Adatok
bmwrider
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A bukócső és a kartervédő leszerelése zsibbasztó művelet, mert néhány csavar a tank alatt van Ha jól számolom, már nyolc éve okom lett volna írni az emberről, aki miatt mégsem utáltam meg a motorozással járó állandó szerelést és szereltetést, a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az en R1100R-em mar 6 eve van nalam. Ez alatt az ido alatt 2 szer voltam szervizbe vele. egyszer mikor eloszor csereltek a fekfolyadekot( most mar en csinalom pofon egyszeru) es mikor elszalt a szimering a motor es a kuplung kozott. Dani tudja mirol van szo.
Kuplungal kapcsolatban en csak tarcsat cesreltem mivel nem a kopas miatt volt a szereles. Ha pedig a miatt van szerintem tarcsan es rogon kivul( napsugar tarcsa) mast nem erdemes cserelni.
Az en gepemen a szukseges szervizen kivul(olaj, szurok, generator szij) csak az elsofek mikrokontaktajt cserletem. Most kovetkezik a az elso fekpompa felujitasa.Ja es meg a gazbovdent csereltem iden.
Ahogy masok leirtak sok minden meghibesodhat rajta ezzel egyetertek de azzal nem hogy Hondat kell venni mert az nem romolhat el. Hulyeseg . Volatm turan ahol egy hondanak elszakadt a vezermulanca es mint koztudott a Hondanak ez aegy tipusbetegsege( marmint a vezemulanc es a feszito).
Ugyhogy tokeletes motor nincs!!
Szerintem is nagyon helyes hogy a BMW tulajok leirjak a problemeakat lasd akar advridire. com oldalt. Szerintem a japan marka tulajdonosai is megtehetnek ezt. Ne mondja nekem senki hogy nekik nincs mit irni mert az egy nagy hazugsag.