Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gergo531025

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Péter kitartó és türelmes ember, de még kitartóbb, bár nem türelmesebb a T-Mobile, ha számlázásról és szopatásról van szó. Ügyfél és szolgáltató küzdelme szélmalomharcnak tűnhet, mi azonban - Péterrel együtt - hiszünk a boldog végkifejletben.Úgy gondoltam a történetem…..
gergo531025 2013.03.23 08:24:07
Sziasztok!Nekem is van 2 történetem a T mobilról.
1,Valamikor sok évvel ezelőtt vettem 1 telefont és hozzá egy dominókártyát,igaz,nem t.mobil üzletben,hanem egy viszonteladói üzletben.Az eladó ott helyben közölte,a kártya előre aktiválva van,azzal nekem már nincs dolgom.Használtam is vagy 10 évig gond nélkül (havi 25-30ezreket töltöttem rá.)El is értem gyorsan mindenféle jol hangzó fokozatokat(arany meg platina),mignem idén egy szép márciusi napon megjelent a kijelzőn egy szép üzenet,miszerint "a simkártya regisztrációja sikertelen"-és többé nem volt hajlandó egy hálózatra sem csatlakozni.Történt ez külföldön,igy nem tulajdonitottam nagy jelentőséget a dolognak.Hazaérve a hazai hálozatra sem csatlakozott.Iránny a nagytekintélyű T.Mobil helyi ügyfélszolgálata.Ahol azt gyorsan kideritették, hogy a sim kártya nem az én nevemen van,az előző tulaj deaktiválta (megszüntette a hívószámot).
Elláttak okos tanáccsal is,vegyek új kártyát, ahhoz kapok új számot és használhatom a telelefonomat.Természetesen a kártyán levő pénz,kb 7000,-ft elveszett,az arany meg platina kedvezményekkel együtt.Az már senkit nem érdekelt hogy százezres nagyságrenden veszitem el a megrendelőimet,üzletfeleimet.Azt a dumát meg nem hiszem el hogy az előző tülajt 10 év után megcsipte a hülyekigyó,és személyesen befáradt az ügyfélszolgálatra hogy megszüntesse a tiz éve nem használt nevén levő telefonszámot.Adatvédelmi törvény, nem adhatjuk ki a volt tulaj nevét.Ami esetleg arra lehetne jó hogy hogy Ő személyesen bizonyitsa,Ő NEM kérte a kártya deaktiválását.Itt a kőr bezárult senki nem tud semmiben sgiteni.Elektronikus levél az ügyfélszolgálatnak,ahol még válaszra sem tarják érdemesnek a panaszomat.Azt hiszem a következő levél a fogyaszóvdelemnk lesz címezve,aztán meg a médiahatósághoz, utána meg majd csak akad egy biróság aki talán közli velük hogy ez igy nem egészen elfogadható.Lehet hogy Strasszburgig kell mennem egy kis kártéritésért?