Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Karatekutya3

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Zsoltnak a múltkori laptopos kalandja után eszébe jutott a tavalyi karácsonyi ajándéka, az ütésálló mobiltelefon, ami az első bekapcsolás stresszétől tönkrement: Érdekes, hogy másodszor futottam bele kiadósabb karácsonyi átbaszásba. Idén a múltkori posztban megénekelt Computer Imperium adott Full…..
Leesett egy kicsit, de még az is lehet, hogy a földet el sem érte, még jó lesz, gondolta a pultossrác: Rendeltem egy Fiesta- tortilla tekercset, mellé pedig két Whoopert elvitelre. Ket nő volt eladó, egy magas pasi, aki a kaját csinálta. Amikor elkészültek a whooperek, az egyik…..
Nem csak a panírozott kínai csirkével vannak gondok, hanem Viktor szerint a Milka praniléból is kimaradt az eperlekvár. Legalábbis a csomagoláson látható termékfotó ránézésre nem azonos a dobozban található termékkel. Biztos új recept, vagy megszaladt a fotosop: Tegnap vettünk…..
A legegyszerűbb benézett sorozatszámot sem sikerült az Iponnak korrigálnia, inkább visszaadta a pénzt egy másik laptop helyett: Hosszas keresgélés után tegnap végre megrendeltem magamnak egy új laptopot. A mostanit már 7 éve használom, és bár nagyon szeretem, eljárt felette az…..
Karatekutya3 2013.10.31 16:56:22
@amsz: A probléma szerintem az, hogy ha nem lett volna elég körültekintő, akkor lazán átbasszák, mint kakit a palánkon. Te nem látsz ebben semmi kivetnivalót?
Az Európai Unió Bírósága szerint tökmindegy mi miatt késnek a vonatok, monszun ide, hóátfúvás oda, a vasúttársaságoknak csengetniük kell az utasaiknak: A döntés kimondja, hogy nem mentesíti a vasúttársaságokat a menetjegyárra vonatkozó kártérítési kötelezettségük…..
Naiv ügyfél most először találkozott kamu parfümmel a magyar interneten, és egyúttal azt is megtudta, hogy a garancia csak a bontatlan termékekre vonatkozik. Azt meg hogy? Én hosszú-hosszú évek óta a netről rendelem a parfümöket magamnak és a családomnak is, ezidáig nagy…..
Karatekutya3 2013.10.08 18:32:37
@Ulbert István [Biyadhoo]:
Így van, pontosan. Sokan azt hiszik, ha magyar, akkor van hazai garancia, meg fogyasztóvédelem, a valóságban azonban k*ra senki nem védi itthon az emberek érdekeit. A parfümös webshopok pedig 100%-ban kivétel nélkül csak hamis terméket árulnak - kivéve azokat talán, akik az ismertebb parfümboltoknál is drágábbak.
Szilvit a 100-as busz sofőrje letiltotta a tömegközlekedésről, mert megkérdezte, hogy mikor indul a járat: Van egy rettegett busz amivel szerintem minden BNV-Budapesti Nemzetközi Vásárra tévedő ember összefutott a csodálatos 100-as busz. A 100As busz viszi a kedves utasokat…..
Karatekutya3 2013.10.06 10:30:52
Ezt a nyamvadt tömegközlekedést az egész országban ingyenessé kellene tenni, akkor sokkal olcsóbban fenntartható lenne ás ez a szar első ajtózás sem kellene. Nem lenne szükség arra, hogy milliárdokat költsenek mindenféle jegyellenőrző rendszerekre, nem kellene bérletpénztárakat fenntartani, nem lenne nyomtatási költség, kevesebb adminisztrációra lenne szükség és mg idegenforgalmilag is vonzó lenne, hogy az országban mindenki ingyen utazhat. Az ellenőrök munkája megmaradhatna, kizárólag azt figyelnék a járműveken, hogy tisztátlan, hangoskodó utasok vannak-e és azokat szépen kizárnák. És miből lenne bevétel? Én speciel a munkaadókat adóztatnám meg. Sokan most is fizetik a dolgozók utazásait, ez megszűnne, mivel nem lenne rá szükség. Helyette minden munkavállaló után a cég mondjuk havi 10 ezret kellene befizessen az állam részére utazási hozzájárulás cimén. Aztán osszák szét a MÁV, BKK, meg a többi szemét között.
