Adatok
Bjutiful
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vasárnap lezajlott a játéktörténelem legnagyobb ismert űrcsatája, Eve Online-ban, hol máshol (az a játék, amit egyesek egyszerre hat egérrel játszanak). Az Eve ugyebár sikeres sci-fi MMORPG saját politikai, gazdasági rendszerrel, így háborúkkal. A fő konfliktus a CFC és a TEST…..
Bjutiful
2013.07.30 12:20:27
@SemBoga: Pontosan. A CFC taktika ebből áll. Ha a szerver 1000 emberig játszható, akkor hoznak ők magkba 1500at, plusz ugye az ellenfél, mondjuk 800 fővel, máris 2x akkora a terhelés, mint amennyit elbírna a szerver.
A TiDivel kb 3000 főig játszható a játék, így most a goon hozott 2500 embert, a test meg 1500at, és hopp, máris játszhatatlan a játék ismét.
@baliquez: Ezek nagyon szépen hangzanak ezek a számok, de te is tudod, hogy hatalmas bevételei vannak a 0.0 alliknak. Még a RAX is megengedheti magának, hogy SRP (Ship Reimbursement Program, ha kilőnek egy kötelező OPon, akkor a veszteséged egy részét kifizeti neked az alli) működtessen, pedig tényleg kis alli vagyunk, és nem is húdeszuper NPC űrben élünk jelenleg. A goonnak, testnek, nullinak, nc.nak, plnek ez bőven aprópénz.
És soknak tűnik hufba, hogy hűha 30 000 forintos hajókból visznek 140et, de igazából annyit kell tenni érte, hogy hetente egyszer megeteted a posaidat, meg kiviszed marketre amit termelt.
A TiDivel kb 3000 főig játszható a játék, így most a goon hozott 2500 embert, a test meg 1500at, és hopp, máris játszhatatlan a játék ismét.
@baliquez: Ezek nagyon szépen hangzanak ezek a számok, de te is tudod, hogy hatalmas bevételei vannak a 0.0 alliknak. Még a RAX is megengedheti magának, hogy SRP (Ship Reimbursement Program, ha kilőnek egy kötelező OPon, akkor a veszteséged egy részét kifizeti neked az alli) működtessen, pedig tényleg kis alli vagyunk, és nem is húdeszuper NPC űrben élünk jelenleg. A goonnak, testnek, nullinak, nc.nak, plnek ez bőven aprópénz.
És soknak tűnik hufba, hogy hűha 30 000 forintos hajókból visznek 140et, de igazából annyit kell tenni érte, hogy hetente egyszer megeteted a posaidat, meg kiviszed marketre amit termelt.
Az amerikai Time magazin honlapján közölt egy százas listát a legjobb/legfontosabb videojátékokról. Érdemes megnézni (mondjuk ebben a felhasználóbarát nézetben), tanulságos abból a szempontból, hogy egy erős konzolos gyökerekkel, viszont kevésbé jelentős…..
Oké, csak egy golfautó, de akkor is, mekkora királyság lehet úgy vezetni, hogy közben a Sega-féle OutRunnal játszik az ember. Vagy mekkora merészség, a lenti videóban látható barkácsautó készítője, az amerikai Garnet Hertz szerint ugyanis elég ijesztő élmény sofőrként csak…..
Bjutiful
2012.02.22 09:45:39
@Neretil: A műholdról te is csak a híradóban hallottál ugye?
Megsúgom, hogy az anyagköltség 4 millió körül volt, plusz ugye a belefeccelet évek, a fellövés meg ingyenes volt, csak ki kellett vinni a fellövés helyszínére. Ha ez a rakéta failolt volna, akkor került volna 20 millióba a fellövés, mert akkor egy orosz rakéta vitte volna fel.
Különben nagyjából, egyetértünk, rengeteg elavult, és felesleges dolgot tanítanak az egyetemen, viszont a phd fokozat nem "jár", azzal csak azt akartam mondani, hogy amíg ez elkészült (3-4 év) azalatt rengeteg diák tudta a gyakorlatba is átültetni a tudását.
