Adatok
Karatekutya3
0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Zsoltnak a múltkori laptopos kalandja után eszébe jutott a tavalyi karácsonyi ajándéka, az ütésálló mobiltelefon, ami az első bekapcsolás stresszétől tönkrement:
Érdekes, hogy másodszor futottam bele kiadósabb karácsonyi átbaszásba. Idén a múltkori posztban megénekelt Computer Imperium adott Full…..
Karatekutya3
2013.12.18 15:33:58
Telefont itthon nem szabad venni - soha. Hála a hazai fogyasztóvédelemnek mára eljutottunk oda, hogy a kínai garancia milliószor többet ér, ráadásul fele annyiért vágják hozzád a készüléket is.
Leesett egy kicsit, de még az is lehet, hogy a földet el sem érte, még jó lesz, gondolta a pultossrác:
Rendeltem egy Fiesta- tortilla tekercset, mellé pedig két Whoopert elvitelre. Ket nő volt eladó, egy magas pasi, aki a kaját csinálta. Amikor elkészültek a whooperek, az egyik…..
Karatekutya3
2013.12.03 21:03:06
Nem csak a panírozott kínai csirkével vannak gondok, hanem Viktor szerint a Milka praniléból is kimaradt az eperlekvár. Legalábbis a csomagoláson látható termékfotó ránézésre nem azonos a dobozban található termékkel. Biztos új recept, vagy megszaladt a fotosop:
Tegnap vettünk…..
Karatekutya3
2013.11.20 19:12:24
A legegyszerűbb benézett sorozatszámot sem sikerült az Iponnak korrigálnia, inkább visszaadta a pénzt egy másik laptop helyett:
Hosszas keresgélés után tegnap végre megrendeltem magamnak egy új laptopot. A mostanit már 7 éve használom, és bár nagyon szeretem, eljárt felette az…..
Karatekutya3
2013.10.31 16:56:22
@amsz: A probléma szerintem az, hogy ha nem lett volna elég körültekintő, akkor lazán átbasszák, mint kakit a palánkon. Te nem látsz ebben semmi kivetnivalót?
Az Európai Unió Bírósága szerint tökmindegy mi miatt késnek a vonatok, monszun ide, hóátfúvás oda, a vasúttársaságoknak csengetniük kell az utasaiknak:
A döntés kimondja, hogy nem mentesíti a vasúttársaságokat a menetjegyárra vonatkozó kártérítési kötelezettségük…..
Karatekutya3
2013.10.20 21:23:56
Naiv ügyfél most először találkozott kamu parfümmel a magyar interneten, és egyúttal azt is megtudta, hogy a garancia csak a bontatlan termékekre vonatkozik. Azt meg hogy?
Én hosszú-hosszú évek óta a netről rendelem a parfümöket magamnak és a családomnak is, ezidáig nagy…..
Karatekutya3
2013.10.08 18:32:37
@Ulbert István [Biyadhoo]:
Így van, pontosan. Sokan azt hiszik, ha magyar, akkor van hazai garancia, meg fogyasztóvédelem, a valóságban azonban k*ra senki nem védi itthon az emberek érdekeit. A parfümös webshopok pedig 100%-ban kivétel nélkül csak hamis terméket árulnak - kivéve azokat talán, akik az ismertebb parfümboltoknál is drágábbak.
Így van, pontosan. Sokan azt hiszik, ha magyar, akkor van hazai garancia, meg fogyasztóvédelem, a valóságban azonban k*ra senki nem védi itthon az emberek érdekeit. A parfümös webshopok pedig 100%-ban kivétel nélkül csak hamis terméket árulnak - kivéve azokat talán, akik az ismertebb parfümboltoknál is drágábbak.
Szilvit a 100-as busz sofőrje letiltotta a tömegközlekedésről, mert megkérdezte, hogy mikor indul a járat:
Van egy rettegett busz amivel szerintem minden BNV-Budapesti Nemzetközi Vásárra tévedő ember összefutott a csodálatos 100-as busz. A 100As busz viszi a kedves utasokat…..
Levente eléggé la van törve, hogy a HTC mindenhol szénné ajnározott csúcstelefonjából neki pont egy olyan szerencsétlen pédány jutott, ami már 3 hónapja használhatatlan. Az akkumlátortöltési hiba után durván szétszedett készülékben a GPS romlott el:
Előző levelemhez…..
Nagy siker az elsőajtós felszállás, hiszen nagyságrendekkel többen vesznek BKV-jegyet, mint anélkül. Hátránya, hogy csúcsidőben élhetetlenné teszi a közlekedést, ha az emberek felének nincs jegye és a sofőrtől akar venni. Extrém ötletnek hangzik, de miért nem telepítik vissza…..
Egyszer ez már kiderült, hogy gyerek nélkül érdemes kedvezményes jegyet venni, mert akkor nem kérik az igazolványt:
2013 08 15-én a 12.30-as Repcsik filmre nem adtak gyerekjegyet szemmel láthatóan 12 éves fiam számára a Cinema City Arénában. Miért? Mert 8 év felett…..
Kicsit túltöltődtünk a múltheti a BKK szerint hamis/kétszer kezelt, igazából egyszer kezelt jegy történetével, aminek egyébként még nincs vége, máris itt egy újabb. Naiv ügyfél hiába próbált este n9-kor jegyet venni, ez fizikailag lehetetlen, de nem véletlenül:
A sztori…..
Naiv ügyfél lepottyantotta 1 forintért vásárolt Sony telefonját, ami ezután beragadt a szokásos 3 hónapos szervizkörbe (1. kör szoftverfrissítés, 2. kör részleges javítás, 3. kör alkatrészcsere), de még ekkor sem sikerült összerakniuk tökéletesen, ezért már másodszor…..
Az aradi utcai Roni ABC-ben alkoholmentes sört sem adnak el este 10 után, mert meg vannak róla győződve, hogy azokban is van alkohol. Hiába a felirat, az összetevők, szerencsére ők jobban tudják:
2013.07.31. 22:10-kor tértem be a Budapest 6. kerület Aradi utca 2 szám alatt lévő…..
Karatekutya3
2013.08.04 23:15:34
Katalinék fennakadtak a Citibank ügyintézőin, akiknek bent a bankban sajnos nincs jogosultságuk számlát megszüntetni. Azt javasolták, hívják a telefonos ügyfélszolgálatot:
Szüleim Citibank hitelkártyát váltottak ki. Már maga a rendszer rém bonyolult, de kedvezőnek találták…..
Karatekutya3
2013.07.08 19:15:04
@paveway: Nem mindegy, hogy az adott ügy telefonon IS megoldható, vagy KIZÁRÓLAG telefonon oldható meg. Mi a francért ülnek akkor ott az ügyintézők a fiókban? A bank az ügyfelek pénzén fizeti őket pusztán azért, hogy a betévedőknek feltárcsázzanak egy számot?
Mint az várható volt, kifelejtették a nyári fesztiválokat a retardált dohánymutyitörvényből, ezért most naponta 2-3x mehet ki 20-30 ezer ember a Sziget idején cigit vásárolni a szárazföldre, ha elhagyja a dobozát részegen/lelejmolják a punkok:
Gyulay Zsolt fontosnak tartotta…..
A gyorsvonati pótdíj bevezetése óta igyekeznek minden jegy mellé pótdíjat fizettetni a pénztárosok, vagy ha azok éppen nem, akkor a kalauzok. Naiv ügyfélnek többször fel kellett hívnia a MÁV ügyfélszolgálatát, hogy a munkatársak elhiggyék, nem kell a járatára pótjegy:
Ezt…..
Karatekutya3
2013.07.02 12:08:09
Karatekutya3
2013.07.02 12:19:01
@Manyecska:
Pénteki napon utaztam vele, teljesen rendben volt. Nem voltak kevesen, de ülőhelyet simán lehetett találni. Azon kívül, hogy feltehetően direkt szarakodtak vele Fehérvárnál nincs gond, érdemes ezt választani. Volt rajta egy első- és egy másodosztályú fülkés kocsi is a szerelvény végén, én utóbbiban zötykölődtem.
Ami röhej, hogy ha nincs késése, akkor elvileg ennél csak egyetlen rövidebb menetidejű vonat közlekedik egész nap, az összes pótjegyes "gyors" lassabb nála. xD
Pénteki napon utaztam vele, teljesen rendben volt. Nem voltak kevesen, de ülőhelyet simán lehetett találni. Azon kívül, hogy feltehetően direkt szarakodtak vele Fehérvárnál nincs gond, érdemes ezt választani. Volt rajta egy első- és egy másodosztályú fülkés kocsi is a szerelvény végén, én utóbbiban zötykölődtem.
Ami röhej, hogy ha nincs késése, akkor elvileg ennél csak egyetlen rövidebb menetidejű vonat közlekedik egész nap, az összes pótjegyes "gyors" lassabb nála. xD
Naiv ügyfélnek azt állították a Duna Plázában, hogy már sehol nincs olyan készülék, amit kinézett, ezért befizetett egy másikra. A valóságban azonban csak az üzletekben nem volt, online elérhető azóta is. Aki nem tömegtelefont szeretne, az kénytelen látatlanban megrendelni a…..
Karatekutya3
2013.07.01 16:17:12
@ColT: Ugyan milyen esetben egyszerűbb személyesen vásárolni? Ugyanazon adatokat ott is meg kell adnod, plusz még ki is kell mozdulnod hozzá otthonról. És ugye a 8 napos elállási jog sem jár.
Én mindent online rendelek, amit lehet, így ha szemetet sóznak rám, nyugodtan vissza tudom vinni és nem kell azon izgulnom, hogy vajon jóindulatúak lesznek-e, vagy sem.
Én mindent online rendelek, amit lehet, így ha szemetet sóznak rám, nyugodtan vissza tudom vinni és nem kell azon izgulnom, hogy vajon jóindulatúak lesznek-e, vagy sem.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz