Regisztráció Blogot indítok
Adatok
midnignt se - kitiltotta az ommm

0 bejegyzést írt és 186 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A tanulság: száz japán mérnök megfeszített munkájánál, ötven japán tesztelő több százezer kilométernyi próbájánál nem ér többet a spájz hokedliján dolgozó félművelt barkácsoló tudása. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.20 11:30:34
@Shadowbull:

"A BMW javitashoz meg nem tudok hozzaszolni, mert nem javitok BMWket. "

- ezek szerint te a Toyotanal dolgozol mar, hogy ennyire ismered az ugy reszleteit.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.20 12:00:29
@Doubledecker: mindenki azt hisz, amit akar. En azt hiszem iszok egy froccsot, aztan megyek le a muhelybe.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.20 12:03:29
@Rocko-: en ugy ertettem, hogy a bukszad szempontjabol semmi elonye nincs az egvilagon. Akkor meg mi szukseg arra, hogy sufnimuhelyek belezavarjanak a gyar altal kifejlesztett, tesztelt, munkaorak 100-ain, 1000-ein at finomitott rendszerbe?
Hát ezt is megértük. Családunk mindenkori biztos tartóoszlopa, a feleségem 190-es Mercije, máshogyan mondva - az „újautónk” is megérte a félmillió kilométert. 432 ezerrel vettük 2006 márciusában, tehát mi tettük bele a gyűjtemény közel egyhatodát. Így nézett ki…..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.16 01:01:03
@Euscorpius Hungaricus: ha nekem ilyen lenne az asszony, ropulne.

@Csikós Zsolt: "El vagy te tévedve. Nincs ingyenbenzin. Egyáltalán. Tesztautó meg kb. 5-8 napot egy hónapban"

- bocs ha felreertheto voltam. Ugy ertettem, hogy ingyenbenzin a tesztautokban. Azt meg, hogy tesztauto ki-kisegit, te irtad, de ha nem irtad volna is tudnank, nem egy tesztedben volt a csaladod utazas kozben lefenykepezve.

"Nem annyira eszméletlen töpörödött, utaztam benne sokat hátul, de nem is tágas. Lada-méret. A csomagtartója meg majdnem kétszer akkora. Suzukid van? :-) "
- Ja, utaztal, de a feleseged jol elorehuzhatta az ulest. Volt C-osztalyom, az ennek az utoda, ultem benne hatul (nem utaztam, csak ultem, epp eleg volt), mikor magamnak beallitottam az ulest (178 cm magas vagyok) akkor bizony nemigen volt labter. A csomagtere okes, nekem eleg volt, de egy Suzukie jobb, mert jobban pakolhato. Most van tobbek kozt 1 favoritom amit belulrol tagasabbnak erzek, mint a mercit (mert az is). C Corsa joval(!) tagasabb elol mint a 190-es!
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.16 01:28:11
@Csikós Zsolt: "Van egy médium - a TC - amelyben néha megemlítik, hogy nem az új autókról szól a világ, legalábbis nekünk, egy kicsi és szegény ország lakóinak nem."

-sokat kurvult a totalcar, de minimum ez az egy ami miatt erdemes olvasni. Ebben neked nem kis szereped van, koszonet.

@w a s d: 385 literes volt a lada csomagtere is. Tehat ugyanakkora, mint a mercie.

@pmobilTB: Te jo isten, rozsdas a fekcsoved? Hat nem akarok veled talalkozni, aztan inteni neked.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.16 10:15:21
@Csikós Zsolt: "De nincs ingyenbenzin a tesztautókban sem. Nincs, sehol, semennyi. Minden cseppet mi fizetünk, értsd meg. Ha valaki kap tesztre egy Lincoln Navigatort, az anyagi rombadőlés. "

-na ne meseld be nekem, hogy nem a Totalcar kft allja a tesztautokban a benzint, hanem te zsebbol. Nem ma szulettem en sem am. Ennyire ne nezd hulyenek az olvasoidat kerlek. Ez nem esett jol.
Belsőség Heti merítés 2012.04.15 09:27:00
Tatra nezná bratra Az autó igényes, sok saválló és króm betétje emeli a kellemes közérzetet, ugyanakkor mindig ott van az öröm mögött az üröm is, hiszen a központi zár olyan csehszlovák "fejlesztés", ami egy ajtót mindig nyitva hagy, biztosítva ezzel az esti…..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.15 21:15:18
@GOLAZ111: @GOLAZ111: Igaz, ennek a nepiteletnek az iroja pedig egy igazi rohadek alak. Mar nincs meg neki a Tatra (nem is volt az ove hivatalosan sohasem), mert dolgozni kellett volna vele. Amit felsorol az itelet elejen (hogy lakatoltatta a kromkat meg a tobbi) pedig szintiszta hazugsag. Ezt az autot kolcsonbe kapta meg gyakorlatilag, a valos tulaj meg volt szorulva nagyon anyagilag. De mikor jobbra fordult a sora, "visszavette" az autot.
Ez a peldany ma mar egy rajongonal van, aki teljesen felujitotta.

Amugy valoban igazad van, a belseje tenyleg undorito, de fejlodott muszakilag a kromkahoz kepest (kevesebb fogyasztas, nagyobb teljesitmeny, meg puhabb ulesek, jobb futes stb stb)
TComment Az őse egy légyfing volt 2012.04.14 08:26:57
Az amerikai izomautók feltámadása nem egy retrókamu: nem csak a formavilág stimmel, de a teljesítmény is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.14 13:12:11
TComment Hát te ki vagy? 2012.04.13 06:23:30
Nini, ez egy Mini? De mi az a doboz az orrán? Mi van ebben, atomreaktor? Hát, ha reaktor nem is, de majdnem. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.13 12:25:07
@Tizenkettő: latnad elobe a Riley Elfet, a legutolso, amit mondanal ra, hogy el***tt forma. Nagyon aranyos kisauto am az is.

Amit a cikkbeli auto szinerol mondasz, az szerintem is eltalalt, nagyon bejovos, es illik ehhez az autohoz.

@Ad Dio: "Ráadásul minden kellék megvan egy kis angol luxusérzéshez (bőr, fa, króm)."
- hat az majd minden angol autoban megvan, ha mar egyszer technikailag elmaradottak, legalabb ebben mutattak valamit. Igaz, hogy a deszkak kozt centisek a hezagok, de hat ezert szeretjuk oket.

@gyvy: ilyen kormanyt barhol lehet szerezni.
Robogó Ezért a pokolra jutsz! 2012.04.11 14:26:00
A Honda CB 900 egy csodálatos sornégyes, amely már dupla vezérműtengelyes blokkal készült. Igaz, ezek már erősen veteránmotorok és megvenni is ennek tudatában szabadna, ha épelméjű pénzt kérnének érte. Sajnos az áruk is veteránosítva van lassan, különösen, ha a valaha…..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.12 01:14:16
Elment az olajnyomás melegen, de a hatodik szétszedésre sem derült ki, hova tűnt, mert a motorban minden tökéletes volt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.08 03:05:45
@Dennis01: Hulye szemet angolok.

@Rocko-: "várom már a Csikós Zsolt - Emlékirataim könyvet, hogy kitehessem a polcra. "

- el se olvasnad? AKKor meg minek?

:))) Bocs nem tudtam kihagyni.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.08 03:18:09
@Csikós Zsolt: Isteni (volt) az Alfad!

"Azt moderálunk, aki [...] káromkodik"
- akkor ti (belertve Teged is, de Winkler viszi a primet) miert karomkodtok FOLYTON a cikkekben is?

@streetsta: "Az adott kommentelő a kitiltásért keményen megdolgozik előtte."
- LOL! En is megdolgoztam erte kemenyen, ugye, mikor fonokd, a winler azert tiltott ki, mert azt talaltam kommentelni, (amit gondolok) hogy az uj Jaguar XJ ocsmany.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.09 13:36:40
@streetsta: "Az én posztjaimnál nem olyan könnyű kimoderálódni, hát még kitiltódni"

- eszrevettem, es nagyra is becsulom, azt is, hogy nem csak a te posztjaidnal, hanem a Csikosnal is. Bar ennek igy kene termeszetesnek lennie, hiszen ez az online vilag, ahol van kozvetlen visszacsatolas az olvasok reszerol, ami urabocsa, nem mindig pozitiv. Az adott szerkeszto ebbol akar tanulsagot is levonhatna, sajat magara vonatkozoan. Ja, es ne felejtsuk el, hogy ki van kiert.

A mocskosszaju bekepzelt (csak nem tudom mire bekepzelt, ha egy csavart sem tudnak meghuzni) fonokeidnel, valamint kobajkernel nem ez a helyzet, ok nem birnak semmifele kritikat, es tiltanak kifele rogton.
Negyvenéves, kisebb, mint bármi, amit ma autónak nevezünk, de őrjítően jó vezetni. A hátad viszont sajogni fog. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.07 00:23:11
@Ad Dio: "Azért még lehet vállalható Minit találni az 1000 euros kategóriában."
- hat ezt erosen ketlem. Max kikozmetikazott darabokat. Mar nezem az arakat egy ideje, mint ahogy minden fefiember log heti 1-2 orat a hasznaltauto.hu-n, azert mondom, nem okoskodni akarok.

@Dennis01: Azert az eleg durva, hogy a BMW mini (en csak Maxinak hivom, mert az, foleg a legujabb 5 ajtos suv) szinte kisebbnek erzodik belul, mint az eredeti, a csomagtartoja szinten.

Nem tudom milyen turakra mennek a turazok a Minivel, de autopalyara nem valo szerintem, a videki B-utak viszont tenyleg nagyon elvezetesek lehetnek vele! Egy ilyen kocsit csak kanyargasra tudok elkepzelni.

A Maniflow-d pedig ha kilukad egyszer (a rozsdatol) akkor masoltasd le valami szakival rozsdamentesbol, es nem lesz ra tobbet gondod!

@Rocko-:
"noja, kis csomagtartóval is lehet valamilyen szinten együtt élni. "

- ott a hatso ules.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.07 00:27:34
@Dennis01: "gyetlen gond az, hogy nem latszik a tobbi autotol,"
- hat ez durva is tud lenni, en egyszer eltevedtem a kompon es nem talaltam az automat. Ketsegbe voltam esve, mert tobb emeletet vegigjarni ... azota nem jarkalok a kompon ideoda, meg kulonben is, olyan faradt szoktam lenni, hogy elalszok barmilyen zajban, ahogy leultem.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.08 12:57:07
@Dennis01: @Ad Dio:

Annyit aruljatok meg el, hogy metrikus, vagy collos csavarok vannak-e a Miniben?

Atolvastam a Wikipedian a tortenetet, most mar tudom, melyik MK milyen valtozast hozott, kialakult a kep bennem, hogy valami 90-es evjarat koruli Cooper kene :)

A fabetetes muszerfal a Minibe nem valo, injektoros sem kene, a legzsakos Rover kormany a kesobbi evjaratokban meg egyenesen undorito.
TComment Volkswagent fillérekért? 2012.04.06 07:27:00
Mi sül ki belőle, ha a németek összeraknak egy boszorkányosan kifundált kisautót, és még olcsón is akarják adni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.06 10:59:37
@Super aGyuri: - oreg Ford mai szemmel nezve (nagyot) tevedett. A mondasa talan a 30-as, 40-es evekig bezarolag allta meg a helyet. Az emberek sokszor kerdezik, hogy miert nincsenek ma olyan autok, amik a "nepnek" keszulnek. Valami olyasmire gondolnak ilyenkor, ami alap, fapados, egyszeruen javithato, es fokepp olcso. Ilyen auto volt a VW bogar, a Trabant, a Mini, hellyel-kozzel a Ford T, Austin seven, stb. De csak gondoljunk bele, mi hivta eletre az ilyen autokat. Hat az a cel, hogy mobilizaljak a tomegeket. Miert valtak ezek az autok sikeresse, miert adtak el sokat beloluk? Hat mert a piac igenyelte, es eleg olcsok, a nep szamara megfizethetok voltak.

Ezzel szemben mi a helyzet ma? Az en jarkalos kocsim egy jo allapotu Skoda. Mindent tud, amit kell. Ha megtankolom es veszek ra 1 szett gumit, kifizetem a biztositast, akkor mar rakoltottem az ertekenek negyedreszet. Ennyi erovel, ennyi penzbol lehetne egy 90-es evekbeli Audi, volvo is, minden joval felszerelve.
Tehat a vegkovetkeztetesem: napjainkban a nep autoja a hasznalt auto! Eleg olcso (az ujhoz kepest), nagy a valasztek, a tulkinalat a piacon.

Eppen ezert semmi szukseg az ilyen fapados szornyusegekre, hacsaknem valaki olyan arrogans, hogy azt hiszi, hogy mivel ez ujabb, kevesebb a CO2 kibocsajtasa, ezert o hozzajarul ahhoz, hogy megmentse a bolygonkat.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.06 11:33:32
@ezamagyarvalóság: "Ha egy más márka csinálta volna ugyanezt, hogy belül szabadon hagyja a fémeket és nem burkolja be, akkor égszakadás-fölindulás lett volna minden autós újságíró tollából, de hogy egy VW csinálta, így teljesen rendben van!??? "

- hat ja. De tudod, objektiv teszt nem letezik, nem letezhet. Mindenkiben, minden teszteloben/iroban van egy eloitelet - ezt most nem rossz ertelemben ertem !!! - vagyis egy adott, kialakult kep az adott markarol, amihez kepest probalja betajolni, elhelyezni az ujdonsagot. Ez sokszor csak tudatalatti dolog, nem hiszem, hogy a tesztelo hibaztathato erte.

Olyan ez az autoteszteles is, mint a lemezkritika. Neha nagyon lepontoznak egy tok jo albumot, maskor eppen forditva. Szubjektiv. PL. egy blueskedvelo alapbol le fog pontozni egy death metal albumot, es nem latja meg benne azokat az ertekeket, hiszen nem nagyon huz oda a szive. Persze ez forditva is igaz.
TComment Kína vagy halál 2012.04.03 06:15:00
Csehül áll a Seat szénája, a frissített Ibiza útját árgus tekintetek követik. Ha nem jön be, akkor nagy lesz a baj. Nagyon nagy. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.03 13:53:38
Az utóbbi időkben feltűnően sok Ferrari borult lángba. Mérnöki hiba vagy csak olasz trehányság? Esetleg buta tulajdonosok? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.28 13:48:48
@pizsama: "Lelki szemeim előtt a Ferrari egyik mérnöke vitatkozik a formatervezővel:
- Elnézést, de ez az izé itt levághatja a sofőr fejét.
- És azt kit érdekel? A lényeg, hogy szép, és ezt az extrát 500%-os nyereséggel tudjuk rásózni a vevőkre.
- Jah, oké, akkor beépíthetjük.
"

-ILYEn nem csak a Ferkanal, de mar a tomeggyartoknal is elofordul. Gondolj csak a Citroen DS4-re, aminek a le nem tekerheto hatso ablakanak a 3-szoge ajtonyitaskor meg tud vagni. Gondolj csak a kozepkonzolokra, amik folyton nyomjak az ujsagirok terdet (enyemet nem mert nem veszek uj autot). Gondolj csak a "4 ajtos kupe" kategoriara, amelyiknel a beszallas hatra kinszenvedes.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.28 16:29:40
@pizsama: "És ha a tömeggyártóknál is van ilyen? Az ott is ugyanúgy mérnöki hiba."
- ez igy igaz. Csak hogy a tomeggyartonal nagysagrendekkel kisebb az eselye, hogy ilyen elofordul.

"Egy gyártó nem hibáztathatja a felhasználót olyasmiért, amit ők az autó megtervezésekor mérnök fejjel nem gondoltak végig"
- Igy igaz, de a Ferrarinal ennek hagyomanya van. Gondoljunk csak bele milyen ember volt Enzo Ferrari: kezelhetetlenul hangulatember, sztarallurokkel "megaldott", vegtelenul bekepzelt, aki megtette, hogy a panaszkodo vasarlonak azt mondta, hogy ne vegyel, sot olyat is, hogy tobbet NEKED nem audunk el Ferrarit. Nem tudom, mennyire urban legend, hogy F40-est csak az vehetett, akinek volt masik ferka a garazsban.

"De még ott van az a lehetőség is, hogy amit mérnökként nincs kapacitásod kiküszöbölni, arre egész egyszerűen felhívod a felhasználó figyelmét"

-igy igaz.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.28 17:39:50
@pizsama: "És ha a tömeggyártóknál is van ilyen? Az ott is ugyanúgy mérnöki hiba."
- ez igy igaz. Csak hogy a tomeggyartonal nagysagrendekkel kisebb az eselye, hogy ilyen elofordul.

"Egy gyártó nem hibáztathatja a felhasználót olyasmiért, amit ők az autó megtervezésekor mérnök fejjel nem gondoltak végig"
- Igy igaz, de a Ferrarinal ennek hagyomanya van. Gondoljunk csak bele milyen ember volt Enzo Ferrari: kezelhetetlenul hangulatember, sztarallurokkel "megaldott", vegtelenul bekepzelt, aki megtette, hogy a panaszkodo vasarlonak azt mondta, hogy ne vegyel, sot olyat is, hogy tobbet NEKED nem audunk el Ferrarit. Nem tudom, mennyire urban legend, hogy F40-est csak az vehetett, akinek volt masik ferka a garazsban.

"De még ott van az a lehetőség is, hogy amit mérnökként nincs kapacitásod kiküszöbölni, arre egész egyszerűen felhívod a felhasználó figyelmét"

-igy igaz.
TComment 3,7 liter/100 km? 2012.03.28 06:15:00
Robogónyi fogyasztás kétszáz lóerővel, kellemes hangulatban 1,7 tonnával? Az Óperencián túli laborban minden lehetséges, de a valóságban korántsem olyan kurta a szerethető oroszlán farka. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.28 14:04:26
@Shadowbull:
A BMW megállapodást kötött a Toyota-val, hogy a Toyota reszvenyekért cserébe átadja a hibrid technológiájat, bolygóművestül. A szerződés értelmében tehát az új generációs Toyotakban ua. a technológia lesz, mint a BMW-kben.

Igy megfelel?
Belsőség Bioetanol? Biodízel? 2012.03.22 16:15:00
Péter, aki annak idején segítségünket ill. segítségüket kérte lassan, de biztosan halad doktori címe felé. Időközben kiderült, ki nyerte a pöpec kis traktort, valamint egy rövid szösszenet erejéig még egy kis biodízel-bioetanol-oktatást is kaptunk. Tanulni pedig sosem késő.…..
Eljönnek, nemjönnekel, eljönnek, nemjönnekel. Baja esik valakinek-nem lesz semmi baj. De-de, egy telepi hülyegyerek magára borítja a kavicságyat, összeroskad a tető és meghal. Ugyan, felnőtt emberek, csak tudnak annyi felelősséget vállalni, és a tempó sem lesz akkora. De gyors a…..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.21 14:02:54
@ommm: Nagyszeru esemeny lehetett. Igy utolag keso banat, de elmentem volna.

A bendet meg penderitsetek ki, mar a cikkei is utalatosak, el tudom kepzelni milyen szar fonok lehet, ha mar addig eljutsz, hogy ki is posztolod.
  Menj innen, te troll Tudom, mi lesz az első kérdés azoktól, akik végigkövették az idén már ötvenedik évét taposó, majdnem napra pontosan két évvel ezelőtt Svédországból behozott öreg Mercim sorsát: készen van-e már végre a fényezés?  Most már rajta van a…..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.19 23:37:51
@Rocko-:
"alapvetően a biztosítás jó dolog."
- nem, alapvetoen rossz dolog a biztositas. A hosszan tarto agymosas eredmenye, hogy ezt beveszik az emberek. Alapvetoen rossz dolog, hogy elhetnek a tarsadalomban eloskodok. Es nem a ciganybunozesre meg ilyesmikre gondolok, mert az piskota a biztositok verszopasahoz kepest. Es mindezt azert tehetik meg, mert nyomas alatt tartva az aktualis kormanyokat, a torvenyi kereteket biztositjak.

Ha tudnad, hogy senkinek sincs biztositasa, sokkal ovatosabban vezetnel - es a masik fel is, mert tudna, aggodna, hogy barmikor megtorheted. Nem tiltanam be a biztositast, de nem szabadna kotelezove tenni. Ha akarsz, akkor fizetsz, en biztos nem fizetnek a rozsdas Favoritomra ami kihuz meg 1-2 evet aztan megy a vasba.
Vagy ha mar kotelezo, kellene egy allami biztosito. Adot fizetni is kotelezo. Es az az allam zsebebe vandorol. Menjen a biztositas is oda akkor.
Ahogy a szociban volt. Legyen a benzin araba beepitve. Ha tobbet mesz tobbet fizetsz, igy igazsagos, raadasul nem is tudod elcsalni mert tankolni mindenkinek kell.

"akkor milyen alapon teszi zsebre a pénzt? miért nem viheted át a tőkét máshova?
és ha azt mondom, hogy holnaptól nem autózok, akkor miért nem kapom vissza a pénzt? "
- az agymosas megsem talalt nalad celba, latod, ennek orulok.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.20 14:00:00
@Rocko-: valamennyire igazad is van, de a lenyeg a lenyeg, a biztositas nem szabadna kotelezove tenni. Mert beszelgetnek itt egyesek ciganybunozesrol, politikusbunozesrol, stb-rol, holott azok a karok amiket ok okoznak, csak par %-a annak, amivel a biztositok megroviditenek.
Szoval itt az ideje felemelnunk a hangunkat a biztositobunozes ellen.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.21 00:02:18
@ratsche: kopasz kothetne ra biztositast, HA AKAR.

@Sausage:
"Persze te gondolom inkabb szeretned azt a rendszert, amikor egy 100khufot ero bontoszokevennyel elbambulsz, es belerongyolsz a 10 millios BMW-be"
- elbambulni nagy esellyel nem en fogok a zorgo badogdobozommal, hanem a BMW-s tulaj amelyiket alomba kenyezteti a masszirozos borules a zajtalan kabinban, mikozben automatikusan fekez, gazt ad, felismeri a tablakat.

Az egesz rendszer bizalmi elven mukodne. Mivel tudod, hogy a masik barmikor lezuzhatna, ezert ovatosabban vezetnel. Es o is. De a legigazsagosabb lenne a benzin araba epiteni a biztositast - ha mar.
Masreszt pedig biztos nem volt baleseted a draga kocsiddal - kivanom, ne is legyen - mert akkor tudnad, hogy a biztosito mindig kimagyarazza, hogy miert nem fizet.

"Es ez igy is van jol."
- sikeresen atmostak a te agyadat is. Csak tejelj nekik, nem fogsz cserebe kapni mast toluk, mint szart a fejedre.

UI, ha szeretned tudni, tenyleg bontoszokevenyem van, amivel anyagert, melozni stb jarok, a celnak megfelel, evek ota csak az eso mosta, nem is takaritom, mert minek. Van SEL Mercim is unnepnapokra, (eskuvoi fuvart is vallaltam mar vele) azon viszont hasraesik a szunyog. Nem orulnek ha lezuznad. Ezen kivul restauralok egy masik autot, versenyauto projekt is felben van, oszinten sirnek mint a kisgyerek, ha kart tennel bennuk, hidd el.
TComment Már nem a mi autónk 2012.03.19 05:50:07
Mit jelent nekünk a Swift? Egyáltalán: jelent még valamit? És ha tudjuk, hogy mind közül ez e legjobb, akkor rohanunk-e hanyat-homlok, hogy a miénk legyen? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belsőség Heti merítés 2012.03.18 07:55:00
Hilda az állólámpás Szép, méltóságteljes, elegáns. És a saját korában modern és nagyon jó autó volt. Voltak komoly luxusváltozatai, de inkább olyan középkategória volt, nagyon jó minőségbe Mintha a kedvesed búgna a füledbe szerelmes suttogó dallamokat. Franciaországban…..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.18 11:00:16
Megszereztük a folyamatábrát, amely segít nekik eldönteni, hogy bírságoljanak-e, vagy engedjék útjára a külföldi rendszámú autót. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Még ma is vehetsz autót hitelre, nem is kell hozzá sok pénz. Mi mindent kiszámoltunk helyetted. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.13 10:28:10
@scheerti: "Inkább járok öreg kotlákkal, leszarom, ha a bevásárlóközpont parkolójában nem nézi meg senki, meg azt is, ha valaki fintorog rá, hogy öreg roncsom van. "

- legalabb nem lopjak. Ex baratnom megunta a 125-os Hyosungot, es pont akkor, mikor ezek a hitelek kezdtek felfutni, tehat mikor szemelyi ig.-ra lehetett swiftet onero nelkul venni, vett egy 600-as Yamaha Fazert a napkozis tanari fizetesebol. Osszetett kezzel imadsaggal konyorogtem neki, hogy ne-ne-ne. Onero nelkul, 10 evre. A motort elloptak 3 evesen. A sztorinak folytatasat ki lehet talalni.

"Igen, kell alkatrészt venni hozzá, olyat is, amit egy új autóhoz még 15 évig biztos nem,"
- ujhoz is kell, gyakran tobb, mint a koegyszeru regihez.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.13 14:01:07
@janper: "kollegak/ismerosok siman raknak felre havi masfel-ketmillio forintnak megfelelo osszeget"
- ha felsovezetoi pozicioban vannak. Azt elfelejtetted hozzatenni.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.13 17:37:18
@janper: "beosztottak, nincs alattuk senki, nem menedzserek. Csak szakemberek. Nem altalanos, belatom, de nem is ezert hoztam elo (hanem a kocsi miatt). "

- hol? Monacoban? gyerekek, elefelejtitek, hogy a helyzet kulfoldon sem mas. A "fejlett" nyugaton az atlag nyakig van adossaggal. Ez a kapitalista gazdasagpolitika.

@no mail, no problem: "semmiben. na, én őt se sajnálom. együttérzek vele ha kilakoltatják, de sajnálni nem fogom."

- nem azokra gondoltam, akik palotat vettek chf alapu hitelre, hanem akik atlagos lakast, vagy falusi hazat.
TComment Astra plusz, Manta mínusz 2012.03.12 06:15:00
Ez valami egész más, mint aminek látszik. Csodás, áramvonalas kupé, elöl, az orrban, bőséges mennyiségben lóerők… Mégis, ez igazából egy tisztességes családi autó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.12 13:54:23
@Csikós Zsolt:
Az Opelhez nem tudok hozzaszolni, ilyenem sosem lesz, elhizott tulsulyos "kupe". De biztos jo, affelol nincs ketsegem.

A multkori Laplander cikkhez egy kis kritika: Nem hiszem, hogy ha akartatok volna, akkor ne talaltatok volna egy normalisat.
En nem ertek a Laplanderhez, nem volt olyanom soha, de par kommentelo leirta, hogy mit keres ott a subaru lampa, az uaz difi es sorolhatnam.
Ettol all egnek a hajam, hogy ha teszteltek valamit, akkor tessek kivalasztani egy normalisat, ne pedig egy osszesziloplasztozott szutykot mint ez. Ez alol nem mentesseg az, hogy nehez talalni. Ha nehez talalni, mert ritka az adott jarmu, akkor inkabb ne legyen bemutatva, mert ez meg mindig jobb, mint hogy felre legyenek vezetve az olvasok, plane, hogy a cikk (gondolom) meg fog jelenni a Veteranban is!

