Adatok
veili
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tükörbe nézek öreg az ördögöt látom, tudod, hogy átlépek az összes határon. – mondta tizenkét évvel ezelőtt Ganxsta Zolee és lám: itt az ördög, a visszapillantóban. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
veili
2012.05.08 20:43:54
Üdv mindenkinek! Csak a tárgyilagosság kedvéért: sem a Mégane RS-t, sem az M3-ast nem veri meg, mindkettő kb. 3 másodperccel jobb ennél az Opelnél a belinkelt Top Gear-lista szerint is... A design-on lehet vitázni, szubjektív - szerintem az OPC dögös kis darab, de nagyon dögös a Clio RS, a Mégane RS, az M3-ról már nem is beszélve... Vezetési élményben mind óriásiak - de sem a Clio, sem az Opel nem egy kategória a Mégane RS-sel és az M3-mal. De bármelyiket elfogadnám... (A Mégane RS-t a legjobban, mivel az nem annyira elérhetetlen, az M3-ast valószínűleg soha nem fogom felérni.)
veili
2012.05.08 22:20:33
@ommm: Kedves OMMM, nem mondtam egy szóval sem, hogy bárki is lódított volna: ott, a táblázatban, feljebb van egy Mégane R26.R, ami - ugye - az előző Mégane RS jele, ha jól tudom, és ennek az F1-es jelű változata lett a leggyorsabb elsőkerék-meghajtású autó még 2008-ban. Nos, ezt a címet hódította el az új Mégane RS Trophy 2011-ben a Nordschleifén, ahol 9 másodpercet vert elődjére. És a listán ugyanitt, eggyel feljebb található egy M3-as.
Bár már nagyon régóta az olvasótok vagyok, eddig még soha nem kommenteltem, viszont a jövőben - ha családom és külföldi munkám mellett az időm engedi - alkalmanként szeretnék egy-egy hozzászólással megnyilvánulni. Ezért az elején szeretném tisztázni: a kekeckedés, anyázás, kötekedés nagyon távol áll tőlem, sem Téged, sem kollégáidat nem vádolnám meg azzal, hogy lódítottatok - nem is gondolom, hogy ez történt. Szerintem az általad is belinkelt táblázatban pontosan látható, miről beszélek. Vagyis teljesen igazatok van, az OPC tényleg jobb köridőt ment a Mégane RS-nél - a régebbi, 225 LE-s változatoknál. Viszont, ha leírjátok azt, hogy "Mégane RS" vagy "Focus RS", szerintem a legtöbben az aktuálisan új modellre gondolnak, ahogy én is. Úgy hiszem, hogy a listán látható, 1:28.1-es köridő a Trophy-ra vonatkozhat, de lehet, hogy tévedek...
Egyébként élvezettel olvasom a cikkeiteket, és külön öröm számomra (bár nem elsősorban emiatt tetszenek az írásaitok), hogy a helyesírási színvonalatok messze-messze meghaladja az átlag internetes nívót. (Hidd el, értek hozzá...) De - lécccci!!! - több tesztet!
Bár már nagyon régóta az olvasótok vagyok, eddig még soha nem kommenteltem, viszont a jövőben - ha családom és külföldi munkám mellett az időm engedi - alkalmanként szeretnék egy-egy hozzászólással megnyilvánulni. Ezért az elején szeretném tisztázni: a kekeckedés, anyázás, kötekedés nagyon távol áll tőlem, sem Téged, sem kollégáidat nem vádolnám meg azzal, hogy lódítottatok - nem is gondolom, hogy ez történt. Szerintem az általad is belinkelt táblázatban pontosan látható, miről beszélek. Vagyis teljesen igazatok van, az OPC tényleg jobb köridőt ment a Mégane RS-nél - a régebbi, 225 LE-s változatoknál. Viszont, ha leírjátok azt, hogy "Mégane RS" vagy "Focus RS", szerintem a legtöbben az aktuálisan új modellre gondolnak, ahogy én is. Úgy hiszem, hogy a listán látható, 1:28.1-es köridő a Trophy-ra vonatkozhat, de lehet, hogy tévedek...
Egyébként élvezettel olvasom a cikkeiteket, és külön öröm számomra (bár nem elsősorban emiatt tetszenek az írásaitok), hogy a helyesírási színvonalatok messze-messze meghaladja az átlag internetes nívót. (Hidd el, értek hozzá...) De - lécccci!!! - több tesztet!
veili
2012.05.09 21:12:11
@w a s d: Igazad van, bár a Trophy-változat, amellyel a nordschleifés rekordot felállították, szintén egy speciális, csak erre az autóra szerelt gumival futott, amennyire én tudom...
Mindegy, a lényeg, hogy bármelyiket szívesen elfogadnám, mert egészen biztosan elképesztő vezetési élményt nyújtanak. Ezek az OPC-Opelek egyébként még tetszenek is, pedig a Calibra volt az egyetlen Opel sok-sok éven át, amelyik tényleg bejött nekem - igaz, abba viszont bele voltam szerelmesedve... Egyébként szívesen látnék egy olyan tesztet én is, ahol ezeket a kis méregzsákokat összehasonlítják.
Mindegy, a lényeg, hogy bármelyiket szívesen elfogadnám, mert egészen biztosan elképesztő vezetési élményt nyújtanak. Ezek az OPC-Opelek egyébként még tetszenek is, pedig a Calibra volt az egyetlen Opel sok-sok éven át, amelyik tényleg bejött nekem - igaz, abba viszont bele voltam szerelmesedve... Egyébként szívesen látnék egy olyan tesztet én is, ahol ezeket a kis méregzsákokat összehasonlítják.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz