyezik a csapat vezetőségének véleményével, akkor is ha a vélemény nem érinti az edző munkáját, akkor a hibás az edző, hiszen minek ugrál, meg…..
ZorróAszter 2024.04.11 18:22:08
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ahogy a magyar 56 győzelme a megállapodás megsértése lett volna, úgy egy esetleges komcsi győzelem Párizsban."

Hát igen. Erről nekem is vannak horrorsztoriaim. Például az egyik metroállomáson kivégeztek a rendőrök 27 embert, azok közül hárman a Francia Kommunista Pártnak volt a tagja. És csak miattuk interpellált az FKP egyik képviselője és egyébként meg sűrűkuss.

Vagy például amikor botrány lett abból, hogy a CGT vezetője kinyögte, hogy egy kommunista képviselő átlag 125 ezer ember szavazatával bír, a kormányzó gaullistáknak meg 25 ezer választó kell csak a mandátuhoz. (Ezek csak körülbelüli számok de ő mondta a pontos száokat) Szóval pont olyan aránytalan mint a brit rendszer.

Arre az FKP KB reakciója - sajtótájékoztató: X elvtárs a továbbiakban csak szigorúan a CGT ügyében nyilatkozhat. Pont.

"Sose volt fehérlistán."

Ok, csak kíváncsiskodtam, hátha tudja konkrétan is, mi volt. Vagy esetleg egy itteni másik olvtárs.
ZorróAszter 2024.04.13 06:55:13
@Tapi2021:

Jó, de kis lapoknál sok a fakezű. Ott elkelne egy rutinos tollnok. Hogyhogy ilyen helyen se tudott elhelyezkedni?

Vagy az van, mint amikor a komcsik fekete listára kerültek Amerikában és a Pillangó és a Római vakáció és hasonlók forgatókönyvírója, Dalton Trambo álnéven írta a forgatókönyveket, és két tökismeretlen álnevén is Oscar-díjat kapott.

Szóval lehet hogy Bakács is ír valamilyen álnéven.
ZorróAszter 2024.04.13 19:28:26
@alöksz róz:

Én csak azt szoktam mondogatni, hogy a Mediaworks és az RTL csoport a fontos médiák túlnyomó többségét uralják, de azt nem hogy szó szerint minden média német kézben van.

Szerintem még fontos médiák is lehetnek magyar kézben, csak nem tudhatjuk, hogy az a magyar épp nem strómanja egy németnek, mint Simicska volt a MAHÍR-nál.

De maga ezzel azt mondja, hogy minden média német vagy esetleg FIDESZ vagy liberális kézben van.
bircahang 20 év szégyen 2024.04.03 06:06:00
A minap próbáltam nézni az egyik rendszeres vetélkedőt a bolgár állami egyes csatornán, mire semmi: elmarad a vetélkedő, ünnepi műsor van. Mert Bulgária 20 éve NATO-tag. Persze ezen nincs mit ünnepelni. A belépéskor a belépés támogatottsága 20 % körüli volt egyébként, ezért is nem volt…..
ZorróAszter 2024.04.09 13:49:34
@Gery87:

"Leszarom Sztálin részegeskedését, vagy éppen ennek hazugságát...."

Vagyis hogy mi igaz és i nem.

"Nem titok, legalábbis te most mondtad el:)"

Mint a múltkor, amikor kiguglizta a ez unionista terrorszervezeteket, pedig a kérdés az volt, hogy a propaganda 100%-osan kiküszöbölte a létezésüket a világ köztudatából.

"Tény hogy az volt, az hogy neked tetszik az eredmény meg az elv amiért tette amit tett, hát oké, de nekem meg nem helyes és kész."

Megint csak a vita érdekli, és nem az, hogy mit mondtam valójában. Ha nincs érve, akkor visszamenőlegesen meg se hallotta.

"Aki felszámolja a munkás önigazgatást, a munkahelyi demokráciát, behív idegen megszállókat, felakasztja az igaz elvtársakat, az áruló!"