A tulaj pedig nem veteranos, hanem egy utolso zsivany nepper, aki ra akarja sozni valakire ezt a jobb sorsra erdemes gepet milliokert! Hat remelem, a nyakan marad.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.12 14:24:23
@eko: "Megint egy Opel teszt.
Az embernek az az érzése, hogy az Opel több tipust gyárt, mint pl. a Merci."
Pedig nagyon nem..."
- opelre lehet hogy lesz penzed, mercire nem, akkor nem tobb ertelme van egy opel tesztnek?

@SomeSeed: "Ha a TC brigádból lapátra tennének mindenkit Csikóson kívül, akkor is működne az oldal. Jól. Jobban."
- ha pedig Csikost tennek lapatra, lehuzhatna a rolot - nem 100%-ban, mert Bandinak vagy motordoktornak is jo cikkeik akadnak.
Ötven milliárd forint két autóért, amiket egy év múlva ki lehet dobni. Formula-1 testközelből: gyárlátogatás Williamséknél. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07 15:43:25
@Shadowbull:
Szerintem a tehetseg ONMAGABAN semmit sem er, meg a zeneben sem. Amit te latsz a dvd-ken, koncerteken, az egy dolog, az mar a masik, amit nem latsz, mennyi gyakorlas a probateremben es dogunalmas studiozas van mogotte. Folyamatos gyakorlas. Ez a kulcs. Egyszer kerdeztem Tatrai Tibort errol es azt mondta, hogy o a gitarral fekszik-kel, tv-nezes kozben is penget. Brian May kb 10 eve egy interjuban azt mondta, hogy napi min. 8-10 orat kezeben a hangszer.
Ellenben sok tehetseges zenesz van, Magyarorszagon is, aki csak varja a sult galambot, nos az senkinek sem repult be meg a szajaba.

A muveszet mas, mint azok a dolgok, amire en gondoltam, ez igaz. Ott tenyleg sokkal nagyobb szerepe van a tehetsegnek, de nem akkora, mint azt elsore hisszuk. Mas is meg tud tanulni Slash szintjen, csak eleg koran kell elkezdeni.

Az, hogy nem lesznek hiresek...mar mondtam, Mateszalkarol Slash sem futott volna be. Kifogynek az idobol, ha azokat a gitarosokat - csak Magyarorszagrol - sorolnam fel, aki lesopri a szinrol Slash-t.

Aztan meg valami. A muveszet megitelese mindig szubjektiv, mivel az erzelmekre hat, tehat nem igazan lehet mondani, hogy ki jo, ki jobb.
Imadom Axel Rudi Pell jatekat, de koztudott, hogy pl Joe Satriani sokkal "jobb", technikasabb, jobban ismeri a hangszeret. Ennek ellenere van, mikor ugy erzem, hogy csak egy zajhalmaz, amit kreal.

@Vu, de ja vu: "Ld. angol sportkocsik: szépek is, gyorsak is, megbízhatatlanok is, mégse olaszok:-D"

- megbizhatosag, rozsdasodasi hajlam tekinteteben mas nem birta alulmulni a szoci markakat, csak ok ketten.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07 15:51:54
@hofi601: "Mondjuk az Octavia WRC kardántengelyén sem értettem, hogy mi kerül rajta 6M Ft-ba, és az sem ma volt."

- Az oruletes fejlesztesi koltsegeket nem hozza vissza semmi, mert itt egyedi gyartasrol beszelunk. Utcai Octaviaba is annyiba kerulne, ha evente max 100 darab keszulne.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.08 09:56:33
@monstertruck: "A kajájuk az viszont tényleg undorítóan igénytelen. A sok ízetlen nyers gusztustalanságuk, meg a sülthal sültkrumpli kombó eléggé lehangoló"
- az eredeti angol kajak tenyleg azok, de koszonhetoen a mar oshonosnak szamito bevandorloknak, mindent megkapsz amit csak akarsz, es pl a tesco is kituno minoseg, nem mint otthon.
TComment Átlép Sparkon, Pandán 2012.03.06 10:05:45
Olcsó miniautó, tehát szükséges rossz. Egy frászt. Városban közlekedni jobb vele, mint egy naggyal. És tud még egy csomó mást is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.06 17:13:18
@igazi hős: "Érzésekről nem vitatkozunk, de melyik szoci Skoda volt üzembiztosabb a kortársainál "

- 1000MB, S100, 105L, 120L, 130, 136. Persze megfelelo karbantartassal. Kar, hogy a szerelok akkor sem voltak kulonbek mint most, szartak bele.
Mondjuk ezen lehet vitatkozni.

Amin viszont nem, az a minosegerzet, ami sokkal jobb volt egy skodaban, mint a ladaban.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.06 17:17:09
@kewcheg: "Másfelől egy elbaxott konstrukció volt, '85-ben a panel előtt lehetett dícsérni, mert senki se tudta hogy van jobb, de a 3 helyen csapágyazott főtengely, a 25ezrenként kinyúló vezérműlánc,a 12 liter előre-hátra áramló hűtőfolyadék minden volt, de nem minőség..."

