Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ADani

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Dániel olvasta a posztot a házról, ahová nem lehet/szabad/tudják bekötni a netet és elküldte nekünk a saját történetét. Kísértetiesen hasonló, most az Invitel nem reagál a megrendelésre, pontosabban az alvállalkozó nem bukkan fel, valószínűleg ott lehet a gond. Írtunk az üggyel kapcsolatban az…..
ADani 2019.09.27 11:27:29
Kedves Kommentelők!

Köszönöm szépen a hasznos (és néha haszontalan, ámde annál viccesebb) hozzászólásokat :)
Először is, Dunakeszi nem a világ közepe, ez tény, nem is erről szólt a poszt. Ezt csak azért írtam bele, mert egy ekkora településen talán elvárható lenne, hogy szolgáltasson egy (ne adj' isten több) szolgáltató. A probléma az, hogy a város ezen részén (mivel egy teljesen új városrészről van szó) csupán az Invitel van jelen. Kijött a Digi és a T is és elmondták, hogy sajnos ők nem tudnak itt kábelezni. Ezt ők megtették 15 napon belül, kaptam írásbeli és szóbeli tájékoztatást is tőlük. Tehát az én esetemben jár a plusz pont nekik.
Amennyire én tudom, a ház építésekor az építtető az Invitelt bízta meg, hogy építse ki a kábelezést, amit ők meg is tettek. Legalábbis a ház kapujában lévő dobozban ott van az Invitel optikai kábele. Érdekes módon az alvállalkozó (vagy az Invitel) egyszercsak ráírta a munkalapra, hogy ásni kell, bár ezt nem tudni, hogy hogy állapították meg. Sőt mi több, ezt a 90 nap letelte után mondták csak nekem telefonon, hogy ez áll a munkalapon, előtte nem volt rajta.
Természetesen ezek után már nem elégszem meg annyival, hogy egyszer majd bevezetik a szolgáltatást. Panaszt tettem a Média- és Hírközlési Biztosnál, valamint eljárást kezdeményeztem az NMHH-nál is.
Sajnos nem tudom pontosan, hogy mennyi kötbért kell fizetnie a Szolgáltatónak, mert ellentétes információkat kaptam tőlük többször is telefonon és az ÁSZF sem fogalmaz egyértelműen. Emiatt írtam nekik, hogy tájékoztassanak pontosan a kötbér mértékéről és a kifizetés módjáról, határidejéről (immáron 23 napja).
A panaszom pedig nem arra vonatkozott, hogy nekik kötelességük lenne szolgáltatni nálunk (ezért is vártam ki a panaszok benyújtásával a 90 napot), hanem hogy többszörösen is megszegték az ÁSZF-et és nem kapok arról sem tájékoztatást, hogy ez részükről milyen kötelezettséggel jár és milyen módon, milyen határidővel teljesítik.
Egyébként elsősorban nem az motivál engem, hogy minél több pénzt szedjek ki belőlük, hanem az, hogy ne érezzék azt, hogy ezt bárkivel, bármikor megtehetik.

Még egyszer köszönöm a hasznos kommenteket, a fizetési meghagyásról korábban nem is hallottam, de amint kapok tájékoztatást a kötbér mértékéről, élni fogok ezzel a lehetőséggel.

Üdv,

Dani