Megsúgom, hogy az anyagköltség 4 millió körül volt, plusz ugye a belefeccelet évek, a fellövés meg ingyenes volt, csak ki kellett vinni a fellövés helyszínére. Ha ez a rakéta failolt volna, akkor került volna 20 millióba a fellövés, mert akkor egy orosz rakéta vitte volna fel.
Különben nagyjából, egyetértünk, rengeteg elavult, és felesleges dolgot tanítanak az egyetemen, viszont a phd fokozat nem "jár", azzal csak azt akartam mondani, hogy amíg ez elkészült (3-4 év) azalatt rengeteg diák tudta a gyakorlatba is átültetni a tudását.
Bjutiful
2012.02.22 12:54:55
@Neretil: Sry, én nem néztem utána neten, még előző félévbe mesélt róla az egyik tanszékvezető. Különben ezt akartam még írni, hogy sok helyen kihagyták, hogy ezt diákok csinálták, a tanszékek anyagi kereteiből, amik annyira nem túl vastagok Mo-n, és ahány oldalon nézed annyi helyen szerepel egy összeg, de valójában senki se tudja pontosan, hogy mennyibe került, mert szerintem az egyetem nem nyilatkozott erről hivatalosan.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
csatákkal:
"Elvileg az endgame, a végjaték az, ami tegnap tortent, 4000 fős csata, minden mmoval foglalkozo honlap errol beszel, minden mmo jatekos hallott / hallani fog rola. De mi is a valosag. Hatalmas, "világrengető" esemény? Fenéket...
10% alatti tidi, ( tehat olyan mértékű játék lassulás, ami már bőven a tűrhető szint felett van ) és igazi "old-school" lag jellemezte 6vdt-t. Ebben semmi fun nem volt. "I was there" és a többi közhely semmit nem ér. Csak mig be tudtunk bridgelni az NCdot-al az tartott kb 20-25 percig mig mindenki betöltött. Érdekes lenne megfigyelni, hogy tényleg ez jön be az embereknek? Hogy ez epic fight volt? Nekem ezek az utolso cseppek a poharban ami a 0.0 sov / block warfaret illeti. Pedig aki ismer az tudja, hogy a belogolt idom 85-90%-at pvpvel töltöm, csak ezert fizetek még elő az EVE-re. "
Ezt a magyar fansiteon nyilatkozta egy külföldi alliban játszó player (Wrekah), és igazából mindenki egyetért vele.
Valamint a csata kimenetelét is jól összefoglalta, hogy vajon miért is a CFC (Cluster Fuck Coalition, találó név nemde?) nyert, és miért nem a TEST akinek sokkal jobb esélyei voltak.
"Másik. Tegnap a TEST 1400-1800 közötti létszámot szedett össze. A goon kb 5-600 megathronnal volt jelen. Ez a két "erő" 0-án fightolt egymassal. Ha jol ertesultem, akkor a test nagyresze ahacokat hozott. Normális esetben ugye mi történik? Ekkora tuleroben, föleg kruzer hullban ( ami ugye eleg jol kell hogy üsse a bs hullt, 0án ) ha a szerver normalisan fut, akkor kb 20 perc alatt minden megathronnak meg kellett volna halnia. Mi történt a valosagban? Nemhogy nem halt meg mind, de bedobtak 140 dreadet, hogy ismet belőjék a stationt. Normál korulmenyek kozott annak a 140 dreadnek jonagy resze szinten ott kellett volna, hogy maradjon, hiszen korulvetteoket kb 6-700 ahac.... De a Tidi és a lag ezt is lehetővé tette. Ergo a játék nem ugy mukodott ( ismet ), ahogy kene és a saját szabályait hágta át."
A TiDi ugyebár lelassítja az időt, hogy a szervergépeknek legyen ideje mindent kezelni, itt több mint 90%os tidi volt, valamint ezen felül, jópár modul nem üzemelt, pedig pont ezért lett a rendszer bevezetve, hogy ne lehessen olyat csinálni, hogy az nyer aki jobban le tudja dögleszteni a szervert.
Szóval hangzatosak ezek a nagy csaták, de egyáltalán nem élvezetesek, és pont azért mert ilyen nagyok nem is igazságosak.