- a minoseggel kapcsolatban a belso terre, a kapcsolok mukodesere, kapcsolasi erzetre gondoltam. A konstrukciorol: Ha annyira elb*ott volt, akkor miert nyert szamtalan versenyt? Gondolj csak 130RS, 130 LR, gyujtok feltett kincsei ma mar.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.06 17:27:19
@Shadowbull: "az en szeme´mben meg az is nagy szam, hogy ennyibol ki tudtak hozni. Plane ha levonom az afat meg az adokat, meg a kiskereskedelmi arrest"

-szememben ez a mernoki teljesitmeny, es tudas csucsa, nem a 3turbos BMW - bocs - vagy a bugatti veyron (bar az is total bukas)

@kultúrpesszimista: "Nesze:
hu.wikipedia.org/wiki/Austin_Metro"

kar, hogy nem austin fejlesztes. Annyi koze van az austinhoz, mint a Fiat Sedicinek a fiathoz.
Az Audi megcsinálta a maga szuperdízelét, ki is próbáltuk és kijelentettük, hogya BMW felkötheti a derékszíjat… Nos, a BMW nem kötötte fel, hanem félbehajtotta és odasózott. A csatos végével. Hadd fájjon. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.05 13:55:39
Nem hiszem, hogy aki ki bir fizetni 30 millat egy ilyenre (3 db, videken akar 5db 3-szobas lakas ara) az nagyon torodne a fogyasztassal. MAsreszt meg a gyari adatokat fenntartassal kell kezelni, ahogy azt megszokhattuk.

Dizel 5800-as fordulaton? 3.5 bar turbonyomas? 700 koruli nyomatek? Hova? Minek?
Mi ertelme van ilyeneket kifejleszteni? Az, hogy demostralni lehessen, hogy a BMW jar a konkurencia elott, megmutatni a vilagnak, hogy kepes volt erre is, valamint a vasarloi "igenyeket" kielegiteni, mert az egyszeri penzes ficsur a szamok buvoleteben el.

Ez auto nem mas, mint l'art pour lart, ami tok jo.

De jozan esszel tekintve, mindennek semmi ertelme. A max sebesseg sehol Europaban sem tobb, mint 140, be van kamerazva minden sarok, minden szeglet, sohasem tudod kielvezni, amit birna nyujtani. Ahogy tulleped, megy a buntetes.
Egyszer vezettem egy Jaguar XJR-t, kopresszoros v8, teljesitmenyben, nyomatekban feleekkora, de mar az is letepi a fejedet, hat akkor ez mire lehet kepes?
Ez az auto nem valo palyara, ahhoz nehezkes, kozutra sem, mert kikapcsolt stabilizatorokkal allando eletveszely, kiveve talan, ha egy versenyzo vezeti. Nem is valo mas kezebe, marpedig a legtobben csak atlag soforok vagyunk. A Totalcar (illetve a net) gyakran szamol be osszetort Ferrarikrol, Lamborghinikrol, aminek a vege tores es baleset lesz, a gazdag, amde vezetni nem annyira tudo user miatt. Jobb esetben a user nem serul sulyosan. BMW-krol nem szamol be, pedig vannak ilyenek is szep szammal (nyilvan nem a 316-ra, de nem is a 730d-re gondolok).

A gumikat cserelheted 10.000 km-enket, mert nem birja a mozdonnyi nyomatekot. Telen, jeges uton abszolut hasznalhatatlan az auto.
Az elettartamat nem tudjuk, de a 3 turbos, vegtelensegig hegyezett dizel nem a tartossag zaloga.
A bonyolultsaga miatt a szervizeles elviszi egy uj VW Polo arat - evente.
Az erteke meredeken zuhan, ertekvesztese brutalis.

Erveket nem tudok az auto mellett, sajnalom.
Ennyi penzbol vennek 1 Porschet (mert azt imadom), es szep kertes hazat, kutyaval, ahol a csicsergo madarak ebresztenenek, mikozben besut a nap az ablakon.
midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.05 20:46:14
@csúcsragi: "De amit még a sokmillió Eurós költségvetéssel dolgozó mammutcégek fejlesztőirodái sem tudnak: úgy jelentősen emelni a fajlagos teljesítményt, hogy a várható élettartam megmaradjon. "

- ugy bizony, a fizika torvenyszerusegeit meg az M GmbH sem tudja kijatszani, sem megeroszakolni. Eppen olyan ez, mintha akarnank olyan anyagot kifejleszteni, ami gyemanykemenysegu, de ugyanakkor szivos, mint a tiszta acel. Lehetetlen.