Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zaturek

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Jó, nem jó? Kényelmes? Egyáltalán egy Hyundai szóba jöhet egy Ford helyett? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Zaturek 2012.03.20 10:26:33
@victor vacendak: Ha valamire azt mondom, hogy szutyok, akkor elötte kicsit körülnézek, hogy legyen mire alapozni. Nem védeni akarom itt a koreai márkát, mert nem vezettem még ilyent, csak azt akartam mondani, hogy sokan még nem is láttak élőben ilyen autót mégis leszutykozzák.
TComment Rejtett hiba gyere elő! 2012.02.23 06:15:00
Öt szervizt, ugyanennyi hibakódtároló-törlést és egy teljes gyújtótrafó-garnitúra cserét túlélt a Check Engine lámpa. Pedig pofonegyszerű volt a megoldás, csak kicsit túrni kellett hozzá. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Talán nincs is jobb példa arra, mennyire marginális, kicsi piac a miénk, mint a Hyundai i40cw. Eladni sokat úgysem fognak belőle, ezért legalább az árát úgy lőtték be, hogy biztosan ne veszítsenek rajta. Ezzel meg is ásták a sírját idehaza. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Zaturek 2012.02.09 09:45:20
@redriot77: 100 % ban igazat adok.
Nem kell elájulni annyira a német csodáktól.
Nem kell félni minden franciától. Ez a Peugeot nem drágább, de fapados konkurenseinél többet tud. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Zaturek 2012.02.06 13:52:10
@molnarb14: Nekem is ugyan ez jutott az eszembe. A 145 -ös is ilyen, bár az más kategória.
A magyar kisautóval járó nép, gyorsan megnéztük, hogy az új Yarisnak mik a legjobb ellenfelei. Netán egy koreai vagy egy francia kocsi legyőzheti-e a japánokat? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Zaturek 2011.12.20 12:30:20
A Citroennél azt írtátok, hogy zabál 9 litert, persze ha nem figyelsz a vezetésre, de talán 7,5 l-re is levihető a fogyasztás.

A Kiánál meg azt, hogy nagy kínnal, de le lehet vinni 7 l-re a fogyasztást, mégis többet eszik a másik háromnál.

A Kiánál 288 literes csomagtartó már normál méretű, de a Toyotánál a 286 liter kicsi.

Ezek a cikkek így semmit nem érnek szerintem.
Mielött nekiálltok tesztelni négyen négy autót, akkor beszéljétek meg, hogy mik azok az értékek, amik jónak számmítanak rossznak stb..

A másik meg az, hogy amit a képeken is látok, azt nem kell leírni, nem vagyok vak. Azt hogy nektek tetszik e kivőlről az autó vagy sem, az meg nem érdekel.

Meg még pár másik dolog, amitől a falra mászok:

Nem tudom, hogy hány embert érdekel, hogy 250 liternyi zseb meg kis tárolósz@rság van szerte-szanaszét az autóban, amikor sztem az emerek nagy része nem pakolja bele a taknyos zsebkendőjét is a tárolókba.

A másik az, hogy tök jó, hogy manapság már egy 100 le körüli autó gyenge fosnak számít szerintetek. Mit vártok egy 1,2-es, 1,4-es motortól?
Most akkor mi számít? A fogyasztás vagy a teljesítmény?
Az örömautózás? Vagy mi?
Észre kéne venni, hogy magyarországon milyen szempontból vesznek autót az emberek és az szerint írni a cikkeket, mert ezek a sablon szövegek már egyre unalmasabbak.

Elnézést, ha megsértettem valakit, építő jellegű hozzászólásnak szántam!
Köszönöm!