Példás rutinos csúsztatás: "felszámolja". Mintha a Horthy rendszerben az lett volna, amit ők felszámoltak.
ZorróAszter 2024.04.10 11:21:32
@Gery87:

A maga baloldaliságával az a gond, hogy ilyen gyönyörű dolgokat mindenki imád mondani.

De ilyenekkel semmilyen eredményt sem lehet elérni. Ezekkel vagy nem tesz semmit a regnáló rendszer ellen és eltűri és másokkal is eltűreti az elnyomást, vagy a tisztán maradt keze mellett fejbe lövik, vagy magát lövi főbe mint Allende.

Ugyanis akik ellen ezek történnének, azok évezredek óta nem törődnek azzal, hogy ne legyen véres a kezük, csak azzal legfeljebb, hogy hogyan tüntessék el mindezt vagy legalább a nagyját a történelemből. És rátolni a nagyját a provokáltakra.

Összefoglalva: maga mindezzel az ő oldalukra áll, és nem a munkások és más elnyomottak oldalán.

És az is tisztán látszik, ahogyan az ezzel kapcsolatos propagandájukat még védi is.

Amikor kiguglizta az unionista terrorszervezeteket és meg se akarta hallani, hogy mit mondtam ennek a hidegháborús propagandának a hatékonyságával kapcsolatosan.

Nem azt, hogy nem tudja kiguglizni, hanem hogy a közgondolkodásból mennyire ki lettek törölve, és egyedül az IRA maradt.

És azért hoztam ezt a példát, mert ez minket sokkal kevésbé érint, így elvileg objektívebben láthatnánk ezen keresztül ezt a működést.
ZorróAszter 2024.04.13 07:30:11
@Gery87:

"Azzal amit meg te akarsz, hogy legyen egy öntudatos "élcsapat" és erővel, vérrel, terrorral nem organikusan, alulról felszámolja a kapitalizmust...az a gond hogy az élcsapat tagjai az e célból koncentrálódó hatalmat nem igen akaródzik átadni a népnek!"

Senki nem ezzel indult. Még Sztálin se.

Mindenki olyan naivan indul neki mint maga.

Aztán látják, hogy a regnáló rendszer annál erőszakosabb, minél inkább és minél hatékonyabban sértik az érdekeiket, akkor szép lassan kezdenek feladni a naiv módszerekből.

És ráadásul valódi ellenpróba a történelemben nincs. Tehát nem tudhatjuk, hogy például milyen nyomorral és milyen emberáldozattal járt volna Oroszországban, ha nincs győztes bolsevik forradalom. Vagy hogy Németország megvalósítja-e enélkül az álmát, hogy neki Oroszország lesz az ami a briteknek India.

Csak azt tudjuk, milyen iszonyatos nyomor volt hasonló fejlődési fázisban Angliában évszázadokon keresztül. És hogy például Ausztráliába nem feltétlenül csak köztörvényes bűnözőket deportáltak százezrével.
Fideszes anyagokkal ritkán szoktam foglalkozni, de most kivételesen érdemes: Súlyos hazugságok, de legalábbis csúsztatások hangzanak el. Egyrészt teljesen mesterkélt különbségtétel a klasszikus és a modern liberalizmus között, Jeszy szerint az előbbi jobboldali és jó, míg az…..
ZorróAszter 2024.04.09 13:03:38
@Gery87:

"Vagy nem, mert felmenőik sose mondták magukat annak!
Nem mindenki volt oda ezért az önmeghatározásért régen se."

Mindenki tudja, hogy ez még a nyolcvanak években is általános szokás volt pedig már akkor elindult a szó pejoratívizálása. Szerintem maga is. És mint mondtam, azt is, hogy mire ment ki mindez. Mi volt a politikai és propagandacélja.

"Nem tehetek róla hogy az lett, minden esetre értik ha így vagy úgy használom!
Nem kell hópihéskedni!"

Nem azt mondtam, hogy tehet róla. Én ezt mondtam: "Magának viszont csak azt kellene tudni, hogy akik szitokszóvá tették a prolit és a parasztot, azok miért fordítottak erre ennyi energiát."

"Legalábbis nem emlékszem arra hogy pl Willy Brandt munkahelyi demokráciát meg vagyon és bér maximalizálást akart volna!:)"

Ezért nem szokták a baloldali szociáldemokraták közé sorolni. Én sem tettem. Csupán azt mondtam, hogy ellentétben Önnek ők nem támaszkodtak az amerikai hidegháborús propaganda téziseire és értékitéleteire.
ZorróAszter 2024.04.10 10:33:29
@Gery87:

"Én se támaszkodom, csak másképp látok dolgokat mint te."

Erre mondtam, hogy észre sem veszi, hogy az amerikai hidegháborús propaganda határozza a meg az értékítéleteit. Például 56 vagy a létezett szocializmus megítélésével kapcsolatosan is. Minden érvet ami ami ez ellen az amerikai propaganda ellen szólna, meg se hall.

Mindent amiben marxizmus vagy a Kádár-rendszer mellett szólna, vagy meg se hall, vagy kapásból letámad. Vagyis annyira a hatása alatt van, hogy nem kíváncsi a valóságra.

Például nem reagál a chilei puccs tanulságaival kapcsolatos ellentmondásra sem.

Ahogyan arra sem, hogy a munkásosztály létezésének a tagadása, hogy csak középosztály van és szegények, vagy mindenki polgár, vagy annak kellene lennie, a prolizás és parasztozás mire ment, mire megy ki. Kik csinálták, kik csinálják a is.

"Nem hinném hogy sok energia kellett hozzá és ez bárkitől célzott lejáratás lett volna!
A "paraszt" pejoratív volta se 89 után kezdődött."

Nem mondtam, hogy 89 után kezdődött a pejoratívizálásuk. És a propaganda lassú víz partot mos alapon is működik, agymosásszerűen, nem elég hozzá a géppuskatűzszerű alkalmi hazudozás konkrét események kapcsán.
ZorróAszter 2024.04.13 07:14:37
@Gery87:

"Elmondtam, a kortárs nyugat álláspontját.
A CIA megpuccsolta mert túl balos volt, hogy utána mit dicsérték vagy sem...hát kiérdekel, ők buktatták meg!"

De a kérdés az volt, hogy hogyan képzeli a szép tisztakezű nemtankie baloldaliságot? Úgy mint Allende?

Jönnek a puccsisták, főbelövi magát, és hagyja, hogy az elvtárait ezerszám mészárolják és tízezerszám kínozzák agyon?
A hívőtáborok reakcióján mérhető le legjobban a Talpramagyar-hatás. S az is látszik, az emberek mennyire nem képesek a orruknál távolabb látni. A leginkább negatív a DK-s tábor, sokkal jobban utálják Talpramagyart, mint a fideszes keménymag. Teljesen abszurd, elvi okokból. Kb. az a…..
ZorróAszter 2024.04.10 09:58:55
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ez bevett módszer.
Nyugaton évszázadok óta így szokás."

"Tehát ilyen már Kádár alatt létezett."

Igen. Én már attól is okádtam, pedig nagyságrendekkel kisebb volt a mainál.
ZorróAszter 2024.04.10 22:04:42
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Valahogy meg kell oldani a hatalmi piramis kérdését."

Hát ez az ami nekem sosem tetszett. Pláne amikor a korrupt hülyék másnak fel rá csúcsdísznek.
ZorróAszter 2024.04.13 06:57:40
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A legmegbízhatóbb a karrierista. Minden rendszerben."

Én is ezt szoktam mondogatni.
bircahang Újbalos panasz 2024.04.10 06:06:00
Magyarországon persze a szó klasszikus értelmében nincs baloldal. Ami van, annak 95 %-a klasszikus jobboldali liberális, s van egy kicsi rész progresszív liberális. Sajnálatos így a sorsa a 0 %-hoz közelítő rendszerkritikus baloldalnak. A klasszikus marxistáknak még könnyebb, mert ők eleve…..
ZorróAszter 2024.04.12 19:04:35
@Tapi2021:

"Elég rosszul olvaszthatták be, ha maradtak benne azonosítható emberi maradványok. Ha ez a sztori igaz."

Nem ismerem a részleteket. Csak azt, hogy ilyen arany van az USÁ-ban, Németországban és Svájcban nagy mennyiségben.

Azt, hogy azért ilyen borzasztó mennyiség, mert keveréssel akarták megengedett szint alá vinni a szennyezést, azt én spekuláltam ki. Gondolom a zsákmányolt kegytárgyakkal.

Az emberi maradvány az feltehetően kálium, kálcium és esetleg amalgám. A normál szennyezés az azt hiszem ezüst és higany.
ZorróAszter 2024.04.12 19:08:06
@Serény Vélemény:

"A rómaiak ismerték a kukoricát."

Legfeljebb 1500 után valamikor. És ha rómaiak alatt Róma város lakóit értjük és nem az ókoriakat.
ZorróAszter 2024.04.12 19:12:08
@Serény Vélemény:

"de a földön tríciumot kellene használni, amiből meg nincs sok."

Iszonyatos mennyiség van a tengerekben. Ne tévessze meg a kis arány 1 literben.

Azonkívül termelődik is kozmikus sugárzással.
Úgy néz ki, Kubában ismét jön a különleges időszak. Egyszer már volt, 1990-2000 között. Akkor a Szovjetunió és a KGST megszűnése volt a fő ok. S akkor a megoldás az idegen tőke beengedése lett, különösen az idegenforgalomban. Azóta azonban az idegenforgalom visszaesett. Egyszerűen rossz a…..
ZorróAszter 2024.04.12 14:07:35
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az teljesen abszurd, hogy a havi bér 1 bevásárlásra elég. Ez afrikai szint."

Hol mondtam én hogy nem abszurd?

Csak azt mondtam, hogy hogyan maradhat fenn ez a rendszer viszonylag terror nélkül és úgy, hogy az amerikai propaganda évtizedek óta duruzsol a fülükbe korlátlanul és akadálytalanul.
ZorróAszter 2024.04.12 14:15:35
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Volt 25 évük, amikor a SZU fentartotta a rendszert, biztos volt minden. Ekkor meg kellett volna csinálni a gazdaság átalakítását, hogy ne minden a cukortól függjön."

Ha jól emlékszem a számra, akkor szivarból és rumból 250 millió dollár jön be évente.

Che Guevara és a többiek borzasztóan nem értettek a gazdasághoz. És a marxizmushoz se. Ők forradalmárok akartak lenni és azok is lettek. Nem értem, hogy vállalhattak gazdasági pozíciókat.

Szóval ez tényleg nem is kapitalizmus építés volt vörös zászlók és vörös csillag alatt, mint a kelet-európai szocializmus, hanem totális káosz és hozzánemértés vörös zászlók és vörös csillag alatt.

Tényleg isteni csoda hogy hogyan tudták így és ennyi ideig elhúzni.

Ha nem tudnám, hogy nem így van, azt mondanám, Amerika tartja fenn és pénzeli őket elrettentő példának.
ZorróAszter 2024.04.12 14:52:51
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ismered a sztorit?"

Nem ismertem. Mellesleg a pénzügypolitikát szerintem egész jól csinálták. Szerintem ott kaptak segítséget, mert az laikusok számára teljesen átláthatatlan, és ott egy laikus hatalmas hibákat csinálhat.

Én csak olyanokat láttam, amiket maga is mondott a múltkor: Che a TSZ-ben tanácsokat ad és hasonlókat.

Viszont tényleg nagy forradalmár volt. Még holtában is veszélyes. Mikor közszemlére tették a holttestét, hogy köpjék le, körbegyűltek a falusiak. Jó hogy misezászlót nem vittek.

Aki úgy néz ki mint holtában mint a Pieta Krisztusa, az nem lehetett olyan mint az őrdög.
Április 1-től legális a drog Németországban. Tulajdonképpen ez jó hír, 2 szempontból is. Egyrészt leleplezi magát ismét a liberális demokrácia: a hatalom öli saját lakosságát, kiszolgálva a drogkartelleket. Másrészt: tovább hülyíti és ritkítja az eleve idióta libbant németeket. Kevesebb…..
ZorróAszter 2024.04.10 15:43:32
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Miért menne bárki kórházba?"

Mert ott ingyen kapja a megbízhatót, tisztát és nem a dílertől aranyárban a kitudjamivel higitott vacakot.

Így nullára csökken a túladagolás kockázata, a keményen egészségkárosító higító anyagok veszélye, és naponta találkozik a leszokáshoz nyújtott segítség lehetőségével.

Nem véletlenül titkolják ezeknek a kísérleteknek a sikerét.

Miért nem robbantotta fel ezeket a maffia? Mert akkor nagy nyilvánosságot kap a siker és nagyon sokan felfigyelnek rá. Így szép halkan elsorvasztatták ezeket a politikus cimboráikkal.
ZorróAszter 2024.04.10 22:08:01
@alöksz róz:

"már csak ezért megérné."

Nem értem, mire mondja ezt.
bircahang Demokratikus atomcsapás 2024.04.09 12:12:00
Az orosz-ukrán háború alatt, amikor orosz oldalról támadták a Zaporozsai Atomerőművet, hatalmas világfelháborodás lett: ezek a csúnya oroszok miért veszélyeztetik a régió biztonságát? Aztán a háború második hónapjától az erőmű orosz ellenőrzés alá került. 2022 szeptemberétől jogilag is orosz…..
A karácsonyi és a húsvéti időszak egyik idegesítő liberális szokása egész nap "zsidókereszténységről" beszélni. Miközben ez nem létezik. A zsidókereszténység ugyanis eretnekség, mégpedig mind keresztény, mind zsidó szemszögből. Keresztény szemszögből a dolog nyilvánvaló. Az egyik legkorábbi…..
ZorróAszter 2024.04.06 11:27:04
@Serény Vélemény:

"Pl a Dáviddal kötött szövetséget"

Csak az a bibi, hogy Dávid nem Jahvéval kötött szövetséget, hanem Baállal és Éllel.

A Salamoni templom is eredetileg nem Jahvénak épült, hanem Baálnak.

Akkoriban ugyanis még nem voltak zsidók, csak a későbbi zsidók pogány ősei.
ZorróAszter 2024.04.07 08:45:34
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"El = Jahve."

Nem. Él sokkal korábbi főisten volt a kánaáni népeknél. Baál apja.

Jahve pedig eredetileg a midiániaiak istene volt, Jah. Ezt őrzi az a mítosz, hogy Mózes elvette az ottani főpap lányát. Ott találkozott az égő csipkebokorral.

A zsidók összegyúrták ezeket és más elemeket. Olyan istenekből, amikhez nem kötödtek vállalhatatlan rítusok.

A homályos magyarázat szerint ezek az igaz egyistenhit maradványai, amik Noé kora óta merültek feledésbe, és meghamisításra ördögök által, de belőlük összerakható az eredeti egyistenhit.
ZorróAszter 2024.04.08 16:58:12
@Tapi2021:

Igen, én is ezt mondtam. Ezt mondja a teológia.

Csakhogy ennek nincs régészeti, történelmi bizonyítéka. Az első egyistenhit Ehnaton Atonja, aztán ettől függetlenül Zarathustra Ahura Mazdája. Vannak utalások hogy a hinduk egy része Visnut, Brahmat vagy Sívát az egyedül létező istennek tekintette illetve vannak homályos utalások még a görögöknél kb. a zsidó vallás megjelenésével egyidőben.

A Jahvéhoz kötődő egyistenhit a zsidóknál valamikor Salamon kora és a Septuaginta között alakult ki. És Jahve eleinte csupán az istenek egyike, a zsidók istene volt a többi nép illetve vallás istenei között.

Salamon se Jahvénak építette a Templomot hanem Baálnak.
bircahang Elitváltás 2024.04.04 06:06:00
Az összeesküvés-elméletekkel az a baj, hogy mindent megmagyaráznak, s a mindennek az ellenkezőjét is. S mellékhatásként mindent elfednek. Persze az ember lelkes szereti a meséket, mert egyszerűek és mindent könnyedén megmagyaráznak. Csak épp mindez önbecsapás. Azaz végsősoron átverés.…..
ZorróAszter 2024.04.07 08:30:24
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az igazi fasiszta koroparatív rendszerben hisz, ami keményen gátolja a tőke szabadságát."

és

"Egy igazi fasiszta nem lehet tőkés, mert nem hisz a kapitalizmusban."

A fasiszta és náci pártokat a nagytőkések hozták létre. Hitler pártját a Német Rend müncheni páholya, a Thule Társaság.

A korporalizmus a szakszervezetek ellen, azok kinyírására jöttek létre.

A náci és fasiszta államok nem a nagytőke ellenében jöttek létre, hanem az az állam megszállása a nagytőke által közvetlenül, katonai diktatúra mellett.

Mikor Hitler elrendelte az infrastruktúra lerombolását, egyszerűen leszóltak Himmlernek, hogy azonnal hagyják abba. Hitler meg füstölgött magában, hogy már kutyába se veszik.
ZorróAszter 2024.04.07 08:56:02
@Deak Tamas:

"vagyon újraosztás - hát azért ez kicsit eufemisztikus." ...

Ilyenkor látszik, hogy maguk kiknek a seggét szeretik nyalni. Akiknél a pénz van, hátha csurran-cseppen valami zsebbe.

Kinézte már magának a maga Veisz nénijét, kit kell majd agyonverni a sok szép smukkjáért és a szép lakásáért ha majd megint szabad lesz mint a régi szép időkben a szüleinek és nagyszüleinek?
bircahang Szabad iskolaválasztás 2024.04.02 12:12:00
A kérdés persze érdekes. De itt az érdekesség az, hogy ez eredetileg egy ballib szent tabu volt. A 90-es évek egyik ballib alapkövetelések egyike volt, hogy legyen szabad iskolaválasztás mind aktív, mind passzív módon. Mert milyen rossz volt a Kádár-rendszer egyenlősítő, elnyomó rendszere az…..
ZorróAszter 2024.04.04 12:01:43
@GyMasa:

"multinacionális környezetben dolgoztam (Német, Ausztrál, kínak, japán, USA, indiai)"

Én japánt, németet és franciákat pár-pár hónapig közelről.

Ausztrált, kínait és indiait messziről.

Amerikaiakat távmunkaszerűen.

Multinál dolgozó magyarokat meg általában és jó rég óta. Persze én főleg villamosmérnököket, informatikusokat.
ZorróAszter 2024.04.04 12:04:49
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Nagyon nem. Nem tartunk arrafelé semmilyen szempontból."

Jó hallani hogy bizonygatja.

:o)
ZorróAszter 2024.04.07 07:52:52
@GyMasa:

"Értem.
Jó neked!
Ezek szerint, hagyon hasonló környezetben mi tudunk teljesen más konklúziót levonnunk..."

Nem nagyon, ugyanis és nem tagadtam, hogy van helyes irány és csúcstechnológia, hanem hogy az irány általában rossz.

Rossz az oktatás, az alacsony és rossz képzettségű emberek futószalagon való előállítása, rossz a beszállító és összeszerelőország mint döntően jellemző megoldás.

Ehelyett kellene pénz fektetni a mérnökképzésbe és a természettudományokba, és a lehető legmagasabb színvonalú iparba. Nyilván nem a kvantumszámítógép gyártásba mert az itt sci-fi, de nem is a gyarmatokra kidobott iparba, mint amilyen az autóipar vagy akkumlátor. És a hírek szerint még az akkumlátorgyártásban se csúcsközeli, hanem a már inkább kifutóba.

