Regisztráció Blogot indítok
Adatok
montecavallo (törölt)

0 bejegyzést írt és 118 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Vakul, aki látja 2012.06.10 06:44:00
El se hiszem. Hát eljutottunk ide is. Mindene tökéletes Dezső testének eddig glazúrmentes, utolsó szegletén is festék van, csillogó, gyári szürke, pont olyan, amilyen előtűnt, amikor 1962-ben a bábaasszony lemosta róla a magzatvizet Untertürkheimben. Ez a karosszéria ezzel a…..
A legőrültebb megoldások nem zsenik fejében születnek, hanem a szükség szüli őket – erre jutottam ennek a szörnyetegnek a láttán. Harminc henger dolgozik öt sorban, hogy összejöjjön az a háromszázegynéhány lóerő, ami a végén megmozdíthat sok tonna halálos vasat. Az…..
montecavallo (törölt) 2012.06.08 19:35:56
@Adamfark: Bela, ez a nagy budos kinai valosag, a tobbi kiragadott peldad csak rizsa:
english.cntv.cn/program/rediscoveringchina/20111103/104950.shtml

Fejlesztokent uzenem, hogy masolasos elmeleted meg egyszeruen baromsag, ha ez ilyen egyszeru lenne, minden kinai autogyar Mercedest gyartana, azonos minosegben.

De nem gyartanak, papa. Sot, meg a motorokat is tulnyomoreszt levetett japan licencek alapjan gyartjak.
montecavallo (törölt) 2012.06.08 19:37:30
@LucziI: Ezt annak idejen ugy tanitottak a katonaknak, hogy a Tigrissel 1 literrel 200 metert mesz (sik terepen persze). Lehet, hogy mar akkor is hazudott a NEFZ :)
montecavallo (törölt) 2012.06.09 10:28:24
@Adamfark: "De ami még szebb amikor a BMW és a Merci saját partneri nyomják piacra a koppintásait.
De ugye nem lehet koppintani a gépsor mellöl?"

Jajj, pistike, uljel mar bele egyszer egy ilyen masolatba, hogy tudd, mit beszelsz.
Mielőtt azt hiszik, hogy mi csak egész nap ülünk a fenekünkön és hülyeségeken törjük a fejünket, nézzék csak meg, hogyan fest egy átlagos munkanap. Ritkán jön össze mindenki, hiszen sok a dolog, sok a gond. Az íróasztalok azonban nem hazudnak. Mai belterj-infónkat…..
montecavallo (törölt) 2012.06.07 19:59:03
@Tizenkettő: De itt nem folyik gyartas, miert lenne relevans az 5S? Clean desk policy is leginkabb az olyan IT cegeknel van, ahol rendszeres ugyfelforgalom van es/vagy a kelletenel kicsit komolyabban veszik magukat. A Daimlernel egy idosebb kolleganak volt egy tablaja, az allt rajta, "a clean desk is a sign of a sick mind". Pont ugyanilyen:
pub.ne.jp/MX2141688/image/user/1317657922.jpg
montecavallo (törölt) 2012.06.07 22:56:12
@Tizenkettő: 5S-t en gyartasszervezesen kivul mashol meg nem lattam. Ott van ertelme: jol definialt, ismetlodo munkafolyamatok vannak. Egy muszak soran teszem azt elo kell venned 20szor a fogot, meg 30szor a kalapacsot. Ha rend van, es tudod mi hol van, akkor osszessegeben so idot sporolsz mert gyorsabban megy, es a hibazas lehetosege is alacsonyabb. De irodaban, ahol kreativ munkat vegez az ember, sok ertelme nincs szerintem, mert nem ismetlodnek a munkafolyamatok (hacsak nem pl ugyintezo vagy, aki egesz nap ugyanazt a 3 formanyomtatvanyt tologatja a bankban). Az az igeny persze ertheto, hogy ne legyenek ures uvegek, kaja, szemet, oda nem valo dolgok stb az asztalon, de szerintem a clean desk policy-knek az egvilagon semmi ertelme.
Az egyik legkívánatosabb torzszülöttnek tolhattuk ki a szemét. Budapesten, bámészkodók sorfala közt, kettőötvennel. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.06.05 20:23:20
@Dövan: A huszadik Maserati es Ferrari melle kismillio szebbnel-szebb, kulonlegesnel-kulonlegesebb autobol valogathat az ember - pl siman meg tudom erteni, aki kicsenget szazezer dollart egy Fisker Karmaert meg akkor is, ha neha kigyullad. Na de ki a tokom venne egy godzillamobilt felmillioert?
Mi az érdekes ebben? Ha egyszer valaki felteszi önöknek ezt a kérdést, akkor ne is próbálják meg elmagyarázni neki. Csak ültessék le a gép elé, vagy koppintsanak okostelefonjuk képernyőjén erre a videóra és hagyják, nézze csak végig. Elhihetik, megérti. Mert a versenysport -…..
montecavallo (törölt) 2012.06.05 13:41:34
@Smokin'Barrels: A versenytechnika fejlodesee, igen. Merthogy az utcai autokban hasznalt megoldasokhoz semmi koze a versenyautoknak.
Pontosan nem tudom, hány kilométert motoroztam eddig életemben. A VMaxba beletekertem bő harmincezret, de volt, hogy egy évig nem ment a kilométeróra-spirálja. Az XJR most áll 30 ezernél, a Vino alattam 3000 kilométer körül mehetett. Plusz ott voltak még a tesztmotorok, az…..
montecavallo (törölt) 2012.06.03 11:31:38
@m20b25: Azt nem mossak ki belole, max sok szopassal kikaparjak. Moreover, a defektsprays abroncsok javitasa kifejezetten tilos. Csak csere.

@sandor26: 5-6 mm-es serulesekig er barmit is a defektspray. A centis seruleseden az atyaisten defektspray-je sem segitett volna.

Egyebkent defektspray-vel javitott gumi tartos hasznalata nem vall tul sok eszre (plane motorkerekpar-abroncsnal), dehat mindenki a maga szopoalarcanak kovacsa.
TComment Jövő 0.9 beta 2012.05.29 06:10:00
Szédületes műszaki megoldások, hihetetlen fogyasztás és fura félreértések egy teljesen átlagos édesvízi élőlényben. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.05.30 20:49:03
@Ironpen: Lehet, hogy felreertheto volt a "munkara hasznalom": en nem vagyok fotomuvesz, kabeleket, alkatreszeket, hibakat fenykepezek vele. Az a gep eleteben nem latott manualis uzemmodot, igy zaridot sem allitottam rajta soha.
montecavallo (törölt) 2012.06.02 11:35:53
@Schütii: Eletemben nem lattam, hogy pl Nemetorszagban lesoportek volna a port az utrol. Magyarorszagon sem lattam tanyakon/faluszelen kivul foldutat sehol.
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja...
montecavallo (törölt) 2012.05.27 11:05:17
@novothauto: A passthrough uzemmodhoz nem kell modositani a KTS szoftvert, a diagnosztika sem a megszokott ESI[tronic] feluleten zajlik:
rb-aa.bosch.com/aa/de/euro5/kts_introduction.htm?naviOpen=0
Ilyenkor a te gepeden csak egy lebutitott passthrough kliens fut (ami ingyenes), ami a diagnosztikai fejet elerhetove teszi az adott gyarto (esetunkben: Ford) webes diagnosztikai alkalmazasa szamara a neten keresztul (amiert kulon fizetsz).

Specializalodni szerintem mindenkepp jo otlet, mert aki mindenhez ert egy kicsit, semmihez sem ert igazan. A mai autoknal pedig eleve lehetetlen mindenhez erteni.
montecavallo (törölt) 2012.05.27 11:20:54
@Shadowbull: Pontosan ezert kell mindenkinek a kormere nezni. Nyilvan akit mar ismersz, tobbszor dolgoztattal vele, azt nem kell azzal idegesiteni, hogy a nyakaba lihegsz. De ha addig ismeretlen embernek adsz megbizast, mindenkepp erdemes ellenorzni mit is csinalt. Extrem esetben akar az auto viszabontasaval, es az errol keszult fenykepes dokumentacio bemutatasaval (ilyen is volt mar).

Nagyon sok helyen tapasztalhato az "i just work here" mentalitas, amikor az illetonek fogalma sincs arrol, hogy vattacukrot vagy exkavatort arul. Nyilvan nem varhato el mindenkitol, hogy a munkaja egyben a hobbija is legyen, es mindenben kepben legyen, de aki havi 1-2 orat nem bir invesztalni abba, hogy a szakmajat erinto dolgokrol tajekozodjon, az menjen el hamburgert sutni vagy maltert keverni. Ahhoz nem kell erteni.
montecavallo (törölt) 2012.05.27 12:07:46
@novothauto: Nyilvan a Ford a Boschnak se kutyaja, se macskaja, nem erdekuk az ESI[tronic] konkurenciajarol ismereteket terjeszteni :)
Viszont az AUTOSAR-ral abba az iranyba megy a trend, hogy egy-egy diagnosztikai alkalmazashoz majd tobb, AUTOSAR-kompatibilis diagnosztikai fej kozul valaszthatsz. En a Bosch helyeben csinalnek olyan igyenes gyartospecifikus workshopokat, ahol bemutatnam, hogy az en diagnosztikai fejem, es a gyarto webes diagnosztikai alkalmazasa mire (es mire nem) kepes. Pedaloznek egy kicsit, hogyha a szoftvert nem is, de hardvert mindenkeppen tolem vegyek. Aztan ha mar megvettek a fejet, beprobalkoznek naluk, hogy az elso evben 50% arengedmenyt kapnak az ESI[tronic] elofizetesi dijabol ;)
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
montecavallo (törölt) 2012.05.26 13:19:33
@ColT: Hogy lehet elfelejteni az autogyartas koronaekszeret, az Oltcit-ot?
Király Ferenc 38 éve tudja, számára egyetlen autó létezik csak a világon. 26 éve az az autó az övé. Tanulság: autóvallást alapítani nem könnyű, de egy karcagi garázsból is lehetséges. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.05.23 20:05:41
@Mini Club Hungary: Miert nem blogol az oreg? Ott tudna sztorizni, fenykepeket felrakni, szerelesi tippeket osztani.
montecavallo (törölt) 2012.05.23 23:39:00
@MetalWarrior: Pedig nyithatna egy online Mini-sufnit, meg a tobbi klubtaggal is konnyebben erintkezhetne. Miert nem dobtok ossze neki valami hasznalt gepre? Sosem keso elkezdeni uj dolgokat tanulni. Hamar rakapna az oreg szerintem.
montecavallo (törölt) 2012.05.24 19:44:46
@Hanzi: Megneztem a kepeket, tenyleg szep. Egyebkent biztos vagyok benne, hogy az Espadat is lehet szeretni - ha masert nem, azert, ami a gepteto alatt van. A regi Minit is lehet szeretni, a gond a barokkos tulzasokkal van - amikor pedig ez atcsap az utodmodell(ek) fikazasaba, az mar vegkepp szanalmas. Frusztralt emberek buta frocsogese.
TComment Angelina Jolie, a zombi 2012.05.24 05:48:00
Mit szólnának hozzá, ha Angelina Jolie-val tölthetnének egy éjszakát? Fel tudnák-e izgatni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.05.24 08:37:42
@korzo: "Ha meredek akkor nem pont vékonyabb lehetne. Legalábbis a régi saab900-on elég piszkafa, mégis elég erős..."

Komolyan, ezt hogy sikerult lemerni? Megprobaltad elhajlitani, es nem sikerult? :)
www.youtube.com/watch?v=X39irHLwFnw
Az az A-oszlop minden, csak nem eros. Ha pedig az os-900ra gondolsz, annak egyenesen katasztrofalis az utascella-merevsege (mint minden korabeli autonak).
montecavallo (törölt) 2012.05.24 09:47:31
@korzo: Bela, az A-oszlopnak nem az egboltot kell megtartania elsosorban, hanem frontalis utkozesnel az utascella merevseget biztositania. Ezert aztan igen, a meredekebb A-oszlopnak vastagabbnak kell lennie, jol irta a kopasz.
A videoban sajnos semmifele ertekelheto toresteszt nincs, amin barmifele csodat lehetne latni, csak daruval ledobnak egy 900ast meg egy E30at. Ennek egyreszt semmi koze a balesetek valos viszonyaihoz (ahol az auto nem az egbol hull ala, hanem atfordul), masreszt 10%-os reszesedessel a masodik legritkabb balesettipus. Az utkozesek 64%-a frontalis vagy atfedeses frontalis, nem veletlenul azt nezi az NCAP elsosorban.

Viszont nyugtasson a gondolat, hogy ha majd egyszer ledobnak a 900asoddal egy darurol, nagyobb biztonsagban leszel, mint egy E30ban. Csak szembol ne jojjon senki :)
montecavallo (törölt) 2012.05.24 09:57:19
@korzo: ...egyebkent a videon is a B-oszlop tartotta meg a terhet, az A-oszlop meg szepen lekonyult:
imgur.com/MFj8a
Szoval egyezzunk ki abban, hogy az a ket hurkapalca ott elol sajnos szart se er.
Végre kipróbálhattuk, mit is tud a Toyota GT86, de ami még ennél is érdekesebb, megtudtuk kiknek szánják. Ki nem találnák. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.05.23 23:01:04
@Shadowbull: El kene adnod a Mondeot, mielott komolyabb karosodast szenvedsz.
montecavallo (törölt) 2012.05.23 23:25:18
@Shadowbull: Ezt szerintem rosszul hiszed. Vezetopoziciora is eleg fickos, es vegig ugy erzed, hogy temposan haladsz, mikozben tudod, hogy ez csak illuzio. Raadasul baromi fordulekony. Kettes-harmas szerpentinekre azt valasztom a 650i helyett - menj fel egyszer egy ilyen aszfaltpattanassal a Passo di Giovo-ra vagy a Stelvio-ra, es megtersz. Ugy be lehet bujni vele a hajtukanyarokba, mint semmi massal. Egyedul autopalyan nem az igazi, a meredek szelvedo miatt nagy a szelzaj.
montecavallo (törölt) 2012.05.24 00:05:27
@Krisi: Mert szegeny ember vizzel foz.
TComment Ezt várom egy Auditól 2012.05.21 05:56:00
Úgy tűnhet, hogy csak a lámpái újak, de egy nagy frászt. Szenzációs új motorokkal jön az új A3. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.05.22 08:42:37
@nagyiWRX: ""legvékonyabb kijelző autóba" aztakurva veszek azonnal egyet sőt kettőt... pffffff"

Autoba keszult vekony kijelzot valoban nem egyszeru csinalni, mert eros fenyhatasok erik, es emiatt izmos (tobbnyire CCFL) hattervilagitas kell neki, ami nem keves hot termel. De azert osszad az eszt, meg fikazzal batran, pistike.
montecavallo (törölt) 2012.05.22 20:35:48
@ZF2: " kézivel eleve előbb tudok visszaváltani, már az előzés megkezdését megelőzően visszaváltva tudok vezeteni. Ha viszont automatánál kickdownoplok akkor meg is lódul, amire nincs szükségem még."

Lehet, hogy meg kene tanulnod automataval vezetni. Korulnezel, indexelsz, pici kacsoddal tekered a kormanyt, es kozben mar nyomhatod is a kickdownt, mert mire kier a kocsi orra a masik savba, megerkezik a nyomatek. Es sokkal-sokkal gyorsabb leszel vele, mint a valtogomb buzeralasaval.
Remelem, nem tul bonyolult.
Belsőség Heti merítés 2012.05.20 09:00:00
Donát, a Vaskacsa Annyira egyszerű, hogy nem sok minden mehet rajta tönkre. Sokan megnézik, mert ritkább mint a kacsa. Álló helyzetben is rohanni látszik! Annak idején a 90´-es években a haverokkal friss jogsival arról álmodoztunk, hogy tíz éven belül milyen sportkocsink lesz.…..
montecavallo (törölt) 2012.05.20 19:37:16
@Doubledeceker: Pedig leirta:
"Néhány élőadat elemzése és oszcilloszkópos mérés után a hozamszabályzó szelepet gyanúsítottam meg, mint hibaforrást."

Minden modern pumpabol ki lehet olvasni az aktualisan tovabbitott tuzeloanyagmennyiseget. Ha ezt az informaciot nem kapja meg a motormenedzsment, vagy nem plauzibilis ertekeket kap, veszuzemmodba kapcsolhat.

Kommentposzt meg gondolom a bunkozasok miatt nincs a cikkhez.
montecavallo (törölt) 2012.05.20 20:13:43
@Doubledeceker: Nem vagyok dizelguru, de biztos vagyok benne, hogy a dizelmotorok menedzsmentje felismeri, ha pl a railnyomas es a hozamszabalyzo szelep allasa nem olyan aranyban allnak egymassal, mint kellene (plauzibilitasvizsgalat). Ilyenkor johet a veszuzem.

A bunkozassal nem konkretan rad gondoltam, hanem altalanossagban ertettem.
Az ilyen gorenysegekre gondolok pl:
belsoseg.blog.hu/2011/02/26/kidobna_a_k_jetronicos_autojat_isten_orizz/fullcommentlist/1#c12737648
montecavallo (törölt) 2012.05.20 20:20:53
@Doubledeceker: "Viszont jó lenne tudni mekkora eltérést enged az ECU"

Ezt nem fogja neked egyetlen gyarto sem elarulni.
Mint ahogy azt sem, hogy pl a tuningvedelem milyen ertekeket figyel.

"mert pl. lehet kopásból adódó eltérés is"

Ezzel nyilvan szamolnak. Pumpakban ha jol emlekszem uzemora-szamlalo is van.
Egész szép. Egész jó. Jézus-Mária, mi lesz még itt?! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.05.20 17:07:58
@Rocko-: Szerintem a szponzoracio az oka, nem jotekonykodasbol csinaljak. A kollega amugy az ilyen pistike-stilusu cikkekre gondolt:
totalcar.hu/tesztek/astragsi/

Nem tudok sajnos szabadulni a gondolattol, hogy az Opel renomeja a TC-nel a domsjöi kolcsonauto ota ivel ilyen toretlenul felfele.
Tudom, a hiba bennem van.
  Még Horvátországban is voltunk vele, és akkor sem volt semmi probléma - meséli lelkesen Boda Gyuláné, miközben kiszáll az autójából. Ahogy nézem az 1996 decemberében átadott Opel Astra 1,4 GL-t, el is hiszem, hogy az elmúlt tizenhat év, és az ez alatt megtett 147 ezer…..
montecavallo (törölt) 2012.05.19 22:08:04
@Brevis: @KovyZoly81: ...akkor az E34 M5 szajanak elkenesere majd terjunk vissza, ha majd legalabb par kort meg bir tenni sajat erobol :]

