Adatok
KriszRai
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Félmillió forintos bírság jár, ha a rohadó autó megkapja a műszakit. Kétszázezres, ha üvölt a kipufogó. Kemény idők jönnek.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Andrástól kaptuk frászbukon. Nem egy sókár, de mindene adott a megjelenésre.
M3, csavartküszöb, tikrács. Ami kell.
Hátul már szegényesebb, de itt még le lehet rugdosni a dolgokat...
KriszRai
2012.10.12 12:50:44
@franceparis: Ez még simán menthető. Kár lenne felgyújtani. Ha minél előbb jó kezekbe kerül, még van esélye, hogy öreg napjait gyári kinézettel töltse:)
Ez van, ha valaki az elszántságával, és állítólagos szépérzékével megalkot egy autót. Egy Camaroból lett rém a végeredmény, amelyet aztán az ebayen próbál eladni a tulaj, cirka 15000 dollárért. Tuti vétel.
..
KriszRai
2012.10.12 12:30:28
@Adujis:Szerintem ilyen volt a szerencsétlen áldozat.
www.maximum-cars.com/Cars/CarPicDisplay.php?carnumber=369&pictureID=1&picindex=1
www.maximum-cars.com/Cars/CarPicDisplay.php?carnumber=369&pictureID=1&picindex=1
Sokan nem tudják, vagy elfelejtik, hogy a robogók, vagy bármilyen segédmotorkerékpárok használata kötelez bizonyos szabályok betartására. Nem csak a sisakról és az SMKP (újabban M) vagy B kategóriás jogosítványról van szó, hanem arról, hogy ez a járműkategória maximum…..
KriszRai
2011.11.07 21:05:50
@Tézsé: Szerintem kár időt áldozni erre a vitára. Nem érti. Az után se, hogy leírtad, kicsit másképp vannak kategorizálva a németeknél a kétkerekűek. De nyilván te nem értesz hozzá:)!
KriszRai
2011.11.16 20:58:53
@aabroncs.hu: Idéztél egy hozzászólásomból, de nem értem mit akarsz vele mondani. Kicsit kusza lett ez az írásod. Kifejtenéd?
A rendszámmal én is egyetértenék.
2 példa arra, hogy nem kell túl nagy kerék, ahhoz, hogy biztonságosan menj 45 felett:
Gilera runner, 50-125-180-200ccm-es motorral is gyártották. olvass el egy tesztet, mit írnak róla.Az egyik legstabilabb robogó.
Yamaha neos, 50-es és 100-as is volt belőle,utolsó csavarig ugyanolyan váz, ugyanakkora kerékkel,első fékkel...stb.
Az enyém 50-es neos, de ha 51ccm lenne rendszám kéne rá és már mehetnék legálisan 70-el.Erről ennyit.
Legyen rendszám 50-esre is, persze ésszerű költséggel.
A rendszámmal én is egyetértenék.
2 példa arra, hogy nem kell túl nagy kerék, ahhoz, hogy biztonságosan menj 45 felett:
Gilera runner, 50-125-180-200ccm-es motorral is gyártották. olvass el egy tesztet, mit írnak róla.Az egyik legstabilabb robogó.
Yamaha neos, 50-es és 100-as is volt belőle,utolsó csavarig ugyanolyan váz, ugyanakkora kerékkel,első fékkel...stb.
Az enyém 50-es neos, de ha 51ccm lenne rendszám kéne rá és már mehetnék legálisan 70-el.Erről ennyit.
Legyen rendszám 50-esre is, persze ésszerű költséggel.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/