Prsze a munkáltató lehet hogy részben átterhelné ezt a munkavállalóira, de akkor sem lenne rosszabb, mint most, hiszen a bérletet (vagy tömegközlekedés fenntartását) ugyanúgy mi fizetnénk, csak ha nem kellenének jegyek, bérletek, automaták, satöbbi... akkor olcsóbban jönne ki az egész és mind az utasok, mind a sofőrök nyugodtabbak lennének, ami feltehetően a baleseti és statisztikákat is javítaná, kevesebb lenne az összetűzés is, ráadásul többen raknák le az autót, így a levegő minősége is javulna.

Ejj, de miket is gondolok én itt... ébresztő! Akkor nem lenne honnan milliárdokat lenyúlni egyeseknek.
Egyszer ez már kiderült, hogy gyerek nélkül érdemes kedvezményes jegyet venni, mert akkor nem kérik az igazolványt: 2013 08 15-én a 12.30-as Repcsik filmre nem adtak gyerekjegyet szemmel láthatóan 12 éves fiam számára a Cinema City Arénában. Miért?  Mert 8 év felett…..
Kicsit túltöltődtünk a múltheti a BKK szerint hamis/kétszer kezelt, igazából egyszer kezelt jegy történetével, aminek egyébként még nincs vége, máris itt egy újabb. Naiv ügyfél hiába próbált este n9-kor jegyet venni, ez fizikailag lehetetlen, de nem véletlenül: A sztori…..
Naiv ügyfél lepottyantotta 1 forintért vásárolt Sony telefonját, ami ezután beragadt a szokásos 3 hónapos szervizkörbe (1. kör szoftverfrissítés, 2. kör részleges javítás, 3. kör alkatrészcsere), de még ekkor sem sikerült összerakniuk tökéletesen, ezért már másodszor…..
Az aradi utcai Roni ABC-ben alkoholmentes sört sem adnak el este 10 után, mert meg vannak róla győződve, hogy azokban is van alkohol. Hiába a felirat, az összetevők, szerencsére ők jobban tudják: 2013.07.31. 22:10-kor tértem be a Budapest 6. kerület Aradi utca 2 szám alatt lévő…..
Katalinék fennakadtak a Citibank ügyintézőin, akiknek bent a bankban sajnos nincs jogosultságuk számlát megszüntetni. Azt javasolták, hívják a telefonos ügyfélszolgálatot: Szüleim Citibank hitelkártyát váltottak ki. Már maga a rendszer rém bonyolult, de kedvezőnek találták…..
Karatekutya3 2013.07.08 19:15:04
@paveway: Nem mindegy, hogy az adott ügy telefonon IS megoldható, vagy KIZÁRÓLAG telefonon oldható meg. Mi a francért ülnek akkor ott az ügyintézők a fiókban? A bank az ügyfelek pénzén fizeti őket pusztán azért, hogy a betévedőknek feltárcsázzanak egy számot?
A gyorsvonati pótdíj bevezetése óta igyekeznek minden jegy mellé pótdíjat fizettetni a pénztárosok, vagy ha azok éppen nem, akkor a kalauzok. Naiv ügyfélnek többször fel kellett hívnia a MÁV ügyfélszolgálatát, hogy a munkatársak elhiggyék, nem kell a járatára pótjegy: Ezt…..
Karatekutya3 2013.07.02 12:08:09
@Manyecska:
Igen, azzal.
Karatekutya3 2013.07.02 12:19:01
@Manyecska:
Pénteki napon utaztam vele, teljesen rendben volt. Nem voltak kevesen, de ülőhelyet simán lehetett találni. Azon kívül, hogy feltehetően direkt szarakodtak vele Fehérvárnál nincs gond, érdemes ezt választani. Volt rajta egy első- és egy másodosztályú fülkés kocsi is a szerelvény végén, én utóbbiban zötykölődtem.
Ami röhej, hogy ha nincs késése, akkor elvileg ennél csak egyetlen rövidebb menetidejű vonat közlekedik egész nap, az összes pótjegyes "gyors" lassabb nála. xD
Naiv ügyfélnek azt állították a Duna Plázában, hogy már sehol nincs olyan készülék, amit kinézett, ezért befizetett egy másikra. A valóságban azonban csak az üzletekben nem volt, online elérhető azóta is. Aki nem tömegtelefont szeretne, az kénytelen látatlanban megrendelni a…..
Karatekutya3 2013.07.01 16:17:12
@ColT: Ugyan milyen esetben egyszerűbb személyesen vásárolni? Ugyanazon adatokat ott is meg kell adnod, plusz még ki is kell mozdulnod hozzá otthonról. És ugye a 8 napos elállási jog sem jár.
Én mindent online rendelek, amit lehet, így ha szemetet sóznak rám, nyugodtan vissza tudom vinni és nem kell azon izgulnom, hogy vajon jóindulatúak lesznek-e, vagy sem.