A piros Fapad tulajanak meg respekt, gyonyoru allapotban van az autoja.
montecavallo (törölt) 2012.05.20 13:27:47
@Brevis: Ez ugyanolyan dolog, mint amikor az amerikai BMWkrol leszedik a sidemarkert, hogy europainak tunjon, az europaiakra meg felteszik, hogy amerikainak tunjon.
Olcso jatek hulyegyerekeknek :)
montecavallo (törölt) 2012.05.20 16:23:32
@enpera: "Van egy fehér astrám. Kb minden második kocsi ugyanilyen, ha beálltam a tecsó parkolóba, alig találtam meg :D"

Miért, nincs rajta rendszám? :)
TComment Sofőr, golfos, helóta 2012.05.17 06:18:20
Újabb erős versenyző a kupéhátú luxuslimuzinok között: a Bimmer gyors, okos és fordulékony, de mi a fenére jó? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.05.18 10:47:31
@Winkler Róbert: Nem szemelyes sertes, csak egy ostoba altalanosito kijelentes. Probaljatok mar meg felfogni vegre, hogy egy szabadon konfiguralhato auto olyan, amilyennek az ugyfel rendeli.
Sot, ha egyik gyari szinkombinacio sem nyeri el az ugyfel tetszeset, meg mindig ott az Individual program.
Amugy ha ismernetek a modellt es az elodjeit, lenne erdemi kritizalnivalotok rajta boven (akar a belteret illetoleg is), es nem ilyen butasagokon lovagolnatok.

Szoval nem azzal van a gaz, hogy te nem szereted az afonyalekvart, hanem hogy szerinted ez alapjan az osszes lekvar szar.
montecavallo (törölt) 2012.05.18 12:01:10
@Winkler Róbert: Latod ezert nem lehet veletek erdemi parbeszedet folytatni, mert nehany durcas odamondogatasnal tobbre szinte sose telik.
montecavallo (törölt) 2012.05.18 13:51:58
@Winkler Róbert: Baszki ez hihetetlen. Te tenyleg csak a forumokon tapasztalt "durcas ovodas" es az adasokban tapasztalt "modoros srac" uzemmodokban birsz mukodni? Soha nem szoktal emberekkel kotetlenul beszelgetni, anelkul, hogy gorcsosen azon munkalkodnal, hogy valahogy menonek tunj?

Nojj mar fel, bakker.
Anisits Ferenc nevét kellő áhítattal ejtik ki bárhol, ahol jár, a BMW-nél pedig különösen nagy becsben tartják a dízelpápát. Teljes joggal. Talán még ő is büszke lenne arra a motorra, ami a jelenlegi, hathengeres turbódízel-fronton az abszolút csúcsot képviseli. Mi pedig egy…..
montecavallo (törölt) 2012.05.17 10:57:42
@ommm: Olyannyira onallo, hogy az X5M fejlesztese korul komoly konfliktusok voltak, es az anyakonszern nem is tudta mindenben keresztulvinni a sajat akaratat, de ezt nyilvan nem fogjak az orrodra kotni.
montecavallo (törölt) 2012.05.17 11:08:57
@Shadowbull: Azert az Alpina/Hartge/AC Schnitzer harmas magasan kiemelkedik a wannabe BMW tunerek tengerebol. Ok nem csak vaktaban tekergetik a jellegmezoket, szoros az egyuttmukodes a gyartoval (bar az Alpina maga is autogyar), emiatt aztan a garancia is megmarad pl egy Alpina DME beepitese utan.
montecavallo (törölt) 2012.05.17 17:41:20
@ommm: Akkor miert allitod a felvetelen az ellenkezojet? Meg szoktal allni ilyenkor egy pillanatra gondolkodni, vagy felbuzog benned a szakertesi kenyszer? :)
Milyen olajat tegyek a nagy fordulatú motoromba? Majdnem mindegy, mert nem a fordulat számít. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.05.16 21:56:43
@papa33: "Az új Focus 1,0 turbósra a gyár 250 ezret ad meg"