Nekem is volt kollégám, aki lebecsülte a vele azonos beosztású pl. német villamosmérnököt. Neki is azt mondtam annak idején, amikor szóba hozta, hogy az a német a helyén van. Ha jobb lenne, akkor már mást, fontosabbat csinálna. Csak nálunk van olyan, hogy valaki szemlátomást sokkal többre lenne képes, mégis a tökét vakarja egy kényelmes helyen. És még észre se veszik.
bircahang Miért szegény Afrika? 2024.03.31 06:06:00
Persze sok oka van Afrika szegénységének, de van egy rendkívül objektív fizikai ok: rossz a földrajza. Míg az összes többi kontinensen jelentős összefüggő folyóhálózat van, mely az ősidők óta szolgál a mozgásra, kereskedelemre, egész Afrikában egyetlen folyó van, mely a tengerbe torkollik és…..
ZorróAszter 2024.04.04 12:20:45
@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:

"1, genetika: az afrikai rassz intelligenciája elmarad a fehértől/ázsiaitól, a MAOA gén impulzívabbá/agresszívebbé teszi őket ami nem kedvez a civilizáció építésnek csak a törzsi háborúzásnak"

Ezt ennél szebben a Führer se mondhatta volna.

Csakhogy például Európában se volt egy év se háború nélkül.

Azonkívül vicces mondjuk a busmanokkal IQ tesztet kitöltetni a sivatag közepén.
ZorróAszter 2024.04.06 11:07:05
@alöksz róz:

"butábbak az afrikaiak, ez tény."

Ezt maga a Führer sem mondhatta volna szebben.

Csak azt felejti el, hogy az európaiak, ázsaiaiak, indiánok mind nyugatafrikai négerek leszármazottai. Ezért hasonlít a fizimiskánk az például az etiópokra, a zulukra meg nem.

Ezen kívül bennünk van neandervölgyi gén (a genom néhány százaléka), az afrikaiakban meg nincs.
ZorróAszter 2024.04.06 11:10:44
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Inkább az van, hogy a négerek jobb helyen éltek, több volt az élelem, kevesebbet kellett küzdeni."

Szerintem nagyon sok oka van. Amit maga a szállítással kapcsolatosan pedzegetett, az egyik fő ok.

Ha nincs olcsó szállítás, akkor csak drága holmikkal érdemes távolsági kereskedet folytatni. Vagyis nincs munkamegosztás csak helyben, emiatt sincs fejlődés vagy csak helyben nagyon lassan.
bircahang Vékony sáv 2024.03.30 06:06:00
Ahogy a Föld légkörébe belépő űrhajó eset, olyan a vallás is. Ha az úrhajó túl éles szögben lép be az atmoszférába, akkor a gravitáció szétrepeszti, majd a hőtől elég. Ha az úrhajó túl lapos szögben lép be az atmoszférába, akkor a gravitáció kidobja, az űrhajó visszakerül az űrbe. Ha ember van…..
ZorróAszter 2024.03.30 20:49:40
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"mert pl. ugyanakkor lehetne érdkesebbet is tanulni."

És a programozással hogy halad?
ZorróAszter 2024.04.03 20:03:43
@GyMasa:

Miben? Reggelizésben vagy kávézásban?
ZorróAszter 2024.04.04 12:10:53
@GyMasa:

"Látom, gyorsabb voltál!"
Szegény Ágnes! Nem elég, hogy kirúgták állásából az ATV-nél, majd el kellett mennie olyan bizarr helyekre dolgoznia mint a HírKlikk, még nevetségessé is teszik. A HírKlikk-en a műsorának a következő igénytelen sapkája van: Csak most vettem észre, mert alapesetben ezeket a műsorokat…..
ZorróAszter 2024.03.25 09:42:40
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"S akkor mi a gond?"

Hát hogy furcsa ez a "koszos volt a fehér zoknija" stílus.
ZorróAszter 2024.03.27 11:00:36
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Mi benne a furcsa?"

Az hogy "koszos volt a fehér zoknija" stílusú kötözködésbe a fizetett újságírók kerülnek.

Mikor utasítják őket de nincs jobb ötletük, viszont az utasítást végre kell hajtani.

Magától írogató bloggerek nem szoktak. Ők ilyenkor nem írnak semmit mert nincsen főnökük akik ilyen helyzetben is kényszerítené őket.
ZorróAszter 2024.03.30 20:55:06
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Én szoktam. Mivel független civil vagyok, bármit megtehetek. S majdnem bármit meg is teszek."

Csak gyanús. Mások ilyet közvetlen főnöki utasításra tesznek ilyen esetekben.

Ez ordított például a húgyszagú MIR-nél, vagy Assange koszos zoknijánál.