Hol?
montecavallo (törölt) 2012.05.16 22:02:17
@We make the world a better place: "Filler szexualasa esetere egy 300 kobcentis, fogyasztasra optimalizalt egyhengeres motornak kell hajtania az autot 50-70km/h kozt"

Figyelj Vimek, van neked fogalmad, mennyit fog menni az a motor teljes terhelesen, mire megmozdul a bode? Mi tortenik ilyenkor a fogyasztassal? Tudom, a fotelbol konnyu autot tervezni, de azert gondolkodj el ezen.
A magyar piac még ellenáll, de az elektromos kerékpárok a világ nagy biciklis országaiban az eladások egyre jelentősebb hányadát teszik ki. A hibridautók felé kacsintgató német autógyárak is szükségét érezték, hogy bekapcsolódjanak az üzletbe, amely ráadásként a cégek…..
montecavallo (törölt) 2012.05.14 22:40:55
@Kopi3.14: "Amelyik szerkezet öneröböl képes haladni, az a jelen szabályozás értlemében nem segédmotorkerépkár?"

A Pedelec rendszernel tekerned kell, anelkul be sem kapcsol a motor.
Nem tudsz csak ugy "gazt adni".
  Igazából minden öreg járművemnél erre vágyok a legjobban. Hogy külföldre mehessek vele. Lehetőleg Nyugatra. Köpjenek le, egy sznob vagyok, nekem még mindig ott a legszabadabb a levegő, ott merek leülni az utcai lépcsőre tiszta farmerben, ott érzem logikusnak a dolgok…..
montecavallo (törölt) 2012.05.14 09:03:03
@TheElf: "De közlekedés szempontjából is biztonságosabb egy olyan jármű ami nem ad hamis biztonságérzetet. A hamis biztonságérzet miatt megtalált veszélyhelyzetnél gyilkosabb dolog kevés van az utakon."

Ez az okorseg rendszerint a modern autok kapcsan kerul elo, tortenelmi pillanat, hogy valaki a veteranok ellen probalja meg felhasznalni. Tekintve, hogy Csikos probalja kerulni az autopalyakat es a forgalmasabb utakat, es velhetoen egy modern anyagokbol keszult karosszeria es a 30-40-50 eves papundeklik kozotti kulonbsegeket is ismeri, nem mernem kijelenteni, hogy hamis biztonsagerzete lenne. A hatso ulesekre beszerelt hazilagos heveder egesz masrol arulkodik.

En szemely szerint nem feltetlenul olnem ilyesmibe a penzemet, es valoszinuleg rosszul ereznem magam egy ilyen konzervdobozban, de egyertek @Gera: hozzaszolasaval, evidenciakrol felesleges vitatkozni.
montecavallo (törölt) 2012.05.14 09:41:22
@TheElf: "Mint az is, hogy nem minősítünk mást úgy ökörségnek, hogy meg sem próbáljuk megérteni."

A baj az, hogy te ezt az elmeletet a fotelban ulve dolgoztad ki. Mutass batran par balesetkutatasi tanulmanyt, ami ezt alatamasztja.

"Hogy nem tituláljuk a veterán autót (érték) "ilyen konzervdoboznak"."

A karosszeria anyagat es erosseget tekintve sajnos minden 20-30-40 eves auto konzervdoboz a maiakhoz kepest, ha tetszik, ha nem. De ezzel kar a Csikost basztatni, tisztaban van vele.
montecavallo (törölt) 2012.05.14 20:47:43
@Csikós Zsolt: A Frankenstein-konstrukcio komplett felszamolasa tipusazonos alkatreszekkel mibe kerulne?
Vagy az Ampera drága, vagy a benzin túl olcsó, nem tudom. De nem kizárt, hogy hamarosan röhöghet a markába, aki megveszi. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.05.14 17:08:48
@tomnemtom: Facebookozni mar lehet egy ideje az autoban, ha valakinek az kell:
www.bmw.de/de/de/insights/technology/connecteddrive/2010/infotainment/entertainment/bmw_apps.html

Flash viszont ugy nez ki, hogy szerencsere kihal.
montecavallo (törölt) 2012.05.14 19:56:00
@Rocko-: A mobil eszkozokon mar halott:
www.techspot.com/news/46192-adobe-stops-mobile-flash-development-will-focus-on-html5.html

Egyertelmuen a HTML5 fele indul az Adobe:
labs.adobe.com/technologies/edge/

Az asztali valtozat jovoje is kerdeses:
www.zdnet.com/blog/perlow/without-mobile-adobe-flash-is-irrelevant/19247

Tekintve, hogy a mobil eszkozok a tartalomfogyasztasban kiemelt szerepet elveznek, es ott a HTML5 az ur, ki a fene fogja a mar elkeszult HTML5 site-ot Flash-re portolni? Senki.

Megnyugodhatsz, a Flash haldoklik, es szerencsere a Silverlight is:
www.zdnet.com/blog/microsoft/will-there-be-a-silverlight-6-and-does-it-matter/11180
montecavallo (törölt) 2012.05.14 20:23:14
@Rocko-: Nagyon keves ilyen van, es ami hianyzik, annak a hozzaadasan is dolgoznak:
ajaxian.com/archives/video-conferencing-with-the-html5-device-element
Azokra az APIkra es funkciokra, amikre tomeges igeny van, kinalat is lesz (legrosszabb esetben egy masik, szinten nyilt technologiaval kombinalva). A browserpluginok kinyirasa az emberiseg kozos feladata.
Hű, most látom csak, hogy lassan több, mint egy éve nem írtam semmit saját, metálszürke S70-esemről. Pedig meg voltam róla győződve, hogy nem így van, de valószínűleg csak a temérdek mivanavolvóval? – jellegű olvasói kérdés visszhangja rezonált a fejemben. Nagyjából…..
montecavallo (törölt) 2012.05.12 11:30:01
@gyvy: Mondjuk a Monroe tenyleg kaki, ez teny.
Boge, Meyle, Bilstein, Sachs, ezekbol valogass ha normalis minoseget akarsz.
(En szemely szerint a botranyos kelet-europai utakra a Meyle HD szeriajat valasztanam.)
Persze kinek milyen igenyei / budzseje van.
montecavallo (törölt) 2012.05.12 12:18:09
@Alex Raps: "Akkor fogalmazzunk úgy hogy nem nehéz kihozni belőle. :)"

Ne fogalmazzunk, mert baromsag. Palyan lazan lehet vele 6 literrel kozlekedni, irgalmatlanul meg kell taposni meg a 10 literhez is.
montecavallo (törölt) 2012.05.14 10:15:40
@Shadowbull: Az Alfa modellpalettajat nezted mostanaban? Kipusztult az osszes erdekesebb modelljuk, se GT, se Brera, se Spider. Van a Mito, Giulietta, 159, oszt jonapot.
Nem tudom, meddig huzzak meg (meddig szponzoralja oket a Fiat).
Az idióta törvény még a használtautó-piacot is agyonverné. Szerencsére van megoldás, ráadásul pofonegyszerű: írjon ön is igazolást, saját magának. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
montecavallo (törölt) 2012.05.12 00:35:51
@Shadowbull: Nem, csak a munkajukhoz sikhulyek.
De mit varsz egy KISZ-titkartol?
www.nyugat.hu/tartalom/cikk/29822_szentgotthardi_ujsagcikk_tanuskodik_rogan_antal_kisz
montecavallo (törölt) 2012.05.12 12:08:46
@Nooke Edley: "Megmondták be kell jelenteni a külföldi letelepedést és kész! Utána lehet menni gyógykezeltetni magunkat, rokonokat látogatni, megszállni a saját tulajdonú lakásba stb.."

...mar ha maradt az embernek kedve hozza, es nem inkabb mashol szeretne tolteni az idejet.